středa 19. listopadu 2014

Souboj Titánů - Balea vs. Isana

Ahoj. Dnešní článek bude srovnáním dvou velkých balení tělových krémů, které momentálně používám. Jedná se o tělový krém s arganovým olejem a bambuckým máslem od zn. Balea a tělový krém s extraktem z granátového jablka a fíků od zn. Isana. Díky vaší pomoci na Facebooku jsem se dozvěděla, že oba krémy jsou stále v prodeji, z čehož mám radost. Opravdu nerada bych totiž omylem zrecenzovala něco, co už není a nebude k dostání. Baleácký krém dostal nový obal, Isana je k dostání stále v původním.


Souboj Titánů proto, že krémy jsou pořádní obříci - každý z nich se může pochlubit obsahem 500 ml. Balení je rozměrově naprosto stejné a cena také - stojí do 70 Kč. Krém od Baley jsem si koupila sama, krém od Isany jsem dostala.

Vůně a konzistence
Oba krémy mi voní, ale příjemněji Balea. Neumím tu vůni úplně popsat, ale je taková uklidňující a hřejivá. Isana voní lehčeji a ovocně.
Zatímco krém od Isany je poměrně řídký a čistě bílý, Balea je hutnější a světle béžový krém v sobě má ještě drobný zlatý shimmer. Ten je sice vidět jen na umělém světle, ale to mi vůbec nevadí - hlavní je ten nápad. 




ZDE VÍTĚZÍ BALEA.


Složení
Balea slibuje hydrataci suché pokožky a příjemnou vůni bambuckého másla. Na prvním místě ve složení je voda, na druhém glycerin. Na pátém místě je kokosový olej a na sedmém avizované bambucké máslo. Arganový olej je ještě o kousek dál. Ve složení je silikon i paraben.


Isana toho slibuje o poznání víc. Krém by měl pokožku rozmazlovat a předcházet jejímu stárnutí. Působí proti vysoušení pokožky. Vůně pohladí vaše smysly. Krém se rychle vstřebává a nezanechává lepivý film. Ve složení nejsou parabeny, minerální oleje ani silikony. Ve složení je na prvním místě voda a na druhém glycerin, stejně jako u Baley. Bambucké máslo se nachází na místě sedmém a výtažek z granátového jablka na devátém. Fíky nalezneme na desátém místě  před panthenolem a kokosovým olejem. Zbytek je víceméně chemie. 


VERDIKT: NEROZHODNĚ.


Aplikace a účinky


Krém od Baley se roztírá výborně a vstřebává se poměrně rychle. Po namazání mám pocit opravdu dlouhodobě vyživené a hýčkané pokožky. Na pokožce zůstává film, ale není vůbec lepivý ani jinak nepříjemný.

Isana se také dobře roztírá i vstřebává, ale vzhledem k tomu, že krém je hodně řídký, není hydratace pokožky tak skvělá, jako u Baley. Cítím, že jsem se namazala, na pokožce však žádný film nezůstane.

ZDE VÍTĚZÍ BALEA.


Celkový dojem


Celkově je mi sympatičtější značka Balea. Kupuji si od ní spoustu věcí a krémy mě lákají víceméně všechny. Člověk by to možná od takto levné kosmetiky nečekal, ale dle mé zkušenosti jsou krémy a tělová másla od Baley velmi výživná a obsahují často právě již zmíněné bambucké máslo, kokosový nebo arganový olej či jiné přírodní výtažky. V krémech ale bývají silikony i parabeny.

Po kosmetice od Isany moc často nesahám. Nevím ani proč, ale všimla jsem si, že to tak má víc lidí. Možná je to i kvůli obvykle nezajímavým obalům. Konkrétně když srovnám tyto dva krémy, tak mohu říct, že mi sice vyhovují oba a jsem moc ráda, že jsem oba mohla vyzkoušet, ale víc mě baví používat krém od Baley hlavně proto, že je výživnější. U Isany naopak oceňuji o chlup přírodnější složení (samozřejmě v rámci možností).


CELKOVÝM VÍTĚZEM JE TEDY KRÉM OD BALEY.

Když bych měla krémy obodovat, Balea by ode mě dostala 8 bodů z 10 a Isana 6 bodů z 10.


Máte doma některý z uvedených krémů, nebo vás takto velká balení nebaví? Já s nimi problém nemám - mažu se pravidelně a krémy docela rychle ubývají, ale dovedu si představit, že když by mi krém nevyhovoval, asi bych byla pěkně otrávená a naštvaná. 

Mějte pěkný zbytek dne :-)

11 komentářů:

  1. Moc pěkný souboj :) Já jsem ještě od Isany nic neměla a od Balei mám teďka kokosové mléko ve velké lahvi (400 ml) a voní mi strašně chemicky i se špatně roztírá. Tak jsem se s ním asi tak 2x natřena a zastrčila ho. Teďka jsem si ale řekla, že mu dám šanci a musím ho spotřebovat :). Mažu se teď taky pravidelně, tak ono to pak ubývá rychle
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, že ti nevyhovuje, já ho taky měla a přišlo mi úplně boží :-) Třeba si ho ještě oblíbíš. Super, že se mažeš pravidelně ;-)

      Vymazat
  2. Zrovna nedávno jsem přemýšlela, proč ještě nemám nic od Isany, zato od Baley kupuju furt něco... A výrobky vypadají skoro stejně, ceny stejné... No prostě sympatie k Balee a Isana má smůlu, vůbec nevím proč :D

    S Baleou jsem většinou byla moc spokojená-sprcháče, krémy, kosmetika na vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :-D Má to tak fakt dost lidí. Možná je Balea víc propagovaná, těžko říct...

      Vymazat
  3. Nevím proč ale zn. Isana se mi nezamlouvá .. ani jsem od ní nikdy nic nezkusila.
    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
  4. Od Isany jsem myslím snad ani nikdy nic neměla a popravdě mně ani nijak neláká. U mě to v tomhle vyhrává každopádně Balea, tu skupuji ve velkém, navíc mívá většinou už jen tak lákavé obaly,že se ty věci snad kupují samy:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ty obaly jsou moc pěkné a zaujmou na první pohled :-)

      Vymazat
  5. Isanu jsem ještě vůbec nezkoušela. Ale Balea vypadá dobře, naštěstí mám doma zásoby na zbytek života, takže ušetřím :D

    OdpovědětVymazat
  6. výrobky od Balea patří k mým nejoblíbenějším a ikdyž jsem ještě neměla možnost vyzkoušet konkrétně tenhle krém, jejich kokosák je úž léta mojí jedničkou! myslím, že to je hodně muziky za málo peněz a určitě "Baleákům" zůstanu věrná i do budoucna! :))

    jinak.. u mě na blogu probíhá giveaway o kabátek Oasap dle vlastního výběru, tak budu moc ráda, když se zapojíš :)) http://fashionladyan.blogspot.cz/2014/11/kabatkova-giveaway-s-oasap.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.