neděle 23. listopadu 2014

Tip týdne I.

Krásné nedělní ráno přeji, milé čtenářky :-)

Dnes mám pro vás překvapení :-) Vymyslela jsem novou rubriku s názvem Tip týdne. Bude se jednat o to, že vždy v neděli budu publikovat článek týkající se jedné věci, která mě v uplynulém týdnu nejvíc nadchla. Nemám v plánu se omezit jen na kosmetiku, ale do této rubriky se může dostat např. i oblečení, jídlo, nějaká událost, blogerka, můj úspěch... Zkrátka cokoli mě zaujme a usoudím, že bych to mohla doporučit (případně tím inspirovat) i vás. Co na ten nápad říkáte? :-) 

Tipem týdne I. se stalo medové máslíčko od L´Occitane.



Máslo mi hodně pomohlo s popraskanými a vysušenými rty a odřeným nosem od rýmy. Minulý týden jsem totiž byla nemocná a hlavně prvních několik dní jsem strávila neustálým smrkáním. Jak už to tak bývá, měla jsem nos celý odřený a oloupaný. Toto máslíčko kůži nádherně zklidnilo a zahojilo. Taktéž s rozpraskanými rty mi moc pomohlo. Používala jsem ho během dne místo balzámu na rty a na noc jsem ho nanášela v tlusté vrstvě. Ráno jsem se vzbudila s krásně vyživenými a zahojenými rty.



Máslo nádherně voní po medu a nijak nechutná :-) Konzistence je hodně tuhá, zkrátka jako čisté bambucké máslo. Nejlépe jde naškrábat nehtem. Stačí ho maličko a skoro neubývá. Toto množství vystačí na celé rty:



Jediné, co mě mrzí, je to, že másla je jen 8 ml, a že není celoročně dostupné. Dotazovala jsem se přímo v L´Occitane a bylo mi řečeno, že se aktuálně nejedná bohužel o součást běžného sortimentu, a že přesně tato medová verze másla bude dostupná možná příští rok. Momentálně je v prodeji čisté bambucké máslo a můžete si vybrat z několika velikostí. Přesnou cenu svého máslíčka si bohužel už nepamatuji, ale tipuji, že stálo kolem 150 Kč. Od L´Occitane mohu doporučit i tělové krémy s bambuckým máslem nebo krémy na ruce. Obchody najdete ve velkých obchodních centrech, či se můžete mrknout na jejich velmi pěkně udělaný e-shop na stránce www.loccitane.cz.


Já jsem s medovým máslíčkem moc spokojená a rozhodně ho mohu doporučit na vyzkoušení i vám. Příští neděli se můžete těšit na další tip :-)

17 komentářů:

  1. Tak to je skvělá rubrika, na nedělní tip se budu vždycky těšit :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. To je teda docela drahý 8 ml za 150 :( to už je lepší si koupit to čistý bambucký máslo :)))
    Njn L´Occitane, co čekat :) super věci, ale ty ceny, to je teda něco na mě! :) Ale chápu, ty obaly a vůně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cenově vyjde čisté bambucké máslo určitě líp, jenže já ho mám doma ve větším balení a stejně ho nepoužívám :-D Protože mě nebaví prostě. Tohle je jiná liga :-D L´Occitane je celkově drahé, vždycky se snažím kupovat věci ve slevách a výprodejích, ale i tak :-) Některé věci za to stojí, jiné ne - tohle máslo zrovna ano :-)

      Vymazat
    2. No je pravda, že mám taky už asi 3 měsíce doma bambucký máslo a ještě jsem to nepoužila :D ale můžeš si zkusit vyrobit vlastní balzám a nějakým éterickým olejem ho ovonět :) kvůli tomu jsem si původně tyhle věci nakoupila (hodně věcí :D ), ale jaksi jsem ještě nic nevyrobila :(

      Vymazat
    3. Ano, můžu, to je to správné slovo :-D Já to obdivuju u ostatních, klidně si od někoho i doma vyrobené tělové máslo nebo krém koupím, ale abych to vyráběla já, to mě jaksi moc neláká.

      Vymazat
    4. Mě to lákalo... ale lenost je silnější. Když už mám čas, tak radši vařím jídlo než kosmetiku :D Ale snad se do toho o vánočním volnu konečně pustím, mám toho nakoupenýho fakt hodně a byla by to asi škoda nevyužít toho a nechat to zkazit.

      Vymazat
  3. Super rubrika :) Já používám bambucké máslo od Saloos a pořád nějak nevím, co si o něm myslet. Na rty je fajn, ale zdá se mi, že se moc nevstřebává. Občas si ho dám i na ruce, abych ho vůbec někdy spotřebovala a žádné zázraky jsem neviděla. Vytvoří vrstvu, ale do hloubky taky nevyživí a většinu otřu do polštáře :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. No ono spíš mi přijde, že tvoří takovou bariéru na pokožce, než že by nějak hydratovalo. Nevím, jestli v tomhle medovém je něco přidaného, ale můžu odpřisáhnout, že opravdu vyživuje a hojí pokožku :-)

      Vymazat
  4. Podobný koncept tipů jsem na blogu taky měla (spíš chtěla mít, dlouho mi to nevydrželo, jmenovalo se to Středeční tip), tak snad se tě to bude držet dýl :D Na to, že se jedná jenom o bambucké máslo, med a aroma, se mi tenhle prcek zdá dost drahý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem si ani nevšimla :-D Snad mi to vydrží, zatím mě to baví a je o čem psát.

      Vymazat
  5. Jeej taketo niečo potrebujem! Tak dakujem za tip! :) a budem rada ak sa zapojíš do mojej vianočnej giveaway o deštrukční deník :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/11/destrukcna-vianocna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem od Loccitane zatím nic nezkoušela, ikdyž mě značka jako taková láká. Tohle máslíčko má naprosto rozškošný obal, děkuji za tip, jen škoda, že není běžně dostupné...

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už zkoušela hodně věcí, něco za ty prachy stojí, něco ne :-) Tohle máslíčko rozhodně ano :-) Doufám, že příští rok bude dostupné, jak avizovali.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.