úterý 2. prosince 2014

Spotřebováno za listopad 2014

Ahoj holky :-)

Musím vám říct, že minulý měsíc to s mou spotřebou dlouho nebylo vůbec slavné. Ne že bych se nesnažila, ale tak nějak mi vůbec nic neubývalo. Naštěstí jsem během posledního týdne dopotřebovala spoustu kosmetiky, takže jsem své skóre zase vylepšila :-D Sice se mi nepodařilo spotřebovat úplně vše, co jsem měla v plánu, ale i tak jsem spokojená.


PLEŤOVÁ KOSMETIKA



Lancôme Visionnaire

Vzoreček séra mi vydržel poměrně dlouho, ale ani tak jsem nepozorovala žádný účinek. Sérum by mělo například korigovat póry, vrásky a zlepšovat strukturu pokožky. Ničeho z toho jsem si bohužel nevšimla. Je ale možné, že účinek by se dostavil třeba až po několikaměsíčním používání - proto sérum bodově nebudu hodnotit. Co ale musím vypíchnout, je úžasná vůně, ta mi fakt učarovala.

Eucerin Dermo PURIFYER

Krém byl určen na hydrataci pokožky, která je vysušená přípravky proti akné. Nějak jsem si na něj neudělala žádný názor. Vůně byla zvláštní a jinak to byl prostě normální krém. Nic co bych potřebovala v plném balení. 5/10.

ZE SPRCHY

Nivea Tělové mléko do sprchy pro normální pokožku

O mléku jsem psala tady. Nebylo špatné, ale podruhé už pravděpodobně nekoupím. Zanechávalo docela lepkavou pokožku. Pěkně vonělo. 6/10.

Lush Happy blooming

50 gramů sprchového želé na vyzkoušení jsem si zakoupila od jedné slečny. Želé mělo vínovou barvu a vonělo vcelku příjemně po třešních. Hodně rychle ubývalo a docela mi vysušovalo pokožku. Podruhé určitě nekoupím. 4/10.


PÉČE O RTY

Blistex Lip relief cream

Zamilovala jsem se a uvažuji o koupi plného balení! Krém mi rty krásně ochladil a zklidnil, navíc mi připadá, že je opravdu vyživuje. Mentolová parfemace mi nevadí. Nemám absolutně co vytknout a hodnotím 10/10.


Essence Kiss care love 

Balzám na rty mi vyhovoval. Krásně voněl jako sladké žvýkačky, rty jemně dorůžova zabarvil a hydratace taky nebyla k zahození. Ale měla jsem už i lepší balzámy. 8/10.

KRÉMY

Alverde Tělová emulze po opalování

Na mléko jsem psala recenzi tady. Mléko pokožku výborně hydratovalo a celkově mi vyhovovalo až na velmi podivnou parfemaci. Každopádně za 9,50 Kč - i tak výborný kauf :-D 7/10.

Essence Cookies & cream Hand balm

Krém jsem si koupila proto, že se mi líbilo balení a vůně krému v tubě. Na rukách se rozvoněl poněkud zvláštně, ale nakonec jsem si na tu vůni zvykla. Čekala jsem ale, že bude vonět víc sladce a příjemně. Krém není vůbec mastný (100% non greasy formula), takže ruce nijak extra nezvláční. V první chvíli to sice vypadá, že na rukách zůstane jakýsi film, ale po chvilce mi připadá, že jsem si ruce vůbec nenamazala. Jsem ráda, že jsem krém dopotřebovala. Hodnotím 5/10.  

Alverde Körperbutter Aloe Vera & Mangokernbutter

O máslíčkách jsem psala tady. Tato mangová varianta příjemně voněla - jako mango a citrusy. Máslo bylo hutnější a pomaleji se vstřebávalo. Hydrataci pokožky hodnotím jako skvělou. Másla od Alverde určitě mohu doporučit. Hodnotím 9/10.


VZOREČKY TOALETNÍCH VOD



Xx by Mexx Nice

Docela příjemná nasládlá vůně, nicméně nezajímavá. Ve složení by měla být například meruňka, pivoňka, pižmo nebo bergamot. Nic konkrétního jsem necítila. Vůně mě neuchvátila, plné balení nekoupím. 5/10.

Gucci Flora by Gucci

Příjemná jemná květinová vůně s mýdlovým podtónem. Vydržela vonět průměrně. Docela se mi líbila, ale nezaujala mě natolik, že bych si chtěla koupit plné balení. 6/10.


Oriflame Urban lovers for her

Tahle vůně mě hodně příjemně překvapila. Byla slaďoučká a lehká, ale zároveň výrazná a zajímavá. Ve složení je například hruška a pomelo, které jsem hodně cítila, a dále například zelený čaj a bílá růže. Výdrž vůně byla průměrná. Vzoreček hodnotím rozhodně kladně - 9/10.


DEKORATIVNÍ KOSMETIKA


Vichy Idéalia BB cream

Nejhorší BB cream a produkt vůbec, co jsem měla na obličeji. Kladně mohu hodnotit pouze příjemnou parfemaci a vcelku přijatelný odstín. Na úplně sněhobílou pleť to nebude, ale O.K. - není oranžový. Jinak tragédie. Špatně se roztíral, cuckovatěl na obličeji, dělal mapy, z mastnějších částí po chvilce prostě zmizel. Zvýrazňoval póry, sušší místa a všechny nedokonalosti. Krytí nula. Navíc byl fakt divně perleťový. Hodnotím 1/10 a nedoporučuji ani nejhoršímu nepříteli.


Skin79 Snail nutrition BB cream

Asi nejlepší asijský BB cream, co jsem zatím vyzkoušela. Ačkoli měl být hodně výživný, nijak extrémně jsem se po něm neleskla. Odstín i krytí bylo v pořádku. 7/10.

PLEŤOVÉ MASKY


Rival de Loop Slupovací čisticí maska

O masce jsem psala tady. Hezky pleť vyčistí a zmatní. Je hodně cítit po alkoholu a ty "výpary" při nanášení pálí v očích. Usychá rovnoměrně a z pleti se pak dá dobře sloupnout. Na smíšenou a mastnou pleť mohu doporučit. 8/10.

Balea Hydratační maska s papájou

Maska krásně voněla. Do pokožky se vsákla a neměla by se pak už smývat - já ji ale smývala. Hydratovala velmi dobře. Když jsem měla pokožku podrážděnou, tak mě někdy maska na obličeji pálila (ve složení je alkohol). Podruhé asi už nekoupím, ale špatná nebyla. 7/10.

Queen Helene Mint Julep Masque

Na recenzi se můžete podívat tady. Maska po nanesení na pleť trošku pálí, ale po chvilce je vše v pořádku. Docela špatně se smývá, je nutné si pomoci houbičkou. Pleť vyčistí, vyhladí a zmatní, ale ne úplně dokonale - třeba černé tečky neodstraní. Vzhledem k nízké ceně jsem ale s maskou spokojená a možná si ji koupím znovu. 7/10.


VLASOVÁ KOSMETIKA


Wella pro series SHINE

O šamponu jsem psala tady. Hezky voněl, pěnil, vlasy výborně umyl. Vlasy jako takové mi nevysušoval, zato pokožku hlavy ano. Svědila mě a dělaly se mi lupy. Pokud nemáte problémy s přecitlivělou pokožkou hlavy, tak určitě doporučuji. 7/10.

Topvet Wellness konopný šampon

Vzoreček mi vystačil jen na dvě použití, takže pořádně šampon zhodnotit nemohu. Velmi zvláštně voněl - tak trochu jako nějaký bylinný hodně oslazený čaj. Vlasy umyl dobře. Bodově si hodnotit netroufám.

Herbal Essences Hello hydration

O kokosovo-orchidejovém kondicionéru jsem se zmiňovala tady. Vzhledem k tomu, že už není v prodeji, je zbytečné se rozepisovat. Hezky voněl, vlasy hydratoval průměrně. I kdyby byl ještě dostupný, už bych si ho nekoupila. 6/10.

TROCHA NUDY NAKONEC :-)



Dontodent Zubní pasta s grapefruitovou příchutí

Pasta byla skvělá. Chutnala opravdu velmi příjemně - jako grep s mátou a zuby dobře vyčistila. Nemám co vytknout. Koupila jsem si sice další balení, ale stejně je škoda, že to byla jen limitka :-) 10/10.

Cantini Baby Comfort Wipes

Ubrousky byly šíleně mokré. Abych je mohla vůbec používat, musela jsem každý ubrousek nejdřív pořádně vyždímat - a to si nedělám legraci. Jinak nebyly špatné. Používala jsem je v práci na otření rukou nebo třeba klávesnice. Byly docela maličké. 6/10.

Lilibe 100% bavlněné vatové tamponky

Tamponky jsem používala při odlakovávání nehtů. Na to byly super - nijak se netrhaly, nezanechávaly cucky na nehtech. Byly dost pevné a výborně nasákly odlakovač. Toto bylo už mé několikáté balení a já si pořídím určitě další. Doporučuji a hodnotím 10/10.



Během prosince se chci opět zaměřit na spotřebu vzorečků, protože se mi jich tady v poslední době hodně nashromáždilo. Jak se vám dařilo spotřebovávat kosmetiku minulý měsíc? :-) Mějte pěkný den ♥

9 komentářů:

  1. Mě se toho podařilo spotřebovat aji dost, tak jsem ráda :). Z tvých spotřebovaných produktů nemám zkušenost s žádným

    OdpovědětVymazat
  2. Super spotřeba, u mě je klasická a v prosinci to nijak slavně nevidím :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujala mne ta pasta, pokud jí v DM uvidím koupím si jí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá, pokud ještě v DM bude, určitě doporučuji.

      Vymazat
  4. Zrovna se chystám sepisovat článek :) Zaujal mě ten balzám na rty Blistex, kouknu po něm, až mi dojde pár věcí :) Zjistila jsem totiž, že Labello mi už vážně nestačí :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jee, ten balzám na rty od Essence jsem taky měla a milovala jsem ho :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.