pátek 28. listopadu 2014

ROZHOVOR: Zuzka z blogu Štýl ženy

Ahoj holky :-) Minulý týden jsem byla až nezvykle kreativní a kromě rubriky Tip týdne jsem se rozhodla na svůj blog zařadit další novou rubriku. Bude se jmenovat jednoduše ROZHOVOR a budu do ní zařazovat články s rozhovory se známými blogerkami. Oslovila jsem jich zatím 5 a tou, která mi odpovědi poslala nejdřív, byla Zuzka z blogu Štýl ženy. Prozatím plánuji publikovat články na toto téma každé 2 týdny a zveřejněny budou vždy v pátek.

Zuzka bloguje už více než 2 roky a má přes 600 pravidelných čtenářů. Její blog není jen čistě kosmetický. Zuzka se věnuje i focení outfitů a dělí se s námi o tipy na skvělé recepty či pozitivní způsob života. Zuzka je momentálně těhotná, takže koho tato tématika zajímá, může si na jejím blogu přečíst i články na téma těhotenství a miminko. Já mám Zuzčin blog moc ráda a čtu téměř každý její článek. Pokud blog Štýl ženy ještě neznáte, určitě doporučuji se na něj mrknout :-)



A teď už ke slíbenému rozhovoru.

1. Není tajemstvím, že čekáš miminko. Jak se díváš na trend, kdy maličké děti nosí podobné oblečení jako jejich rodiče, a jsou perfektně sladění? Plánuješ miminko takto oblékat, nebo jsi toho názoru, že malé děti by měly nosit pohodlné oblečení určené jim (dupačky, tepláčky, trička), a ne zmenšeniny dospěláckého oblečení - džíny, košile, blůzky...?
Trend obliekania a stajlovania malých detičiek sa mi vel'mi páči. Nie som proti, keď nosia klasické dupačky, ale aj tá dospelácka móda na nich vyzerá roztomilo. Určite tak budem obliekať aj svojho drobca, vel'mi sa na to teším :-) No neochudobním ho ani o tie klasické detské vecičky.

2. Jaký postoj má Tvůj manžel k Tvému blogování? Pomáhá Ti při psaní článků, úpravě fotek, radí Ti s něčím...? 
Môj manžel berie môj blog pozitívne a páči sa mu. Pomáha mi fotiť fotky outfitov, občas mi poradí, čo ako zlepšiť, alebo upraví nejaké fotky. Mám z jeho strany podporu :-)



3. Sleduješ aktuální trendy v líčení a oblékání? Pokud ano, jaký trend Tě zaujal a třeba i inspiroval nejvíc?
V líčení trendy nesledujem, líčenie nie je až tak moja silná stránka a zál'uba, keďže každý deň sa líčim takmer rovnako. Módne trendy naopak sledujem, no nejak vel'mi im nepodlieham. Ak sa mi niečo nepáči, tak si to nekúpim len preto, že je to aktuálne IN. Asi tak najviac ma zaujal trend kvietkovaného oblečenia - podl'ahla som mu naplno, keď to prepuklo a nosím ho doteraz - legíny, sukne, tričká. V lete ma celkom držal trend crop-topov. Čomu som doposial' nepodl'ahla a myslím, že ani nepodl'ahnem sú Uggsy, vôbec sa mi nepáčia a ani páčiť nebudú. 

4. Mohla bys nám doporučit Tvé oblíbené slovenské blogerky a youtuberky?
Fúha, tak toto je ťažká otázka. Napadlo ma hneď niekol'ko blogov, ktoré rada sledujem, no zistila som, že väčšina z nich je česká. No predsa len je niekol'ko aj tých slovenských, ktoré mám rada. Asi môj naj blog je http://miaslifestyle.blogspot.sk, ktorá má skvelé články a krásne fotky. Páčia sa mi aj: http://crystal-people.blogspot.sk, http://timea-timbo.blogspot.sk, http://alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk a ešte je ich určite viac, len ma teraz nenapadnú. Youtube kanály neodporučím žiadne, pretože žiadne nesledujem. Vôbec nepozerám videá, a ani nesledujem žiadne youtuberky, radšej si niečo prečítam a pozriem fotky.

5. Našla sis mezi blogerkami novou kamarádku?
S niekol'kými blogerkami som zopárkrát popísala, ale že by sa z toho vytvorilo nejaké hlbšie kamarátstvo, tak to nie. Osobne sa z blogeriek nestretávam s nikým, no určite by som nemala nič proti spoznať niektoré z nich :-)



6. Na čem si myslíš, že se v kosmetice nevyplatí šetřit? Jsi toho názoru, že drahé produkty jsou opravdu výrazně lepší než ty levné? 
Všeobecne si nekupujem drahé kozmetické produkty, ale bežne dostupné v drogériách. Mám však skúsenosť, keď som istú dobu hl'adala ten pravý krém na tvár. Vyskúšala som rôzne drahšie značky, no zvyčajne ma po nich tvár štípala a červenala sa. Odkedy používam obyčajnú Niveu, či Baleu, nič také sa nedeje. Celkovo mi príde naozaj zbytočné vyhodiť za rúž na pery či krém 30 - 50 €, keď ho môžem mať za 5 - 10 a naozaj neverím, že ten drahší je lepší.



7. Když bys nám měla doporučit pouze jeden jediný produkt z dekorativní kosmetiky a jeden jediný produkt z pečující kosmetiky, jaký by to byl a proč?
Z dekoratívnej kozmetiky je to čierna ceruzka na oči od Essence a to preto, lebo čierna ceruzka je u mňa základ makeupu a ak nejakú hl'adáte, tak táto je naozaj skvelá a nestojí vel'a. Z druhého súdka by som odporučila telové mlieko Nivea Smooth - pretože je to podl'a mňa naozaj najlepšie telové mlieko - hydratuje, jemne vonia a Nivea je proste známa celosvetovo.

8. Jaký je Tvůj nejoblíbenější parfém? Máš ráda vůně svěží a sportovní nebo ženské a výrazné?
Mám rada kvetované, ovocné, sladkasté vône (ale nie presladené). Medzi môj naj parfum aktuálne patrí Lanvin Marry me a Chanel Chance.



9. Stalo se Ti, že Tě nějaký komentář nebo e-mail natolik naštval nebo zamrzel, žes uvažovala o zrušení blogu?
Nie nestalo. Občas sa nejaký rýpavý komentár vyskytne, ale neriešim to. L'udia sú rôzni, no ja sa svojej zál'uby nevzdám :-)

10. Moje poslední otázka se týká spoluprací. Jako úspěšná a známá blogerka o ně asi nemáš nouzi :-) Přišel Ti někdy takový návrh na spolupráci, žes jen nechápavě kroutila hlavou? Některým blogerkám chodí třeba nabídky na testování erotických pomůcek. Stalo se Ti někdy něco podobného? Poděl se s námi o veselou historku z natáčení :-)
Tak toto sa mi doposial' nestalo. Ponuky na spoluprácu boli rôzneho druhu, ale žiadna sa zatial' netýkala niečoho příliš intímneho, alebo nevhodného na blog. Naozaj nemám v tejto oblasti asi žiadnu veselú historku. 


Zuzce moc děkuji za to, že si udělala čas, a odpověděla mi na otázky. Moc si toho vážím. Fotky jsem si půjčila ze Zuzčina blogu, samozřejmě s jejím laskavým souhlasem :-)

Líbil se vám rozhovor se Zuzkou? Sledujete její blog? Za 2 týdny se můžete těšit na předvánoční rozhovor s další úspěšnou blogerkou, tentokrát z České republiky. Mějte pěkný den ♥

8 komentářů:

  1. Super rozhovor, Zuzku sleduji uz dlouho :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek, ráda jsem si početla :)

    OdpovědětVymazat
  3. JJ sleduji ji a taky čtu skoro vše, když je čas :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju moc, holky ♥ Jsem ráda, že se vám rozhovor líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Blog jsem četla ale jak mám méně a méně času tak už se pravidelně vracím jen na tři blogy. Určitě chválím výběr otázek. Není to stále dokola Jak si se k blogování dostala? Jak dlouho bloguješ? Super. těším se na další rozhovory.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju. Jo, těmhle otázkám jsem se chtěla vyhnout, protože mě samotnou nebaví číst na ně odpovědi :-D

    OdpovědětVymazat
  7. veľmi pekný článok :) Zuzkin blog bol prvý ktorý som začala sledovať a sledujem jej články doteraz, niektoré mám prečítané aj viac krát a chodím na jej blog pravidelne aj pár krát do dňa :) určite ma potešil takýto rozhovor, aj keď všetky tieto veci som o nej vlastne už vedela :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.