středa 10. prosince 2014

Na přírodní vlně s Alverde ft. Like Lady

Hezké středeční dopoledne přeji a vítám vás u recenze přírodní dekorativní kosmetiky od značky Alverde :-)

Asi před měsícem jsme se s blogerkou Monikou z Like Lady dohodly na takové "výzvě". Každá jsme si koupila několik líčidel od Alverde a po měsíci pravidelného používání zveřejňujeme recenzi. V době, kdy čtete tento článek, už Monika má svou recenzi také na své stránce, tak se určitě můžete podívat :-)

Já jsem se už předem rozhodla, že si dekorativku koupím ve výprodeji, ačkoli ani jinak nejsou malovátka od Alverde drahá :-) Sáhla jsem po dvou tekutých očních stínech - kus za 17,90 Kč. Ten fialový je odstín 30 Metallic Aubergine a tyrkysový 20 Metallic Turquiose. Názvy sice nijak originální nejsou, ale barvy stínů vystihují, a to je hlavní.



Balení stínů je podobné jako třeba u lesků na rty a nechybí ani houbičkový aplikátor. Stíny moc pěkně voní - cítím z nich mentol a takovou trošku starodávnou vůni. Balení je jednoduché a dostačující. Co mi ale chybí, je složení. Na obale je sice napsáno, že se jedná o přírodní kosmetiku bez syntetických konzervantů, ale složení tam není. 




Stíny obvykle nenanáším na celé víčko, ale dělám si s nimi silnější horní linku. Na celé víčko jsem zkoušela každý stín aplikovat jednou a vůbec se mi to neosvědčilo, protože hlavně tyrkysový stín hodně šmouhuje a nejde nanést souvislá vrstva. To ostatně můžete vidět i na následující fotce. Fialový stín má konzistenci o něco lepší. Oba na víčku příjemně chladí. Uvítala bych, kdyby aplikátor byl trošku subtilnější, určitě by se mi s ním lépe pracovalo. 



Výdrž je excelentní. Ať už jsem si stíny nanesla na celé víčko, či jsem si s nimi udělala linku, držely celý den bez jakéhokoli rozmazání či slévání. Linka na víčku v momentě zaschla a celý den jsem se mohla spolehnout, že vydrží v původním stavu až do večera. Nejedná se ovšem o voděodolný produkt - naopak stíny jdou jednoduše smýt vodou. 





Přírodní dekorativku jsem vyzkoušela moc ráda a do budoucna se nebudu bránit testování dalších věcí. Ráda bych vyzkoušela třeba ještě přírodní make-up nebo rtěnku.

Co vy a přírodní dekorativní kosmetika? Osvědčila se vám, nebo zůstáváte u běžných značek z drogérie/parfumérie a přírodní malovátka vás moc nelákají?

21 komentářů:

  1. To vypadá fakt dobře. Nikdy by mě nenapadlo si koupit takové odstíny, ale když se udělá ta linka, tak je to super! A výdrž a cena taky palec nahoru. Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo :-)) Třeba je taky někdy vyzkoušíš. Ve výprodejových košíčkách v DM se dají najít občas zázraky :-D

      Vymazat
    2. Jj Alverde tam bývá často, ale já k té značce nikdy moc neměla důvěru :) ve smyslu "ty přírodní věci určitě prd vydržej a hrozně vypadaj" :D

      Vymazat
    3. Nooo... :-D Některé ano, to ne že ne, ale mně se jich od Alverde i hodně líbí. Třeba rtěnky a ráda bych zkusila i ten make-up. Na druhou stranu mě nelákají řasenky, protože efekt přirozených řas je to poslední, po čem toužím :-D

      Vymazat
  2. Tak tyhle tekuté stíny jsem nějak prošvihla, nebo je u nás neměli :-/ Přírodní dekorativka je docela sázka do loterie, protože někdy je produkt fakt super a někdy je to děs běs. Například Alverde má docela fajn rtěnky a řasenky a naopak naprosto nepoužitelné makeupy. Osobně mám ráda Alvu, hlavně takové ty pigmenty v malých kalíškách. Většinou taky člověk moc nešlápne vedle při výběru sypkého minerálního makeupu.
    Obecně ale raději vyberu něco běžného (z drogérie nebo parfumérie), protože pokud chce člověk přírodní a navíc kvalitní dekorativku (výdrž, pigmentace), může se mu to pěkně prodražit... a to nemluvím o dostupnosti, kdy se navíc zaplatí poštovné a není možnost si produkt předem odzkoušet a prohlédnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za tipy :-) Také jsem si všimla, že přírodní dekorativka je obvykle hodně drahá. Proto spíš uvažuji o vyzkoušení dalších produktů od Alverde nebo jiných levných značek. Co je na Alverde make-upech nepoužitelného? :-) Asi moc nekryjí, předpokládám.

      Vymazat
    2. Tak krytí je téměř nulové, dělají nerovnoměrné šmouhy, divně smrdí a měla jsem na ně alergickou reakci (toliko k šetrnému složení). Zkoušela jsem ale jen ty tekuté a sypký minerální (pak dělaj ještě takové ty kompaktní). Ten minerální by nebyl nejhorší, ale i ten nejsvětlejší odstín je dost tmavý a oranžový. Nedávno mě zaujal nový teint, ale už z testeru bylo vidět, že je to docela bída (a přitom má tak rozkošnou lahvičku a moc jsem ho chtěla). To je ale samozřejmě čistě můj subjektivní názor, takže se v drogérce vrhni na testery a vyzkoušej sama :-)

      Vymazat
    3. Děkuji moc :-) Já už je zkoušela právě, ale zatím jen na ruku. No a na té nebylo nic vidět :-D Až to bude aktuální, tak je určitě ozkouším důkladně a pročtu recenze :-)

      Vymazat
  3. Už jsem u Monči článek četla a produkty, co zkoušela mě nezaujaly, ale tady musím říct, že jsou to dokonalé barvy, hlavně ta modrá je perfektní! :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Veru, těší mě, že se ti líbí :-) Jsou to takové poměrně výrazné barvy, jako linka se to dá unosit :-)

      Vymazat
  4. Já jsem si nedávno koupila rtěnku Alverde, díky videu na Youtube, jinak by mě to ve snu nenapadlo a co jí mám, tak jí nosím každý den! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám zkušenost s řasenkou, MU a jedněma stínama a to byla katastrofa :/ proto už jsem nic nezkoušela. Ale s rtěnkama, pudrem a tvářenkou jsem spokojena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řasenka mě taky neláká. Vidíš, pudr bych vyzkoušela, a rtěnky se mi taky líbí :-)

      Vymazat
  6. Vybrala bych si raději jiné barvy (pokud by to šlo), tyto bych asi nenosila :) Ale pokud mám říci, které se mi líbí více - tak jsou to ty vínové :)
    Jinak děkuji za "spolupráci" v článku :)

    Monča z Like Lady ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi jasné :-D Já bych si zas nekoupila produkty, co máš ty, máme odlišný vkus v tomhle :-D
      I já děkuji, byla to pěkná výzva.

      Vymazat
  7. Tuhle konzistenci stínů jsem ještě neviděla. I když mě dekorativka Alverde moc nebere, tohle vypadá dobře. Ale jako obyč stín na celé oko si to moc nedokážu představit :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.