středa 12. listopadu 2014

Šokující dárek k narozeninám č. 2

Přeji vám krásné středeční ráno ♥

Možná si ještě pamatujete na článek, kde jsem vám ukazovala dárky, které jsem dostala k narozeninám od Verči. Slíbila jsem v něm, že se s vámi podělím i o radost, kterou jsem měla z balíčku od Monči alias Like Lady. Konečně jsem se dostala k nafocení věcí a sepsání článku, takže se můžete začít kochat :o)


Ještě se sluší uvést, že na focení jsem si půjčila krabici, ve které mi dala dárky Verča, jelikož krabice od Monči byla maličká a hlavně se mi jaksi roztrhla.


Nejdříve na mě vykouklo roztomilé přání a - jak bývá Mončiným dobrým zvykem - mega dlouhý dopis :-D V dopise Monča sepsala seznam věcí, které mi zaslala, a doplnila ho vysvětlením, proč jsem si tu či onu věc zasloužila, případně jak ji mám používat.


Monča ví, jak mám ráda bižuterii, a proto nesměly chybět perličkové náušnice a náramek. Obojí se mi moc líbí ♥


Potěšily mě i čajové svíčky s vůní Vánoc (skořice) a ručně vyráběná mýdélka, která jsou prostě boží! Oranžové voní po pomeranči a bílé jako kašmírový krém.


Z dekorativní kosmetiky mi Monča poslala rtěnku od značky Cien v odstínu 25 Enchanted a zelenkavé oční stíny, které vyzkoušela a nevyhovují jí. Uvidíme, jak se s nimi poperu já ;-)


Nesmí chybět ani pečující kosmetika - tělový krém s vůní granátového jablka od Isany a sorbet na nohy s papájou od Avonu.


Zelený zápisník je skvělý a už ho používám. V kelímku je na vyzkoušení citronová maska od Freemana a v ampuli konopný šampon od Topvet. Ani jedno jsem dosud nezkoušela, ale veřejně slibuji Monče, že jakmile dodělám masku a šampon, které mám rozpoužívané teď, vrhnu se nelítostně na ně! :-D Hroznové cukry z DM mám sama moc ráda a kupuji si je, proto mě i ty potěšily.

Dále jsem v balíčku měla několik pytlíků čaje na vyzkoušení a sušenku - oboje jsem už snědla/vypila. Poslední věcí, kterou mi Monča poslala, jsou vlhčené ubrousky na ruce, které mám v práci. Kdybych měla čekat, než si vzpomenu a odvezu si je domů k nafocení, tak by tento článek asi nikdy nevznikl :-D

Já jsem z dárečků od Monči rozhodně nadšená a ještě jednou jí děkuji za skvělý balíček.

20 komentářů:

  1. Jůů, tolik krásných dárečků, ty by mi taky udělaly radost :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny a milý darček :)
    Ten šampón vyzerá zaujímavo :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) To ano, když se na to člověk zaměří, tak ho napadají různé věci :-D

      Vymazat
  3. Je to hezke:) hlavne kdyz se podari udelat radost. Ta bizuterie je pekna, skoda, zevto nemuzu nosit :(

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dárečky:-) Ty mýdélka vypadají lákavě:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí :-) Vypadají moc roztomile, až se mi ani nechce je používat :-D

      Vymazat
  5. Moc hezký dáreček. Monča má asi podobný styl při kupovaní dárků jako já. :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Proboha už tu příšerně polepenou krabici nikde neukazuj. :-D Tyhle balíčkové články mě baví. a rtěnku závidím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to nejhezčí krabice, co jsem kdy dostala ♥
      A děkuji :-)

      Vymazat
  7. Moc děkuji za zmínku. Krásný článek!!!! ♥ Mám radost, že ty máš radost ♥ :-*

    ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě máme obě radost a to je super :-))) Balíček byl fakt boží.

      Vymazat
  8. Jéé tak to ti udělalo rozhodně velkou radost jak koukám :) Moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.