neděle 7. prosince 2014

Tip týdne III.

Ahoj :-)

Dnešní článek s nedělními tipy jsem se rozhodla pojmout tak trochu jinak. Neupozorním vás na věci, které mě v tomto týdnu zaujaly v pozitivním slova smyslu, ale naopak na ty, kterým si myslím, že je lepší se vyhnout.



Prvním členem síně hanby je papájový sorbet na chodidla od Avonu. Avon má některé krémy na nohy dobré, osvědčil se mi třeba tenhle (klik), který si určitě koupím znovu. Ale papájový sorbet je zkrátka úplně na prd. Chápu, že chodidla nemá vyživit, ale hlavně osvěžit a ochladit, takže to, že kůži opravdu nijak nevyživí, mě nepřekvapilo. Bohužel ale sorbet nedělá ani to, co má. On totiž nedělá VŮBEC NIC. Fungoval tak, že jsem si namazala chodidla, počkala, až se vsákne (chvilku lepil), a když jsem si pak přes ně přejela rukou, bylo to, jako bych si na ně žádný krém nedala. Pocit osvěžených nohou jsem neměla.

Jediné, co můžu ocenit, je zajímavá konzistence a pěkná vůně - nevědět, že je to krém na nohy, tak bych to i snědla, haha :-D Sorbet jsem před několika dny dopotřebovala a objeví se tedy ve článku o spotřebované kosmetice za měsíc prosinec.


Dále vás upozorním na jeden hrozný deodorant od Baley - konkrétně na variantu malina a citronová tráva. Vůně je nádherná - voní jako pravá malinovka. Vzhledem k tomu, že se jedná o deodorant a ne antiperspirant, tak jsem od něj samozřejmě nečekala celodenní ochranu před pocením - byť je na obale avizována. Když použiju tenhle deodorant, můžu se spolehnout na to, že celý den budu smrdět jak týden nemytý chlap, byť se normálně nijak extrémně nepotím, a v zimě už vůbec ne. Je pravda, že podpaží zůstává relativně v suchu - ale ten zápach je vážně hrozný.

Nevím, jestli takhle tento deodorant funguje na všechny, nebo si nerozumí jen s mým přirozeným pachem a pokožkou :-D Každopádně se nemůžu dočkat, až ho dopotřebuji a přísahám, že už si ho nikdy nekoupím.


A poslední nefunkční věcí, kterou se momentálně ze všech sil snažím dopoužívat, je deodorační pudr na chodidla s vůní bergamotu a limetky od Oriflamu. Pudr moc pěkně voní. Limetku z něj necítím, takže předpokládám, že bude vonět po tom bergamotu. Asi tušíte, co mě na pudru rozčiluje. Je to to, že není vůbec funkční. Měl by udržet nohy svěží a čisté po celý den, ale vůbec to nezvládá. Nanáším ho na nohy docela velké množství, ale i tak je účinek nula. Mrzí mě, že nefunguje, protože mě baví ho používat a moc se mi líbí jeho vůně.


Příští týden můžete určitě očekávat pozitivnější článek :o)
Hezkou neděli! :-)

10 komentářů:

  1. Přesně ten krém na nohy, co si na něj dávala odkaz, tak ten mám taky ráda, je dobrý :) Jinak od Oriflame jsem si nikdy nic nekoupila, přijde mi to hrozně předražené, ale dostala jsem pár věcí a kvalita mi přijde úplně stejná jak Avon... Jediné, co mám od Oriflame a chválím si to je zázračný kelímek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším, že ti taky vyhovuje :-) Oriflame mi taky přijde hodně drahý, proto tam nakupuji výhradně ve velkých slevách nebo ve výprodeji. Taky nevidím velký rozdíl mezi Avonem a Oriflamem. Zázračný kelímek jsem taky měla ráda, jenže se mi po nějaké době zkazil a začal smrdět :-/

      Vymazat
  2. S tím krémem na nohy souhlasím, měla jsem ho a jediné, co jsem brala za plus byla pěkná vůně, jinak byl úplně k ničemu. A ten deodorant od Baley..no, to jsi mně moc nepotěšila, nedávno jsem si ho totiž pořídila, teď se mi ani nebude chtít ho používat:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím.
      No, třeba si budete rozumět víc :-D

      Vymazat
  3. Ten papájový sorbet musí byť skvelý ♥

    Pozývam ťa na moju GA (:
    http://beingasanmonica.blogspot.sk/2014/12/october-november-2014-favorites-another.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, skvělý není - hned v první větě píšu, že patří do síně hanby :-D

      Vymazat
  4. Baleu mám taky :D Ale ještě nějak nevím, co si mám myslet. Mně naopak moc nesedí vůně. Nějak se mi v tom tříská ta teoreticky sladká malina s osvěžující citronovou trávou. Ale funkčně na mě sedí stejně jako jiné parfemace, co jsem zkusila. Budu muset používat častěji a udělat si pořádný názor :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam ani tu citronovou trávu moc necítím :-D Uvidíš, ráda si pak případně počtu ve spotřebováno :-P

      Vymazat
  5. Pozývam Vás na môj blog o kráse, móde a o mojom živote !
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Krémy na nohy jsou skvělá věc. Moje rutina po sprše =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.