pátek 12. prosince 2014

PŘEDVÁNOČNÍ ROZHOVOR: Monika z Like Lady

Přeji krásné páteční ráno :-) Těšíte se na víkend? Já tedy rozhodně ANO! :-D

Po dvou týdnech se hlásím opět s rozhovorem. Tentokrát mi na otázky odpověděla blogerka Monika z Like Lady. Možná si ji pamatujete z blogu By-Moni, který psala dříve. Na její aktuální stránce Like Lady si můžet přečíst články na různá témata - samozřejmě převažuje kosmetika, ale Monika píše i třeba o vaření, a její vegetariánské recepty mě vždy zaujmou. Natočila také několik videí.

Vzhledem k blížícím se svátkům jsme rozhovor pojaly hodně vánočně :-)

Mimochodem, pokud by vás zajímal můj předchozí rozhovor s blogerkou Zuzkou z blogu Štýl ženy, tak klik.


1. Moje první otázka je naprosto klasická. Co pro Tebe znamenají Vánoce? Jaké plány máš na letošní svátky?
Vánoce pro mě znamenají něco kouzelného a krásného. Nezapomenutelná atmosféra, výborné jídlo, dárky a přítomnost lidí, které mám ráda. Někdo říká, že dárky nejsou důležité. Na jednu stranu je to pravda a souhlasím s tím, že hlavní je být s lidmi, které mám ráda. Ale na druhou stranu (asi trochu paradoxně), si myslím, že bez dárků by to nebyly Vánoce. Nemusí se kupovat tuna dárků nebo drahé veledary. Ale myslím si, že jakýkoliv dárek, třeba i ručně vyrobený od srdce, k Vánocům prostě patří. Alespoň k těm mým.

Plány na letošní svátky jsou takové, že se moc těším, až obdaruji kamarády a rodinu dárky, které jsem pro ně nakoupila a doufám, že jim vytvoří úsměv na tváři. Zároveň se i velmi těším na štědrovečerní večeři a cukroví. Těším se, až si zapálím vánoční vosk a svíčku při večeři a budu se dívat na pohádky. Novinkou pro mě bude výměna dárků s blogerkami, na což se moc těším, jelikož my holky víme, co máme rády a co nás v balíčku zaručeně potěší :-)

2. Jak jsi prožívala Vánoce, když jsi byla malá? Dodržovali jste doma nějaké tradice?
Moje Vánoce byly jedním slovem kouzelné. Nádherný a krásně ozdobený živý stromeček, spousta druhů cukroví, výborná štědrovečerní večeře, krásné dárky a parádní atmosféra. Co se tradic týče, pamatuji si jen tradici, že se u večeře nesmělo vstávat od stolu a musím říct, že dodnes mám k této tradici jakýsi "respekt" a snažím se ji dodržovat. Jestli je tradicí myšleno i "tradiční jídlo", tak tuto tradici jsme také dodržovali, i když někdy místo kapra byla jiná ryba nebo řízek. Na co si vzpomínám a co mě rozesmívá dodnes, je to, že mi rodiče říkali, že pokud se dotknu nějakého dárku před večeří, tak všechny dárky následně zmizí :-) Jinak jsem se jako malá několikrát snažila dodržet to, abych celý den nejedla a viděla zlaté prasátko. Ale jelikož kombinace mě bez jídla je tragická, nikdy mi to samozřejmě nevyšlo :-) Co si z dětství pamatuji a co miluji dodnes, je ranní kochání se dárky, bramborový salát jako snídaně a skoro celý den u pohádek :-)




3. Už máš nakoupené všechny dárky?
Většinu dárků už mám nakoupených. Chybí mi dokoupit pouze pár maličkostí a je to! Nechápu, jak je možné, že stále nemám vše. Začala jsem nakupovat opravdu brzy, ale tento rok dávám dárky více lidem než obvykle - takže asi proto stále ještě nemám úplně vše.

4. Dostala bys radši poukaz v hodnotě 10 000 Kč na nákup oblečení nebo kosmetiky?
Upřímně řečeno, nejradši bych dostala poukaz, který by se dal rozpůlit - 5 000 Kč na nákup kosmetiky a 5 000 Kč na nákup oblečení. Ale jelikož se mi kosmetika v poslední době začala poměrně hromadit, raději bych asi dostal poukaz na nákup oblečení, přestože kosmetiku miluji a určitě bych těch 10 000 Kč za ni zvládla utratit :-) (a utratila bych je i velmi ráda). Nicméně 10 000 Kč je pro mě velmi vysoká částka a kdybych měla možnost, raději bych je investovala úplně jinak (třeba na dovolenou, bydlení, lepší fotoaparát a tak podobně).



5. Informuješ své blízké o tom, co by sis přála k Vánocům, nebo se ráda necháš překvapit?
Své blízké informuji o tom, co bych ráda dostala a připadá mi to tak i lepší, jelikož mám možnost dostat něco, po čem opravdu toužím. Někdy si dárky i sama vyberu a dostanu je až na Vánoce pod stromeček. Je ale dost obtížné to čekání vydržet, protože se na ty věci moc těším :-) Zároveň se i ráda nechávám překvapit a je skvělé, když dostanu nějaký krásný a nečekaný dárek :-)

6. Slavíš Silvestra? Pokud ano, jaká byla Tvá nejlepší oslava?
Silvestra slavím, ale asi ne úplně podle svých představ. Jelikož jsem majitelkou čtyřnohého chlupatého mazlíčka, který se na Silvestra velmi bojí, musím s ním být doma a hlídat ho - zejména do půlnoci, kdy se střílí. Jsem tedy většinou do půlnoci doma a hlídám Tess. Když se dostřílí, mohu jít někam na párty. 
Má nejlepší oslava byla ta, když jsem byla s mými kamarády u mě doma a udělali jsme si takovou menší "house party". Byla sranda a jsem ráda, že jsem s nimi mohla Silvestra oslavit. Následně jsme pak po půlnoci šli na párty do klubu, která byla také skvělá.

Pamatuji si, že když jsem byla menší, měli jsme doma vždy obrovské obložené talíře a mísy, spoustu brambůrků a dobrot a dívali jsme se na zábavné pořady v televizi. A co mě vždy nejvíce bavilo, bylo stříhání hromady novin na malé kousíčky a pak to na Silvestra po sobě házet - asi si umíte představit ten MEGA nepořádek. Když vám řeknu, že to bylo i na chodbách a před panelákem, asi to nepotřebuje další komentář :-)



7. Jaké barvy a vůně máš spojené s Vánocemi?
Když se řeknou Vánoce, vybavím si rudou barvu ve spojení se zlatou nebo smaragdově zelenou. Co se vůní týče, určitě je to na prvním místě skořice, které konkuruje badyán, hřebíček a vanilka.

8. Uvažovalas někdy o tom, že bys strávila Vánoce nebo konec roku mimo Českou republiku? Pokud ano, kde by to bylo?
Zatím jsem o tom neuvažovala, a to zejména proto, že mám domácího mazlíčka, který je díky své živosti náročný na "přepravu". Nicméně Vánoce bych jinde slavit nechtěla, protože si myslím, že nejlépe strávené Vánoce jsou doma s lidmi, které mám ráda. U Silvestra to beru trochu jinak. Pokud bych v budoucnu měla přítele, který by souhlasil se strávením Silvestra v zahraničí, asi bych se nebránila a ráda bych se podívala, jak se slaví jinde.



9. Co Ty a vánoční dekorace? Zkoušela jsi někdy nějaké vyrobit?
Každý rok si říkám, že si vyrobím adventní věnec, ale zatím se mi to ještě nepodařilo, a to ani tento rok. Stydím se :-) Příští rok slibuji, že si sama vyrobím adventní věnec a už se na to moc těším. Jinak vyrábím ráda jmenovky, přáníčka a další maličkosti.

10. A poslední - nevánoční bonusová otázka. Jako poměrně úspěšná blogerka určitě nemáš nouzi o nabídky na spolupráce. Přišla Ti někdy taková nabídka, žes z ní byla vyloženě šokovaná? Některým blogerkám chodí třeba nabídky na testování erotických pomůcek. Stalo se Ti někdy něco podobného? Poděl se s námi o veselou historku z natáčení :-) 
Zatím se mi nic takového nestalo. Pokud se to někdy změní, určitě se s vámi o veselou historku ráda podělím.



Závěrem tohoto článku bych chtěla moc poděkovat Leničce, která mě s otázkami oslovila. Snažila jsem se odpovědět tak, abyste mě i trochu víc poznali, a zároveň jsem článek nechala doplnit i několika svými vánočně laděnými fotkami. Velice ráda bych vám ještě popřála krásné prožití Vánoc. Doufám, že je prožijete v klidu, pohodě a v nádherné atmosféře s lidmi, které máte rádi. A stejně tak i Silvestr :-) Věřím, že se na tomto blogu třeba ještě někdy "uvidíme" :-) Mám vás všechny moc ráda. A pokud jste si v roce 2014 nešli za svými sny - tak si za nimi v roce 2015 určitě jděte. Protože snít je krásné, ale prožívat sen je ještě hezčí! :-) Monča ♥

I já Monče moc děkuji, že si udělala čas a poslala mi odpovědi na mé otázky. Děkuji také za krásné fotky s vánoční tématikou, které mi zaslala.

 U dalšího rozhovoru za 2 týdny ahoj :-)

3 komentáře:

  1. Krásny rozhovor :) Monika mi príde ako veľmi sympatická osoba :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zauímavý článok :)
    😃😃GIVEAWAY😄😄
    www.lifewithmishel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi příjemný rozhovor! Krásné. Monču sleduji už dlouho a mám ji moc ráda!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.