sobota 8. listopadu 2014

Hedvábný olej = hedvábné vlasy?

Ahoj :-) Dnes jsem tu se slíbenou recenzí na Hedvábný vlasový olej od L´Oréal Elseve. Zmiňovala jsem se o něm už v tomto článku, kde jsem vás seznámila s veškerou kosmetikou, kterou momentálně používám na vlasy. Olej mě ale natolik zaujal, že si vysloužil samostatnou recenzi.


Olej jsem koupila v Rossmannu už před několika lety zhruba za 200 Kč. Olej se stále prodává a aktuálně stojí kolem 230 Kč. Oleje je 100 ml. Měl by vlasům dodat okamžitou hebkost, vitalitu a lesk. Je možno ho použít před mytím, před česáním či do suchých vlasů, zkrátka jak každý uzná za vhodné.

Ve složení je samozřejmě spousta silikonů, ale i nějaké ty přírodní výtažky.


Lahvička je skleněná, což se mi líbí a působí to luxusně. Není úplně nejlehčí, ale já olej nikam nepřenáším, takže mi to nevadí. Pumpička je praktická a dávkuje poměrně přesné množství. Rozhodně se nestane, že byste chtěly použít jen kapičku oleje a v dlani byste ho najednou měly množství na tři hlavy. Olej krásně voní. Je to taková podle mého názoru lehce pánská vůně, ale fakt moc příjemná. Olej je bezbarvý a velmi řídký, což mě docela překvapilo.


Pro srovnání - takhle vypadá konzistence mého nejoblíbenějšího vlasového oleje od Glisskur.


Olej mi hodně pomáhá při rozčesávání vlasů před a po jejich mytí. Používám ho také na suché vlasy, hlavně tedy na uhlazení konečků. Na obale je uvedeno, že je ideální aplikovat 3-4 kapky do délek vlasů, což mně osobně přijde málo. Používám tak 5 pumpiček, protože mám vlasy hodně suché. Když se to s olejem přežene, byť jen lehce, hodně vlasy zmastí.

Celkově jsem s olejem víceméně spokojená a není nic zásadního, co bych mu vytkla. Hezky vlasy uhladí a zjemní, navíc fakt moc pěkně voní. Nicméně na můj nejoblíbenější olej od Glisskur nemá, proto si ho znovu už nekoupím.


Jaký je váš nejoblíbenější vlasový olej? Zkoušely jste tento od L´Oréal?

Užijte si sobotu ♥

6 komentářů:

  1. Já používám kokosový olej před umytím, že ho nechám tak nejmíň půl hodiny ve vlasech a pak používám olej od Matrix, co jsem si objednala minulý rok na Parfums a vůbec neubývá :D. Budu ho mít už rok a nejsem ani v půlce
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosák taky někdy používám, ale na moje vlasy nemá bohužel téměř žádný efekt, tak si musím vypomáhat silikonovými oleji.
      Olejíček od Matrix neznám, kouknu :-)

      Vymazat
  2. Váhala jsem, jestli si pořídit tento nebo Klisskur, takže asi půjdu do toho Glisskuru. Zatím mám ještě Mythic Oil a moc neubývá, ale už pomalu vybírám nástupce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Glisskur je podle mě určitě lepší. Je důležité přemýšlet dopředu :-D

      Vymazat
  3. Bez vlasových olejíčků si tu péči o vlasy snad ani nedokážu představit, od té doby co jsem je objevila je nedám z ruky:-) Tenhle Elseve jsem neměla, i když už jsem nad ním párkrát váhala. Teď používám olej od Gliss Kur a i když je úžasný, tak se chystám prubnout olej od Balei, dost mně láká:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Glisskur je super, máš pravdu :-) Od Baley jsem olej ještě neměla.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.