středa 31. prosince 2014

POVÁNOČNÍ ROZHOVOR: Jana z World by Naire + DĚKOVAČKA

Přeji pěkný poslední den roku 2014, milé čtenářky :-)

S lehkým zpožděním jsem tady dnes s článkem z rubriky ROZHOVOR. Tento článek měl být původně publikován minulý pátek, ale bohužel blogerka Jana, kterou jsem oslovila s otázkami, měla problémy s internetem, a odpovědi mi poslala teprve včera. To je tak, když si člověk něco naplánuje... :-D

No ale hlavní je, že Janička mi odpovědi poslala, takže tento rozhovor stíhám publikovat ještě před úplným koncem roku, za což jsem moc ráda. Přece jen zveřejňovat povánoční rozhovor v lednu by bylo dost zvláštní.

Jak už jsem zmínila, dnešní rozhovor bude s blogerkou Janou, která píše blog s názvem World by Naire



Jana bloguje od září 2013. Pokud si to správně pamatuji, tak náš první kontakt proběhl tak, že mi poslala žádost o přátelství na Facebooku s dotazem, jestli nejsem náhodou ta z blogu U Sedmikrásky :-D Dost mě to pobavilo. Řešily jsme pak nějaké provozní věci ohledně blogu, které Janě nebyly jasné, a postupem času jsme si začaly psát i o jiných věcech - samozřejmě především o chlapech a kosmetice :-D 

Na blogu World by Naire se mi líbí především články a Janin styl psaní. Je vidět, že si na článcích dává záležet, a vždy jsou psané zajímavě a čtivě. Bohužel Jana zatím nemá moc čtenářů, což tak trochu doufám, že se po zveřejnění tohoto rozhovoru změní, protože ona a její blog si to rozhodně zaslouží. 



1. Ahoj Jani. Některé čtenářky Tebe a Tvůj blog možná ještě neznají. Mohla by ses nám představit a něco málo o sobě napsat?
Zdravím všechny čtenářky :-) V první řadě bych moc chtěla poděkovat Lence za to, že se se mnou rozhodla udělat rozhovor :-) Omlouvám se za zpoždění, ale na mém notebooku přestal jít internet, a na starém notebooku sice občas jde, ale zas hodně pomalu a často padá. Proto jsem na otázky odpovídala postupně, než mě po pár minutách zase zradila technika. 

Ale teď už konečně k otázce, abych zbytečně nezdržovala :-D Jmenuji se Jana (a opravdu svoje jméno nemusím, je jak pro nějakou vesnickou maminu :-D) a je mi 21 let. Narodila jsem se 27.10. a jsem tedy ve znamení Štíra. Studuji na vysoké škole obor Výživa a potraviny. Samozřejmě miluji kosmetiku, hlavně vlasovou - jako malá jsem totiž měla krátké vlasy, a tak si nyní vše kompenzuji a chci mít vlasy dlouhé a krásné. V poslední době se ale snažím se více a zajímavěji líčit. A aby to nevypadalo, že jen přijdu ze školy a patlám na sebe všemožné věci, mou další láskou jsou zvířata a kolo :-)


2. Jak jsi prožila svátky? Splnily letos Vánoce Tvá očekávání?
Vždycky se na Vánoce těším jak malé dítě už někdy od října. Bohužel pak přijde škola, zápočty atd., takže když už Vánoce opravdu skoro přijdou, nadšení opadne. Na Štědrý den je mi najednou hrozně líto, že by to těšení mělo skončit, tak se snažím co nejvíc loudat s večeří :-D Pak se rozdají dárky a je konec. Vždycky mě to mrzí a jsem zklamaná, že už je po všem. Letos tomu nebylo jinak, ale jsem ráda, že jsem byla s rodinou, a to je hlavní. Zastávám názor, že nejlepší na Vánocích je to těšení a atmosféra, která letos bohužel nebyla úplně zimní.


3. Nemohu se nezeptat na dárky :-) Byla mezi nimi nějaká kosmetika, která rozhodně stojí za zmínku?
Moje mamka se nelíčí a s moc kamarádkami si dárky nedáváme, takže kosmetiku pod stromeček si většinou vybírám sama. Letos jsem si koupila rtěnku a tužku na oči od Essence, masku na obličej a tonikum. Sice bych si ty věci koupila tak jako tak, ale aspoň jsem měla o pár dárků víc :-D Od mamky jsem pak dostala vůni Bright Crystal od značky Versace. Vím, že tuhle vůni má každá druhá, ale dlouho jsem nad ní uvažovala a nikdy by mě nenapadlo, že mi ji mamka skutečně koupí. Na drahé parfémy si obvykle nepotrpím, ale z tohohle dárku mám fakt radost. Ještě si po svátcích koupím kulmu na vlasy, takže po kosmetické stránce to budou Vánoce úspěšné :-)




4. Stalo se Ti někdy, žes dostala dárek, který Tě šokoval, ať už v pozitivním nebo negativním slova smyslu?
Žádný dárek mi moc v paměti neutkvěl. Ale pamatuji si, že největší radost jsem měla vždycky, kdy jsem pod stromečkem objevila nejnovější model Barbie :-D K Vánocům jsem dostala postupně minimálně tři panenky. Pokud si správně pamatuji, tak všechny měly růžové šaty, dlouhé blond vlasy a jednu mi táta sehnal dokonce v Londýně, protože u nás k dostání nebyla. Když nad tím tak uvažuji, bylo to krásné dětství a k radosti mi stačilo opravdu málo :-) A hned, jak budu mít volnou chvilku, musím se zajít kouknout do obchodu, jak vypadají Barbie v současnosti a taky asi vytáhnu krabici se svými panenkami a zavzpomínám si :-D


5. Líčíš se a upravuješ, i když jsi doma s rodinou, nebo naopak dáváš přednost pohodlí a necháváš pleť i vlasy odpočívat?
V životě jsem se na doma nenamalovala. Rodina mě zná nenalíčenou, takže to opravdu neřeším. Vlastně jsem líná se malovat. Ale do školy, na rande nebo na nějakou důležitou akci se samozřejmě nalíčím. A pokud mám špatnou pleť, tak se líčím, i když jdu jen na chvilku ven s kamarádkou. Co se týče vlasů, doma nosím culík, aby mi vlasy nepadaly na zem a já je nemusela pořád uklízet :-D Na ven preferuji rozpuštěné vlasy, v krizových dnech drdol s vycpávkou a na sport si dělám samozřejmě culík.




6. Máš s blogem nějaké větší plány (jaké?), nebo ho bereš jako jeden ze svých koníčků a nijak to nehrotíš?
Blog je pro mě jen koníček a nechtěla bych, aby to bylo jinak. Samozřejmě pokud by bylo blogování placené, moc ráda bych se tím živila, ale to se nestane :-D Vyhovuje mi, že mám svůj život, zájmy a povinnosti a blog je jen místem, kam se chodím odreagovat. Dřív jsem si myslela, že musím napsat např. dva články týdně, ale pak mi došlo, že nemá cenu se nutit, když nemám na psaní čas nebo náladu. Nic podstatného měnit neplánuji, jen bych ráda časem upravila design a štítkový systém. Taky mě láká točit videa, ale dost se stydím a nemám ani potřebnou techniku, takže to je zatím otázka dost daleké budoucnosti :-)


7. Kdybys vyhrála giveaway a mohla si jako výhru zvolit jakoukoli kosmetiku - jednu věc, co by to bylo?
Tak to je opravdu těžká otázka. Nic extra vytouženého nemám. Pravděpodobně bych si vybrala něco z dekorativní kosmetiky - třeba luxusní tvářenku. Nevím proč, ale drahá pečující kosmetika mě moc neláká, maximálně tak něco od Kérastase na vlasy :-)




8. Toužíš po nějaké hodně drahé věci - ať už kosmetické či nekosmetické?
Ještě před pár lety by to pro mě byl jednoznačně kůň. Ale za těch pár let bez ježdění mě to přešlo a jsem realistka a uvědomuji si, že ustájení atd. není zrovna nejlevnější záležitost. V dnešní době, kdy už uvažuji trochu praktičtěji, bych si za větší finanční obnos pořídila byt nebo dům, protože vidím, jak je smutné, když většina rozpočtu jde na nájem. Až dostuduji, tak bych se ráda odstěhovala od rodičů a pochybuji, že budu hned vydělávat takový balík, abych se sama uživila :-D 

Z kosmetiky opět nemám konkrétní představu, ale asi bych investovala do nějakého rozmazlování v podobě masáží a různých zkrášlovacích procedur.


9. Napiš 5 svých nejoblíbenějších blogů/blogerek a uveď důvod, proč právě tyto blogy patří k Tvým nejoblíbenějším.
Jako první musím zmínit samozřejmě Sedmikrásku :-) (děkuji, to mě moc těší) Ona byla první čtenářkou mého blogu a já její blog sleduji taky pravidelně od doby, co sama píšu. Líbí se mi, že je taková lidská a svá, navíc píše o kosmetice dostupné pro běžné smrtelníky. 

Z blogerkých profesionálek určitě musím zmínit Petru Lovely Hair. Najdu u ní recenzi na všechny novinky a má dokonalé tutoriály. Na můj vkus je ale možná až moc profesionální. Jasně, o jejím soukromí toho víme taky dost, ale zkrátka pro mě už je víc blogerka než člověk. Teď to asi vyznělo dost divně, ale nevím, jak to lépe popsat.

Nesmím zapomenout ani na Miu z Kissbooku, což byl úplně první blog, na který jsem narazila. Kamarádka jí něco komentovala na Facebooku, takže jsem jen klikla na odkaz a svět blogování mě pohltil :-)

Během posledních měsíců se mi líbí i Petra Kopolovičová. Už kdysi jsem narazila na nějaké její video a přišla mi hrozně nesympatická, ale od té doby, co ji sleduji (to už čekala Lucinku), se na její videa dívám moc ráda. Petra hodně dospěla a baví mě i videa na téma děti, přestože osobně zrovna ty malé lidičky nemiluji a nerozplývám se nad každým kočárkem :-) 

No a jako poslední vyberu Áju z Beautylife. Přesto, že už je mamka školačky, je moc krásná, a mám pocit, jako by to byla kamarádka mého věku. Pokud jednou budu mít dítě, chtěla bych být jako ona a stíhat domácnost i krásu.



10. Co si myslíš obecně o blogování? Slyšela jsem názor, že je to jen trend, co velmi brzy pomine - souhlasíš s tímto výrokem?
Je fakt, že v posledních letech se blogování hodně rozmohlo, a podle internetu má blog každá druhá. Ovšem v okolí neznám nikoho, kdo by blogoval, takže to zas tak horké nebude. Podle mě blogy jen tak nezmizí. Jistě, někdo to zkusí a po pár týdnech skončí, ale věřím, že ty populární blogerky jen tak nezmizí a budou inspirovat další a další nástupkyně. Kromě toho v poslední době je blogosvět i více medializovaný, třeba díky soutěži Blogerka roku. 

Jsem toho názoru, že blogy jsou snad už populárnější zdroj informací než ženské časopisy, takže kosmetické firmy prostřednictvím blogerek hojně propagují své produkty. Zkrátka z blogování se stává docela běžný marketingový prostředek. A to nemyslím nijak zle, protože věřím, že většina blogerek píše pravdu a nenechá se podplatit :-)


Ještě jednou děkuji Leničce za možnost rozhovoru :-) A když už tu máme ten konec roku, chtěla bych popřát všem čtenářkám jen to nejlepší do roku 2015, hlavně hodně zdraví, štěstí a lásky a ať je nový rok lepší než ten předchozí, protože vždycky je co zlepšovat :-)



Já Janičce také děkuji za krásné přání, fotky a odpovědi na mé otázky, a jsem ráda, že jsme rozhovor zvládly ještě do konce roku 2014 :-)

Zároveň přeji i vám, mé milé čtenářky, do roku 2015 hlavně hodně zdraví, štěstí, lásky, úspěchů a spokojenosti.

Chci vám poděkovat za přízeň a věřím, že ji mému blogu zachováte i v příštím roce :-) Jsem moc ráda za každé zobrazení a komentář k článkům, za všechny nové i stávající čtenáře, za vaše rady i účast v soutěžích. 

Vzpomínám si, že v prvních několika měsících jsem měla 4 pravidelné čtenáře - no a teď je vás tu 164 + 84 na Facebooku, což je úžasné ♥ Nejvíc si vážím těch čtenářů, kteří si nejen rozkliknou článek a prolítnou fotky, ale těch, co si skutečně přečtou každé slovo (nebo aspoň každé druhé :-P) a pod článkem zanechají komentář. Protože sama dobře z pozice čtenáře vím, že ne pokaždé se mi chce vymýšlet a psát komentář, takže spoustu článků, které se mi líbí, si sice přečtu, ale pak je zavřu bez okomentování. To bych já sama chtěla v příštím roce změnit, protože jsem si jistá, že komentáře těší i ostatní blogerky :-)

P.S. Zítra si dáme oddech, ale hned 2. ledna se můžete těšit na nový článek ;-) ♥

9 komentářů:

  1. Já čtu každé slovo a abych to potvrdila, nechávám komentář! Taky bohužel dost často přeskočím i hodně dobrý článek bez komentáře, protože mě prostě nenapadá, co napsat.
    Přeji vše nejlepší do nového roku a těším se na další články :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemohla by si k piatej otazke doplnit linky na spominane blogerky? Nie vsetky poznam a rada by som k nim nakukla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Posledny link na Aju nefunguje.

      Vymazat
    2. Aha. Ája měnila název blogu, tak asi proto to nejde, také koukám, že to ukazuje error. Včera ještě stránka byla funkční. Teď bohužel nemůžu dopátrat nový název.

      Vymazat
    3. Našla jsem - její blog se teď jmenuje Beautylife by Aja, odkaz už je v pořádku.

      Vymazat
  3. Tyhle rozhovory hrozně ráda čtu. :) Moc se Vám holky povedl a přeji šťastný nový rok! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.