pátek 26. prosince 2014

VÁNOCE 2014

Přeji pěkné dopoledne.

Dnes jsem opět po dvou týdnech měla v plánu zveřejnit rozhovor s další blogerkou (rubrika ROZHOVOR zde), ale bohužel nastaly technické problémy, a slečna mi neposlala odpovědi na otázky včas. Proto jsem musela zaimprovizovat a máknout včera na článku, který měl být uveřejněn až příští týden. Takže...


Jako spousta dalších blogerek vám i já ukážu několik fotek z letošních Vánoc :-) Podle množství dárků, které jsem dostala, jsem tedy musela být hodně hodná :-D





Hlavním a největším dárkem, který jsem dostala od rodičů, byla rychlovarná konvice, kterou jsem si moc přála, a kterou si hned začátkem ledna odvezu do práce. Moc se mi líbí i vzhledově - kombinaci bílé a tyrkysové já opravdu můžu :-)



Od rodičů jsem ještě dostala peníze, za které si plánuji pořídit župan, a samozřejmě i další věci :-)



Ségra mi letos koupila naprosto božsky vonící tělový krém Today od Avonu, který jsem také přála. Mám doma parfém Today, který mám moc ráda, a proto mě potěšilo, že ho mohu doplnit ještě krémem.

Druhým dárkem byla svíčka ve variantě Christmas Cookie. Kromě vůně se mi líbí i sklenička - tu si rozhodně po vypálení svíčky nechám.




Od bráchy jsem dostala také svíčku a velký šál, který se mi bude skvěle hodit k jednomu zimnímu kabátu a unosím ho pak i na jaře k různým svetříkům a kabátkům.




Další dárky jsou od kamarádek. Dárky od kamarádky Alči jsem dostala krásně zabalené ve fialovém papíře a naskládané v zelené tašce. Fialová se zelenou je moje nejoblíbenější barevná kombinace, takže se mi Alča trefila do vkusu nejen dárky, ale i balením.





V jednotlivých balíčkách se ukrývaly krásné dárečky:

  • knížka, ořezávátko na jumbo i klasické tužky, balzám na rty, lak na nehty, srdíčka do koupele, úžasný velký šátek, kosmetická sada a to pidi oranžové pod šátkem jsou náušnice ve tvaru mini Eiffelovek :-D

Také s Mončou jsme si vyměnily balíček.



Dostala jsem slíbená tělová másla ze zimní limitky od Alverde, huňaté spací ponožky, sprchový gel z Tesca (na ten jsem hodně zvědavá), balzám na vlasy od Schaumy (Monči oblíbený), gelové propisky (z těch mám obří radost, i když je to taková blbůstka) a několik vzorečků. Jo a ještě malou čokoládku Milka, ale ta se z pochopitelných důvodů nedožila focení :-D

A ještě pár fotek z našeho Štědrého večera:





Musím říct, že ačkoli jsem se na Vánoce extra netěšila, nakonec jsem si je užila :-) Mám velkou radost ze všech dárků a jsem na sebe pyšná, že jsem vydržela až do Štědrého dne a nerozbalila je hned, co jsem je dostala - což je asi hrozné, ale já to obvykle dělám, protože to prostě nevydržím :-D

Budu moc ráda, když mi napíšete, jak jste si Vánoce užily vy, a co pěkného jste dostaly od Ježíška :-)

16 komentářů:

  1. U nás byly Vánoce letos takové smutné, nemůžu tdy říct, že bychom si je úplně užili.. ale tak v rámci možností asi ano. Dostala jsi krásné dárky, ta konvice je opravdu v krásných barvách, ta by se mi také líbila:) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, držím palce, ať je líp, Luci :-)
      Děkuji moc :-)

      Vymazat
  2. Krásné dárečky, jde vidět, že jsi byla celý rok hodná :-P :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Já si také myslím? :-D Děkuji moc.

      Vymazat
  3. Dostala jsi moooc krásné dárečky :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dárečky, hlavně ta konvice - vypadá super:-) Ke mně byl Ježíšek taky štědrý, nejvíc mně překvapila asi poukázka na čokoládovou masáž:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to bych si taky nechala líbit :-)))

      Vymazat
  5. Je super, že sis Vánoce užila a dárečky máš krásný, hlavně šála od brácha se mi moc líbí :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Péťo :-)) Mně se také moc líbí, sama bych si ji asi nekoupila, ale ve finále jsem z ní nadšená :-)

      Vymazat
  6. Leni, krásný stromeček a krásně vyzdobený stůl, tím bych asi začala. No a dárky jsou opravdu suprové, zvláště, když potěší. :-))
    Také plánuji článek o Vánocích. :-))
    Krásné svátky přeji a pěkně si užij Silvestra :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Eri :-) Na článek určitě mrknu.

      Vymazat
  7. Konvička se mi moc líbí a tu sadu co má sestřička na fotce na klíně mám taky :-D Máslíčka jsem taky dostala :-D Pěkný dárečky si dostala. Ježíšek ti nechal i něco u nás a to jsem ho nezbedu prosila aby ti to donesl ale říkal že musím sama protože toho má letos hodně :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, všimla jsem si a musím říct, že mě to docela zklamalo. Sada je pěkná.

      Vymazat
  8. Jsem ráda, že jsi si Vánoce užila zlato :* Moje to byly ty nejlepší Vánoce ♥ a to jsem se na ně také netěšila a ještě den předem jsem si stěžovala, že letos vůbec nemám vánoční náladu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu a jsem taky moc ráda, žes měla pěkné Vánoce ♥

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.