úterý 4. listopadu 2014

Odličujeme a čistíme - aktualizováno k 4.11.

Ahoj :-)

Když jsem se vás ptala, jaký článek byste u mě na blogu nejvíc uvítaly, druhý nejvyšší počet hlasů získala Moje aktuální odličovací rutina - takže tady je.

Odličuji se ihned po příchodů domů. K odlíčení nejdříve použiji:



Odličovací ubrousky Nivea Soft & cream

Než jsem si ubrousky Soft & cream před rokem koupila, četla jsem na ně několik velmi pozitivních recenzí. Měly být úžasně vlhké a odličovat téměř jedním tahem. Jsou to sice ubrousky určené původně na dětskou hygienu, ale víme, jak to chodí :-D Ubrousky momentálně stojí 58 Kč a v balení je 80 kusů.

Mrkněte, jak ubrousek vypadá :-)




(To hnědé na ubrousku není špína, ale prosvítající stůl :-D)

Co se mých preferencí týče, tak bych určitě uvítala, kdyby ubrousky byly pevnější, větší a více mokré. Mám pocit, že to píšu v každé recenzi na odličovací ubrousky, ale je to zkrátka tak. Make-up se sušším ubrouskem ještě dá odlíčit, ale fakt si nedovedu představit třeba odlíčení řasenky nebo stínů. Musela bych oční okolí hodně drhnout a to se mi tedy nechce, proto si vždy na ubrousek nakapu trochu micelárky, a pak to jde mnohem líp. Ještě chci zmínit, že ubrousky moc krásně voní - jsou to asi nejvoňavější ubrousky, co jsem kdy měla. Nicméně vzhledem k tomu, že nejsou příliš vlhčené a balení o 80 kusech je hrozně velké, neuvažuji o tom, že bych si je pořídila znovu.

Micelární voda Sephora

Micelárku jsem koupila v Sephoře za přibližně 350 Kč. Balení 400 ml je fakt obří, proto jsem 100 ml věnovala do minulé giveaway a trochu na vyzkoušení jsem dala i několika kamarádkám. Micelárku používám buď k navlhčení odličovacích ubrousků, nebo ji klasicky naliji na vatový tampon. Balení s pumpičkou je praktické a jsem za něj ráda. Micelární voda je velmi výrazně parfemovaná, což by mohlo jedincům s citlivější pleti vadit. Mně osobně pleť nijak nepodráždila. Odličuje velmi dobře a nepálí v očích. Co mi ovšem vadí, je to, že mi micelárka zanechává ulepený obličej. Ale fakt hrozně. Mám vždycky po odlíčení pocit, že když si okamžitě neumyji obličej vodou, zešílím.

Jinak micelárka není vůbec špatná, i cenově si myslím, že vychází dobře, ale to, jak lepí, mě naprosto odrazuje od dalšího nákupu.

Po odlíčení micelárkou si jdu obličej opláchnout vlažnou vodou. Pleť dočišťuji posléze ve sprše, kdy používám buď Čisticí a tonizační gel s tea tree olejem od Oriflame nebo Africké černé mýdlo od Nubian Heritage. Na oba produkty jsem už své dojmy napsala, pokud vás zajímají, stačí rozkliknout odkaz :-)





Dvakrát týdně používám peeling - momentálně Pure coconut od Inecto (klik).



Vzhledem k tomu, že mám pleť smíšenou a po vysazení antikoncepce mě stále trápí pupínky (i když teď je to už mnohem lepší než třeba vloni), doplňuji péči ještě o mátovou masku Mint Julep od Queen Helene (klik).


Dnes se vás zeptám na to, zda vám taky připadají odličovací ubrousky tak suché? Já jsem snad nikdy "nepotkala" ubrousky, kterými bych se mohla odličovat BEZ použití dalšího odličovače.

14 komentářů:

  1. Já jsem teda odličovací ubrousky ještě na oči nezkoušela, jednou jsem měla jedny od Balei a s nima jsem jen očišťovala pleť a když se tak zamyslím nad odlíčením s nima, tak to by byly určitě hodně suchý :). Moje nejoblíbenější dvojka na odlíčení je micelárka teď od Nivei a Mixy nebo taky dvoufázový odličovač od Garnieru :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Garnieru jsem taky měla jeden odličovač a byl dobrý :-) Jinak k odličování očí se podle mě samotné ubrousky nehodí, ale vím, že spousta slečen se takto odličuje a opravdu se odlíčit dokážou. Je to záhada :-D

      Vymazat
  2. Já ještě ubrousky na odličování nikdy nezkoušela, ale používám takové ty dětské z DM na ruce a taky jsou dost suché. Jinak se taky odličuji hned po příchodu domů a upřímně nechápu, jak někdo může chodit s makeupem až do večera, než jde do sprchy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky. Prostě když přijdu domů a vím, že už nikam nepůjdu, tak se automaticky odlíčím. Je to už taková rutina :-)

      Vymazat
  3. Vždycky když jedu ze školy tak si říkám " a hned se odmaluji" .. haha vžycky si najdu jiné činnosti které dělat a odličuji se až pozdě večer a zdržuji se tím ve vaně a před spaním :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :-D Tak na tom by chtělo zapracovat :-)))

      Vymazat
  4. Já jsem ještě ubrousky nezkoušela. Tak nějak mám zažitou představu, že bych se z nich osypala :)) ale taky to dělám jako ty- odličuju se hned, jak je to možné a nemám ráda být doma a být ještě namalovaná ze školy/práce, prostě to musí hned pryč, abych si připadala čistá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, já si taky připadám taková špinavá a zaprášená.

      Vymazat
  5. Odličujem sa nejakým gélom ktorý použijem aj na oči a všetko je fuč :) ešte zvyknem pre istotu prejsť micelárkou alebo pleťovou vodou ale tampónik mám vždy čistý :) skúšala som aj obrúsky rôznych značiek, problém nebol vo vlhkosti ale v tom že oči treba prejsť viackrát a to mi ich vždy podráždilo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi taky někdy stává a příjemné to není. Také jsem se zkoušela odličovat gelem, ale obvykle mě pálí v očích...

      Vymazat
  6. pekná cena obrúskov, ale mne tieto tiež vobec nevyhovovali.....presne ako píšeš mohli byt viacej ,,pevnejsie"

    OdpovědětVymazat
  7. docela jsi mě navnadila na tu Sephoráckou micelárku, jestli bude nějaká akcička, tak jí asi vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ty Nivea ubrousky jsem taky měla a skončily na záchodě:-) Na rychloodlíčení obličeje když přijdu pozdě v noci domů jedině ty od Douglas, a to i na oční make-up.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.