neděle 14. prosince 2014

Tip týdne IV.

Přeji pěkné nedělní ráno.

Jestli sledujete můj Facebook, možná jste si všimli, že jsem před pár dny přidávala fotku sady vánočních tělových másel od Alverde. Ano, konečně jsem je ulovila! 



Poprvé byla limitka u nás v DM už před nějakou dobou. Bohužel jsem se tam dostala asi až po týdnu, kdy samozřejmě v regále nebylo ani jedno balení. Byla jsem naštvaná, protože jsem po máslíčkách toužila už loni a ačkoli jsem je sháněla i v Praze a zaúkolovala ochotné kamarádky, holt jsme si já a loňská limitka nebyly souzeny. Letos to vypadalo podobně. Naštěstí DM v Liberci bylo lépe zásobené a Monika mi jedno balení máslíček koupila s tím, že je dostanu od ní k Vánocům. Nedávno jsem zavítala do DM u nás a co se nestalo - krabiček s másly byl plný regál :-D Říkala jsem si, že další balení si kupovat nebudu, když jedno dostanu od Moniky, a hlavně jsem četla, že tato limitka jiným blogerkám zas tolik nevoní, a hodnotily ji ne moc pozitivně. 

Minulý týden jsem byla jsem nějaká bez nálady a potřebovala jsem si udělat radost. No a na co jsem v DM nenarazila? Na poslední dvě sady máslíček. To už musel prostě být osud! :-D Jednu jsem si tedy koupila a radost mi rozhodně udělala. Obzvlášť když jsem si pak přičichla ke všem kelímkům a zjistila, že mi všechna másla tuuze voní! 

Tolik ke story jak Sedmikráska ke svým máslíčkům přišla :-D 



Balení je opět super roztomilé a ukrývá 3 kelímky tělových másel po 50 ml. Jedná se o verze:

  • vanilka a skořice
  • brusinka a čokoláda
  • červený pomeranč
Nejvíc mi voní rozhodně vanilka a skořice. Vůně mi připomíná sušenky a je velmi jemná a příjemná. Červený pomeranč voní jako jeden sprchový gel od Baley, který se už bohužel neprodává. Verze brusinka a čokoláda je zvláštní vůně a zaujala mě ze všech nejméně, ale rozhodně není nijak nepříjemná, spíš jen nezvyklá. Třeba si ji časem oblíbím - to se určitě dozvíte ve Spotřebováno za některý z následujících měsíců.



Kromě vůně oceňuji na tělových máslech od Alverde jejich výborné vyživující účinky a přírodní složení. Pokud bude další limitka, rozhodně se ji alespoň pokusím sehnat :-)

Sadu másel jsem koupila za 90 Kč a mohu ji jen a jen doporučit.

10 komentářů:

  1. Brusinka s čokoládou zní hodně zvláštně, ale věřím, že to není úplně špatná vůně. Mně by se podle popisu asi nejvíc líbila taky ta první :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ty máslíčka taky chci :D. Na mě zase nezbyly
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, třeba ještě doplní zásoby. Na mě se v první várce taky nedostalo.

      Vymazat
  3. Já si je zamilovala, naopak ale voní nejvíce brusinka :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Taky je mám, ale jsou zabalené až k Vánocům :) U nás je mají stále a ani to nikdo nekupuje :D

    OdpovědětVymazat
  5. I mně se je podařilo ulovit, zatím jsem je jen očichávala a vůbec nevoní špatně, už se nemůžu dočkat až se s nimi budu mazat:-) Původně jsem si koupila dvě balení, ale nakonec jsem se rozhodla nehamounit a druhé balení bude jako vánoční dárek:-)

    OdpovědětVymazat
  6. ty jo, tak u nás (v Olomouci) mají ty máslička pořád. Taky jsem nad nima uvažovala, ale od Alverde jsem už měla másličko s bambuckým máslem a moc mi nevyhovovalo...
    ...//Big Christmas Giveaway - Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.