neděle 21. prosince 2014

Tip týdne V.

Přeji pěkné nedělní dopoledne :-)

Po týdnu se opět hlásím s novým příspěvkem do rubriky Tip týdne. Jak jsem psala v úvodním článku do této rubriky, nebudu sem přidávat jen tipy na věci, které vám doporučuji ke koupi, ale může se sem dostat třeba i nová blogerka/youtuberka, která mě v poslední době zaujala, či nějaká radostná událost. Té se bude týkat i dnešní článek. Podařilo se mi během uplynulých měsíců vyhrát několik giveaway a jeden z nejúžasnějších balíčků mi přišel od blogerky Lucky z blogu LSG a nejen její kosmetika. Lucku sleduji už dlouho a vím, že i ona čte můj blog, proto si myslím, že nás obě potěšilo, že jsem její výroční giveaway vyhrála právě já - psala mi to i v přiloženém dopise. Opravdu jsem byla z balíčku nadšená a na to, co v něm bylo, se můžete podívat se mnou :-)

Lucka již v článku, kde zveřejňovala soutěž, avizovala, že balíček se bude skládat z jejích oblíbených produktů, a výherkyni do balíčku přibalí i pár vzorečků.


Když jsem viděla tu hromadu úžasné kosmetiky, okamžitě jsem se musela soutěže zúčastnit a držela si palce :-D Z výhry jsem měla neskutečnou radost. Nejvíc jsem se těšila na proslulé tělové máslo od Cien a vlasovou kosmetiku Toni & Guy. Byla jsem zvědavá i na kosmetiku od značky Babor, kterou jsem dosud neznala.

Balíček přišel nádherně zabalený.


Lucka si dala záležet nejen s výběrem kosmetiky, kterou do soutěže věnovala, ale i s napsáním dopisu, který mě moc potěšil ♥ 


A co konkrétně tedy v balíčku bylo?


Šampon a kondicionér pro poškozené vlasy od Toni & Guy


- včera jsem šampon i kondicionér poprvé vyzkoušela
- trochu mám obavy ze silikonu v šamponu, protože mě po něm obvykle svědí den - dva po umytí hlava a dělají se mi lupy, nechci ale předbíhat, určitě bude časem na většinu kosmetiky z tohoto balíčku recenze
- oboje nádherně voní a líbí se mi i skvěle vymyšlený uzávěr


Pleťový olej a pleťové mléko od české značky Cosmetica


- Lucka psala, že mléko je skvělé na odličování a olej zase na namazání se po koupeli

Peeling na ruce a nohy, sprchový gel a vlasový olej od Avonu + vánoční katalog


- jelikož je Lucka Avon lady, nesměly v balíčku chybět věci od této značky :-)
- nejvíc se těším na peeling na ruce a nohy, jelikož jsem nikdy nic takového neměla
- olejíček už doma mám, ale vzhledem k tomu, že mám hodně suché vlasy, se určitě neztratí ani další balení
- sprchový gel krásně jemně voní

Krém na opalování a sprchový gel od Babor


- značku Babor vůbec neznám, takže jsem rozhodně ráda za rozšíření obzorů
- sprchový gel krásně svěže voní a hlavně je ZELENÝ, takže rozhodně palec nahoru :-D

Tělové máslo s mangem od Cien a sprchový gel s jahodou a rebarborou od Dermacolu


- máslo jsem chtěla vyzkoušet už dlouho a sprchové gely z řady Aroma ritual od Dermacolu patří k mým nejoblíbenějším, takže jsem absolutně spokojená

Několik vzorků


Bonus navíc - svíčka



Jak jsem psala už asi 5x, jsem z balíčku od Lucky maximálně nadšená a pokud čte tento článek, tak jí ještě jednou chci moc poděkovat. Na oplátku jsem jí poslala také pár věcí, které jsem předpokládala, že dorazí do Vánoc, ale bohužel se tak nestane - i tak doufám, že z nich bude mít Lucka radost, ačkoli nebudou pod stromečkem :-)

Napište mi, jestli jste v poslední době také vyhrály něco pěkného v giveaway :-) Užijte si neděli :-)

7 komentářů:

  1. Krásný balíček :) Šampon a kondicionér mám doma už od jara, tak se moc těším na vyzkoušení :) A máslo od Cien si taky plánuji pořídit, jen co se dostanu do Lidlu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě pořiď :-) Pak dej vědět, jak šampon s kondicionérem vyhovovaly :-)

      Vymazat
  2. Jéé, vyhrála jsi naprosto krásný balíček :) Ten Ti musel udělat obrovskou radost :) No musím říct, že já mám na ty výhry nějaké štěstí, tak teď jsem vyhrála asi nějak 3 GA :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, udělal :-)) Všimla jsem si, také gratuluji k tolika výhrám :-)

      Vymazat
  3. Skutočne super balíček ^^ takýto by potešil snáď každého :3

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, krásná výhra! :) Jsem zvědavá co řekneš na máslo z Lidlu! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.