neděle 30. listopadu 2014

Tip týdne II.

Přeji vám krásnou neděli :-)

Zase po týdnu se hlásím s dalším příspěvkem do rubriky Tip týdne. Jak jsem slíbila minulou neděli, každý týden budu publikovat příspěvek s tipem na to, co mě v uplynulém týdnu nejvíc zaujalo či bavilo. Dnes budou tipy rovnou tři. 

Co se týče jídla a pití, tak jsem poprvé ochutnala skvělý kokosový drink. Jedná se o džus z mladého kokosu s kousky kokosové dužiny. Drink jsem koupila v místní večerce u Vietnamců za 25 Kč. Pokud byste na něj někde narazily, rozhodně doporučuji ho vyzkoušet. Chuť je osvěžující a stoprocentně kokosová. Kousky dužiny v drinku mě fakt baví :-) Je to něco na způsob nápoje s kousky aloe vera. Určitě plánuji tento kokosový drink koupit znovu.


Poštou mi přišel letáček od Yves Rocher, kde mě hned zaujala dóza na čaj, kterou je možno získat při nákupu nad 49 Kč po předložení letáčku na pokladně. Zároveň pokud nakoupíte nad 499 Kč, dostane sadu dvou hrnků. Hrnky se mi sice také líbily, ale nad 499 Kč jsem neplánovala nakupovat, proto jsem využila jen první akci. Letáček je platný do dneška, takže pokud máte po ruce Yves Rocher a doma letáček, hurá do obchodu :-)


V Yves Rocher jsem si koupila úžasnou karamelovo-hruškovou svíčku za 145 Kč. Očichávala jsem i ostatní věci z této vánoční limitky, ale zatímco ze sprchového gelu a tělového mléka jsem cítila hlavně hrušku, svíčka voní velmi karamelově a velmi sladce. Vůně mi připomíná nějaký hodně sladký karamelový krém. 

Dóza se mi líbí moc a na čaj ji rozhodně využiju.



A třetí věcí, kterou jsem ukazovala už na Facebooku, je šperkovnice z DM. Získala jsem ji výměnou za 300 bodů. Nejdřív jsem si nebyla jistá, jestli ji chci, protože z fotky se mi moc nelíbila, ale nakonec jsem usoudila, že si ten poukaz přece jen vytisknu. Měla jsem téměř 400 bodů, a když bych je nevyužila teď, nejspíš bych si je syslila ještě bůhví jak dlouho.



V reálu vypadá šperkovnice velmi dobře a jsem ráda, že jsem si ji pořídila. Určitě bych uvítala víc takových akcí, protože slevové knížky a kupony pro mě nejsou moc zajímavé.

Určitě mi napište, jestli jste v uplynulém týdnu také narazily na nějakou zajímavou akci, která stojí za zmínku :-)

18 komentářů:

  1. Kokosový nápoj znám a miluji ho! Vždy když ho někde vidím (většinou na benzině, nebo u vietnamců) kupuji!
    Jinak ta šperkovnice je krásná. Já tolik bodů nemám, vždy si je šetřím na knížky, využívám hlavně tu slevu na celý nákup.
    Šperkovnici jsem si koupila v pepco, je sice jen z tvrdého kartonu, ale jinak moc pěkná. Stála 119,- Kč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem ráda, že ti taky chutná :-)) Mě právě ty slevové knížky moc nebaví. Pár kuponů z nich využiju, ale většinu spíš ne. Pořídila jsem si jen teď tu vánoční, protože byla jen za 50 bodů...
      To je taky dobrý kauf a určitě je tvoje šperkovnice pěkná ;-)

      Vymazat
  2. Šperkovnici mám taky, uháněla jsem pro ni hned jak ji začali vydávat, protože jinak bych riskovala, že na mně nezbyde:-) Body taky radši proměňuji takhle, než za slevové knížky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo :-D Ale myslím si, že tentokrát to nebyl takový blázinec, jako s těmi hrnečky za 50 bodů, protože 300 bodů je přece jen o hodně víc a ne každý je na kartě má :-)

      Vymazat
  3. Slevu do YR mám taky, ale tentokrát jsem ji nestihla využít. Napadlo mě nakoupit tam nějaké dárky, ale dlouho jsem to odkládala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, ale určitě zas bude další akce :-)

      Vymazat
  4. Vánoční akci v Yves Rocher jsem zaznamenala, také se tam chystám. :-))) Svíčka mě zajímá velice. Jak voní prosím??? A šperkovnice je krásná a tuze praktická :-)) pěkný článek :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Jak jsem psala, tak svíčka voní hodně sladce karamelově, ale jestli jste se ptala na intenzitu vůně, tak pokoj provoní jen velmi slabě.

      Vymazat
  5. Tak to vypadá, že musím na průzkum k Vietnamcům! Miluji kokos ve všem....Musím vyzkoušet!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, podle mě stojí zato :-)

      Vymazat
  6. Ta šperkovnice vypadá dobře, ale je poměrně maličká, to jsi měla pravdu, mohla by být větší :)
    Plechovka se mi líbí :)
    A nápoj bych ochutnala :D kdybych ho měla kde koupit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě ho nebudou mít jen u nás :-D Ten sortiment je ve večerkách hodně podobný, třeba v Praze mají spoustu stejných věcí jako právě u nás.
      Malá je, ale zato těžká :-D Už jsem do ní uskladnila bižuterii a co jsem tam potřebovala dát, to se vešlo a ještě zbylo místo :-D

      Vymazat
  7. Krásna šperkovnica <3 taký letáčik z YR prišiel aj mne, vždy majú skvelé darčeky ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem moc ráda, že se ti líbí :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.