pátek 5. prosince 2014

Dopotřebuji za prosinec...

Přeji krásné ráno :-) V dnešním článku vám ukážu, jakou kosmetiku mám v plánu spotřebovat během tohoto měsíce. Není toho moc, protože mám stále ještě nějaké resty z měsíců předcházejících :-) V tuto chvíli jsem už 2 z následujících produktů dodělala, za což jsem moc ráda :-)


Dove pure 48h Anti-perspirant

Avon foot works Papaya sorbet

Balea Bodycreme Sheabutter

Green line Antibakteriální hydratační krémový gel

Garnier Essentials 24h hydratační oční péče

Rimmel Lasting finish foundation

Nivea Tělové mléko do sprchy Kakao & mléko

Skin79 Super+ BB cream


Tak mi držte palce :-)) Zkoušely jste některý z uvedených produktů? Pokud ano, máte s ním dobrou nebo špatnou zkušenost?

6 komentářů:

  1. Nic z toho jsem nezkoušela, ale láká mě ta Balea :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám moc ráda krémy na nohy od Avonu, tento, který ukazuješ jsem však neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Já jsem si oblíbila ten v kelímku s bambuckým máslem, ten si koupím určitě znovu. Tenhle papájový mi ale vůbec nevyhovoval.

      Vymazat
  3. vzorky nivea sprchoveho kremu,, mi vobec nevyhovovala, strasne som sa po nej lepila,, zato ich ten modry sprchový krem zabudla som nazov je skvely..

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla celou tu papajovou sadu z Avonu :-) jinak nic

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.