úterý 30. prosince 2014

Spotřebováno za prosinec 2014

Přeji vám pěkné dopoledne, milé čtenářky, a vítám vás u posledního letošního článku o spotřebovaných produktech. Rovnou mohu prozradit, že se v nejbližších dnech můžete těšit na článek Spotřebováno za celý rok 2014, který už mám také nachystaný.


Se spotřebou za prosinec jsem jak jinak než spokojená - už je mi to trapné psát každý měsíc, ale mám vážně radost, že kosmetiku nejen nakupuji, ale opravdu i spotřebovávám.



PÉČE O VLASY


L´Oréal ELSEVE Hedvábný olej

Podrobnou recenzi si můžete přečíst tady. Olej pěkně voněl, vlasy uhladil a zjemnil, zkrátka dělal přesně to, co má. Můj nejoblíbenější vlasový olej od Glisskur byl přesto ještě o chlup lepší, takže pokud bych si měla pořídit nějaký olej podruhé, byl by to pravděpodobně ten od Glisskur. Nicméně ani tento od ELSEVE nebyl vůbec špatný. 8/10.

Swiss O Par Medová vlasová kúra

Kúra úúžasně voněla. Fungovala jako normální balzám na vlasy, nic zázračného, co bych musela mít znovu. 6/10.

Dove Hair therapy Split ends rescue

Sérum vlasy hodně slepilo a vůbec se mi nelíbila parfemace. Na uhlazení culíku nebo odstávajících vlásků nad čelem bylo fajn, ale plné balení si určitě nekoupím. 4/10.

PÉČE O TĚLO


Balea Bodycreme Sheabutter

O krému jsem psala tady. Byl moc fajn a mohu ho doporučit, ale docela se mi ulevilo, že jsem to veliké půlkilové balení dopotřebovala :-D Krém pěkně voněl, středně rychle se vstřebával a pokožku úžasně vyživil ještě na celý následující den. 8/10.

L´Occitane Krém na ruce s bambuckým máslem

Nejlepší krém na ruce, co jsem kdy měla, a kdyby tyto krémy nebyly tak drahé, kupuji je stále dokola. Nádherně ruce vyživí, krásně jemně voní a hlavně vydrží velmi dlouho, protože ho stačí malé množství. S běžnými krémy z drogérie (Essence...) je naprosto nesrovnatelný. 10/10 a stoprocentně někdy koupím znovu.

Lush Mange Too

Masážítko je vlastně olej v tuhé podobě, tudíž Mange Too byl produkt dost mastný a pomalu se vstřebával. Vůně byla zvláštní. Na začátku mi masážítko vonělo, ale postupem času už ne - možná se začalo kazit. Každopádně mělo vonět po sušenkách, bílé čokoládě a medu. Ráda jsem ho používala na výživu chodidel, párkrát jsem ho použila i na celé tělo. Nebylo špatné, ale znovu bych si ho nekoupila. Ono ale stejně bylo vyřazeno z prodeje, tak není co řešit. 7/10.

Avon foot works Papaya sorbet

Sorbet mi moc nevyhovoval. Sice pěkně voněl a konzistence byla zajímavá - člověk by to fakt skoro nabral na lžičku a snědl, ale chodidla absolutně nevyživil. Avizovaný chladivý efekt se také nedostavil. Nedoporučuji a hodnotím 3/10.


DEKORATIVNÍ KOSMETIKA


Sephora Mattifying foundation

Recenze. Make-up jsem měla moc ráda. Výborně matoval, krásně kryl a vyhovoval mi i odstín. Trošku pleť ale vysušoval. Netuším, zda je ještě v prodeji, protože jsem ho kupovala vloni ve výprodeji. Pokud bych na něj v Sephoře narazila, stoprocentně si ho koupím znovu. 9/10.

Garnier 5sec Perfect blur

Toto byl už několikátý vzoreček vyhlazující báze pod make-up a já, i když mám doma už plné balení, se stále nemohu rozhodnout, zda mi vyhovuje. U některých make-upů opravdu významně prodlužuje jejich výdrž, u některých je to naopak. Někdy mi báze pleť zmatní, jindy je zas mastnější než obvykle. Ještě na ni zkrátka nemám ucelený názor, proto hodnotím 50:50 - 5/10.

Skin79 Super+ BB cream

Tohle je první BB krém, co mi sednul téměř na 100%. Lehce se mi po něm mastila T-zóna, hlavně tedy nos, ale i tak to bylo minimálně o půlku méně, než po jiných make-upech nebo BB krémech. Odstín byl v pořádku, BB krém velmi dobře kryl. Po zapudrování mi vydržela T-zóna matná 3 hodiny a zbytek obličeje celý den. BB krém během dne nikam nemizel a večer jsem ho odličovala téměř v původním stavu. Mohu určitě doporučit a časem se nebudu bránit koupi plného balení. 9/10.


Dermacol MATT control

Nebýt tmavšího odstínu (vzorek byl v č. 2), tak by mi make-up docela vyhovoval. Nenazvala bych ho přímo matujícím, ale neleskla jsem se po něm do hodiny, což bylo fajn. S bází držel velmi dobře. Krytí bylo střední a pro mě v současné době, kdy mám pleť v pořádku, dostačující. 7/10.

Dermacol Botocell Intenzivní liftingový make-up

Jednou větou - make-up byl absolutně nevhodný pro moji pleť. Hutný, mastný, nedal se pořádně rozetřít. Na obličeji mi dělal šmouhy a usazoval se v pórech kolem nosu. Odstín 2 byl "překvapivě" tmavý. Nevyhovoval mi vůbec a bohužel jsem na něm nenašla jediné pozitivum, takže musím hodnotit 0/10.

Rimmel Lasting finish foundation

Make-up je hodně parfémovaný, což by někomu mohlo vadit. Vůně je sice příjemná, ale kdybych ho měla v plném balení a měla ho používat den co den, asi by se mi zprotivila. Make-up kryje jen lehce, spíš sjednotí pleť. Odstín 100 Ivory je dost do žluta a není tak světlý, jak bych potřebovala. Co se týče výdrže, tak na tvářích mi vydržel celý den a na mastné T-zóně o dost méně. Leskla jsem se po něm stejně jako po ostatních make-upech. Ráda jsem novinku vyzkoušela, ale do plného balení určitě nepůjdu. 4/10

OCHRANA PŘED POCENÍM

Balea Deospray Himbeere & Zitronengras

Deodorant jsem kritizovala v tomto článku. Sice moc krásně voní - jako pravá malinovka, ovšem když jsem ho použila, tak jsem byla cítit potem mnohem víc, než kdybych nepoužila nic. Možná si jen nerozuměl s mou pokožkou - nevím. Každopádně znovu nekoupím a za sebe nedoporučuji. 2/10 za vůni a super cenu 30 Kč.

Avon naturals juicy Pomegranate & mango

Myslím, že tělové spreje od Avonu známe všichni - většinou voní velmi silně, sladce a uměle. Tento s vůní granátového jablka a manga nebyl jiný. Vůně ale byla poměrně příjemná, pro mě asi jedna z nejpovedenějších z této řady sprejů. Nicméně nezamilovala jsem se a znovu nekoupím. 5/10.

Dove pure 48h Anti-perspirant

Antiperspirant mi nevyhovoval. Neochránil mě před potem a zápachem ani půl dne, špinil oblečení a ta vůně-nevůně byla dost zvláštní. Znovu nekoupím. 1/10.

ODLIČOVÁNÍ


Sephora Triple action cleansing water

O micelárce jsem psala v tomto článku. Odličovala výborně, ALE měla zásadní nedostatek, kvůli kterému si ji už znovu nekoupím - zanechávala hrozně ulepený obličej, což naprosto nesnáším. Nebýt toho, neměla bych jí co vytknout, ale toto mi tak hodně vadilo, že musím dát nízké hodnocení. 6/10.

Nivea baby Soft & Cream

O odličovacích ubrouscích jsem se zmiňovala v tomto článku. Ubrousky nádherně voněly. Byly středně mokré - určitě bych uvítala mokřejší. Používala jsem je vždy současně s micelárkou, kterou jsem ubrousky navlhčila. Ocenila bych také, kdyby byly ubrousky větší a pevnější. Nicméně nejsou vyloženě určené na odličování, takže těžko hodnotit... Znovu určitě nekoupím. 5/10.


PÉČE O PLEŤ A RTY



Nivea Zklidňující noční krém

Krém byl na mě dost hutný a ucpával mi póry. Na druhou stranu oceňuji, že byl neparfémovaný a neobsahoval parabeny ani barviva. Pleť přes noc dobře hydratoval, ale jak jsem psala, ucpával mi póry, proto plné balení určitě nekoupím. 5/10.

Blistex Lip relief cream

Jak jsem psala už v minulém článku o spotřebovaných produktech, Blistex jsem si naprosto zamilovala. Krásně rty zchladí, zklidní, vyživí a urychluje dobu hojení oparů. Plus příjemná mentolová parfemace - zkrátka nemám co vytknout. 10/10.

Balea Hydratační pleťová maska s vůní jahod

Maska velmi příjemně voněla - jako jahodová zmrzlina nebo jogurt. Moji smíšenou pleť hydratovala dostatečně. Do pokožky se během pár minut vsákla a už by se neměla smývat. Já si přesto ale obličej ještě oplachovala. Nevím, jestli je maska ještě v prodeji - pokud by byla, tak bych si ji klidně koupila znovu. 8/10.


SPRCHOVÁNÍ


Balea Dusch Sorbet sunny Peach

O sprchovém sorbetu jsem psala tady. Nádherně ovocně sladce voněl, nevysušoval pokožku, byl příjemný. Konzistence byla ale zvláštní, hodně hutná a taková až tahavá. Kvůli tomu šel produkt velmi špatně ven z tuby. Ale kvůli skvělé vůni bych koupila znovu, pokud by byl sorbet ještě k sehnání. 7/10.

Nivea Tělové mléko do sprchy Kakao & mléko

Můj asi desátý vzoreček, už ani nevím, co psát :-D Mléko pěkně voní, cítím spíš kokos než kakao. Nenahradí namazání krémem, ale ve dnech, kdy jsem unavená nebo nemám čas se namazat, je to vhodná alternativa. Občas jsem po opláchnutí měla ulepenou pokožku. 7/10.


Budu ráda, když mi napíšete, zda jste měly některý ze zmíněných produktů, a jak vám vyhovoval. 

Užijte si zítřejší oslavu konce roku a v roce 2015 ahoj ♥

11 komentářů:

  1. Olejíček na vlasy používám a přijde mi fajn, nemastí a hezky voní. Taková klasika, mně to přijde všechno nastejno asi :) medovou kúru na vlasy jsem taky koupila na cesty a vůbec nic mi to neudělalo, opravdu jedině ta vůně :))

    S bází pod makeup Garnier souhlasím, taky pořád nevím, co si myslet... Někdy zmatní a super, někdy jsem celá umaštěná.... Zatím jediná báze, co mi vyhovuje a opravdu funguje.... teda ani nevím, jestli je to báze, ale já to tak používám :D je Porefessional od Benefitu. Dražší, ale mám už skoro dva roky a furt tam něco je, takže se dost vyplatí.

    Ten deodorant Dove zrovna taky používám u našich a přijde mi normální, já asi moc rozdíl nevidím, funguje mi naštěstí všechno. Takže vybírám jen podle vůně :D

    A to je asi vše, nalákal mě krém na ruce LOccitane.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný a dlouhý komentář, Anet :-)

      Já mezi oleji rozdíly pozoruji právě. Třeba takový všemi milovaný Biosilk mi neudělal s vlasy vůbec nic, zatímco Glisskur mi přišel naprosto geniální :-) O Porefessional jsem také jednu dobu uvažovala, ale pak jsem vyzkoušela Pore refiner od Biodermy, který by měl být na podobném principu, a ten mi vyhovoval hodně - takže plánuji koupit plné balení.

      Krém od L´Occitane jsem se právě rozhodla koupit ve velkém balení :-D Odmítám se už rozčilovat s levnými krémy z drogérie, které sice pěkně voní a mají krásný obal, ale to je tak vše.

      Z antiperspirantů doporučuji Secret :-)

      Vymazat
    2. Ahaa, tak o tom séru od Biodermy jsem nikdy ani neslyšela :O musím mrknout! Přeci jen to asi bude aspoň o trošku levnější...

      Já právě taky potřebuju fakt hodně hutnej a výživnej krém na ruce, ani mě tak nezajímá ta vůně, ale spíš účinky, protože mám ruce jak seschloň furt :)) atopik no.

      O Secret jsem už u tebe četla, zatím jsem nezkoušela. Ale já se fakt moc nepotím a když, tak si myslím, že fakt vůbec nesmrdím. Takže to nijak neřeším, ještě nikdy jsem s žádným deodorantem/antiperspirantem neměla problém...

      Vymazat
  2. Garnier perfect blur nedoporučuji za sebe. Mám doma celé balení a bohužel jsem zklamaná :/ .. stejně jako s make-upem od Dermacolu Matt control který mi taktéž nevyhovuje a navíc mi neskutečně smrdí :D Těším se na další články.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Vidíš, parfemace jsem si ani nevšimla, ale mně smrdí skoro všechny make-upy :-D A když voní, tak je to hrozně silná vůně, která mi není na obličeji příjemná.
      Děkuji to jsem ráda ♥

      Vymazat
  3. Měla jsem jen krém na nohy od Avonu, ten byl pro mně osobně taky nic moc, ale tu vůni jsem si užívala a pak sprchový sorbet od Balei, opět hezky voněl, ale už bych ho nechtěla, moc mi nevyhovovala ta divná konzistence. Deodorant od Balei právě používám:-)
    Garnier Perfect Blur mám v plném balení, ale nevím..jaksi jsem od něj čekala víc..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, kdyby ho udělali jako normální sprcháč nebo sprchový krém, tak by to bylo mnohem lepší :-)
      Děkuji za názory ;-)

      Vymazat
  4. Pěkná spotřeba, já mám vždycky z těch prázdných obalů taky radost :) Já jsem měla jen ten sorbet na nožky a fakt nevyživuje, jinak jsem nezkoušela nic
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, nemáš nějaký typ pro kluka, něco proti tvorbě akné?:)
    Jakub Janata fashion blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Bývalého přítele, který měl mastnější pleť s pupínky, jsem naučila používat peelingy a čisticí gely od Garnier. Jsou trošku agresivní, ale mužská pleť je myslím snese bez problému :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.