neděle 28. prosince 2014

Tip týdne VI.

Dnes vám představím jednu skvělou levnou pleťovou vodu.


Čisticí pleťovou vodu bez alkoholu pro suchou a citlivou pleť od Astrid jsem koupila v Rossmannu a stojí kolem 40-50 Kč, záleží na tom, jestli je zrovna v akci nebo ne. Viděla jsem ji i supermarketech v oddělení drogérie, takže pokud vás voda zaujme, není problém ji sehnat :-)

A v čem je tedy tato na první pohled obyčejná pleťová voda skvělá?

Je skvělá v tom, že je úžasně jemná a vůbec se ji nebojím použít i na dočištění očního make-upu. Zároveň je ale účinná a fakt plní to, co slibuje. Musím zmínit i velmi příjemnou parfemaci.


Mám už druhé balení a pravděpodobně koupím další. Měla jsem od značky Astrid i odličovací mléko a bylo také výborné.

Máte zkušenost s něčím od značky Astrid? Přeji pěknou mrazivou neděli :-)

P.S. Chci vám ještě ukázat, jak mám momentálně nalakované nehty.


Jedná se o lak od Gabrielly Salvete z kolekce Sugar enamel v odstínu Sandstorm 03. Na nehtech je nádherný, ovšem abych dosáhla efektu, jaký vidíte na fotce, musela jsem nalakovat 4 vrstvy.

6 komentářů:

  1. Jj s tou vodou mám taky dobrý zkušenosti, už jsem ji párkrát měla a fakt super. Jsem velká cíťa a hodně pleťových vod mi vadí a u téhle kupodivu nic, přitom ta cena je více než skvělá :)

    Nehty máš moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů, to mě moc těší, že ti taky vyhovuje! :-)
      Děkuju za pochvalu :-)

      Vymazat
  2. Ty žlutý nehty jsou moc pěkný :) A od Astrid jsem myslím ještě nic neměla, takže díky za tip Leni
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné nehty, barvička vypadá krásně:-) Přímo s toto pleťovou vodou zkušenost nemám, ale měla jsem tu v modrém provedení, ta byla pro normální/smíšenou pleť a za ty peníze nebylo co řešit, poskytla dobrou službu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-)) Tu modrou jsem měla také, nebyla špatná, ale na můj vkus byla dost alkoholová a nešlo ji použít na oči.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.