sobota 22. listopadu 2014

Recenze: Čisticí gel pro problematickou pleť od Avène

Minulý měsíc mi pošťačka přinesla do kanceláře lísteček s upozorněním, že na mě čeká na poště balíček. Byla jsem z toho docela překvapená, protože běžnou poštu (katalogy, letáky) mi nosí pošťačky vždy až do kanceláře, a nebyla jsem si vědoma toho, že bych si sama něco objednávala.

Následující den jsem se nevzrušeně vydala na poštu a očekávala nějaký balík s kancelářskými potřebami, letáky nebo tak něco :-) Vzrušení se dostavilo po příchodu na poštu, a to ze tří důvodů - neminula mě příšerná fronta, potkala jsem tam Verču a v tajemném balíčku jsem objevila Čisticí gel pro problematickou pleť od Avène. V první chvíli jsem si vůbec nevybavovala, proč mi byl balíček zaslán, protože jsem si blbec nenapsala, že jsem se zúčastnila výzvy na portálu Blogerky.cz, a byla jsem mezi těmi šťastnými, kterým byl čisticí gel zaslán na testování. No jásala jsem, co vám budu povídat, a hned jsem se Verče musela pochlubit :-)


Gel jsem začala používat hned v ten den, co jsem si ho přinesla domů. Jako první mě upoutalo pěkné jednoduché balení a uzávěr, kterým jen pootočíte a objeví se dírka, kterou gel vyteče ven. Líbí se mi také, že je obal zcela průhledný, a stále mám přehled o tom, kolik ho zbývá. Zdá se to jako maličkost, ale už se mi několikrát stalo, že čisticí gel nebo peeling měl neprůhledný obal, a mně najednou došel, aniž bych to dopředu tušila. Gel moc pěkně svěže voní.  Je poměrně řídký až vodový. Oficiální info si můžete přečíst zde. Zaujalo mě, že gel je možno použít také na tělo. Občas ho používám na vyčištění horní části zad a dekoltu, kde mám také mastnější pleť a někdy pupínky.


V recenzích jsem četla, že některé slečny se obávaly toho, že gel bude až moc agresivní a bude vysušovat pleť. Já se přiznám, že mi vyhovuje, když čisticí gel trochu vysušuje. Miluji pocit dokonale hladké a matné pleti. Tento gel  je bez mýdla a moji pleť občas vysušuje a občas ne. Zpozorovala jsem, že když si s ním dočišťuji pleť večer, nevysušuje ani trochu. Zato ráno ano. Což je tedy dost zvláštní a nedovedu si to vysvětlit, ale je to tak. 


Na obličeji se gel změní v jemnou pěnu, kterou si promasíruji obličej a opláchnu. Někdy nechávám gel působit pár minut. Po opláchnutí je pleť příjemně hladká a čistá. Při pravidelném používání jsem zaznamenala částečný úbytek černých teček. Četla jsem, že se někomu při používání tohoto gelu přestala mastit pleť a nemusí se ani pudrovat - to se mně bohužel nestalo, i když bych to velmi uvítala :-))


Gel mohu doporučit. Je sice dražší, ale je to určitě jeden z nejlepších čisticích gelů, jaké jsem kdy vyzkoušela. Jako další plus mohu uvést to, že téměř neubývá, a k vyčištění obličeje a dekoltu ho stačí opravdu maličko. Za poskytnutí produktu k recenzi děkuji portálu Blogerky.cz. Ještě dodám, že ačkoli jsem si gel nekupovala za své peníze, mou recenzi to nijak neovlivnilo.



Co vy a značka Avène? Zkoušely jste něco? Budu ráda i za vaše tipy na čisticí gely či peelingy, které pomáhají s černými tečkami :-) Pěkný zbytek dne ♥

5 komentářů:

  1. Dneska jsem o něm četla u Rendy a taky ho chválila :) Já si v poslední době oblíbila gel od Yves Rocher na problematickou pleť. Obsahuje drobná zrníčka, takže čistí fakt dokonale a nepotřebuji peeling. I když by se to nemělo, vyhovuje mi ho používat denně. Od té doby mi gely bez zrníček nepřijdou tak účinné, ale samozřejmě je používám také, abych si pleť 2x denně nedrhla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář, Jani :-) Já mám peelingové gely také nejradši, ale jak píšeš, není úplně vhodné je používat denně. Mám vždycky doma jeden normální gel a jeden peelingový a střídám je :-) Po tom YR se příští týden v Praze kouknu, díky za tip.

      Vymazat
  2. Také jsem byla ta šťastná, která mohla tento gel vyzkoušet:) Zatím ho stále testuji a vyhovuje mi, musím už konečně sepsat také recenzi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším, zatím jsem na něj četla jen pozitivní ohlasy :-)

      Vymazat
  3. Já jsem od Avene ještě nic nezkoušela, ale na tento gel jsem zatím slyšela jen chválu :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.