sobota 1. listopadu 2014

Vyhlášení vítězky giveaway + druhý výherce???

Přeji pěkné sobotní dopoledne.

Včera skončila giveaway, která běžela od 19. září. Celkem jsem napočítala 34 soutěžních komentářů. V pravidlech jsem uváděla, že vítěze vyberu sama, a že budu přihlížet k odpovědím na dvě otázky - co se vám u mě na blogu líbí/nelíbí, a jaká byla vaše nejlepší oslava narozenin/nekrásnější narozeninový dárek.

Co se týče vašich oslav či dárků, tak jsem si moc pěkně početla, a za vaše mnohdy dlouhé komentáře děkuji ♥ Některé mě i dojaly nebo pobavily. 

Nejméně se vám podle odpovědí na mém blogu líbí design, konkrétně máte problém se zelenou barvou. Chápu, že je to nezvyklé, kor na beauty blogu, protože snad všechny blogy (čest výjimkám) mají podklad bílý a jako logo jen název. Rozhodla jsem se udělat kompromis. Zelená je moje nejoblíbenější barva, takže zelený podklad zůstane. ALE protože je pro mě důležitý i váš názor a taky to, aby se vám můj blog dobře četl, zelenou plánuji ztlumit a pozadí bude hodně pastelově zelené. Popřemýšlím také o barvě písma odkazů a o změně loga. 

Vítězku jsem vybírala tak, že jsem si vypsala čísla komentářů, které mě zaujaly nejvíc, na lístečky, a z nich jsem pak vylosovala vítězný komentář. Vítězkou se stává:

ALCIELLË


Alciellë blahopřeji a během dneška jí pošlu e-mail.

Spontánně jsem se teď rozhodla, že vyberu ještě jednoho výherce a zašlu mu také balíček s překvapením pro radost :-)

Vybírám:

KRISTÝNU GASMANOVOU


Kristýnin komentář se mi také moc líbil a díky němu jsem zjistila, že i ona píše blog - jmenuje se Moje malé nudné já a určitě vám doporučuji se na něj mrknout. I Kristýně blahopřeji budu ji dnes kontaktovat na e-mail s žádostí o adresu.

Mějte fajn zbytek dne a těším se na vás u zítřejšího článku. Vlastně vás mohu rovnou požádat o pomoc :-) 

Uvítaly byste zítra článek:
  • moje aktuální péče o vlasy,
  • recenze na vlasový olej,
  • moje aktuální odličovací rutina?
Dejte mi vědět v komentářích :-)

9 komentářů:

  1. Holkám gratuluju :) Zítra bych uvítala článek o aktuální péči na vlasy :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Odličovací rutina prosím :-)) díky

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju :) Příště si musím více držet palce! :D

    Monča z Like Lady *SOUTĚŽ*



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tvůj komentář byl také v užším výběru.

      Vymazat
  4. Veru, Erika, Veronika: Děkuji za názor, holky :-) Zatím to vypadá, že zítra bude odličovací rutina :-)

    Napsané mám ovšem všechny tři články, takže záleží čistě na vás čtenářích, který vyberete :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nemůžu tomu uvěřit, že jsem vyhrála, až e-mail mě o tom přesvědčil. Děkuji moc! :) Moc mě to potěšilo a zvedlo sníženou náladu z práce a jiných trablí, takže i za to ti děkuji a na dáreček se těším, převážně na ten lak, akorát se mi hodí na mou narozeninovou oslavu, kterou pořádám pro přátelé už v pátek /doufám, že tahle oslava ty předešlé předčí/ :).

    Co se týče článků, těžká volba. Vybrala bych si asi první, nebo druhé téma. Momentálně mě víc zajímá péče o vlasy, neboť mám období, kdy mi strašně padají vlasy, je to už i znát, že je nemám hustý, spíš naopak, tak trochu doničené ze žehlení a česání.. a teď na tu narozeninovou oslavu se z brunetky přebarvím na skoro zrzku s melírem, či podbarvením - ještě nevím, co kadeřnice vymyslí v pátek.. Tudíž ráda sleduji ostatní blogerky a jejich rady, finty, jak na nádherné vlasy, co používají za produkty, apod. Stejně tak by mě zajímal ten olej :3.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, Leni :-) Jsem ráda, že ti balíček udělal radost. Pošlu ho pravděpodobně v úterý, takže by ti do pátku měl dorazit :-)

      Děkuji za názor na zítřejší článek :-) Bohužel nádherné vlasy jako jiné blogerky nemám, ale třeba se ti některé mé tipy budou hodit :-)

      Vymazat
  6. gratulujem :) a určite péče o vlasy :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.