pátek 14. listopadu 2014

Dopotřebuji za listopad...

Přeji vám pěkný pátek a hlavně nadcházející víkend.

Minulý měsíc jsem článek Dopotřebuji za... nepsala, jelikož jsem měla ještě nějaké resty z předchozích měsíců, a nechtěla jsem si zadávat nesplnitelný úkol. Teď jsem už ale opět v plné síle a Dopotřebuji za listopad je tu!

Které kosmetice mám tedy v plánu se podívat na dno?


Alverde Tělová emulze po opalování
Alverde Tělové máslo ve variantě Aloe vera a mango
Wella Wellaflex lak na vlasy
Essence Cookies & cream krém na ruce

Queen Helene Mint Julep pleťová maska
Lush Happy blooming sprchové želé
Balea Deo spray citronová tráva & malina
Lybar Tužidlo na vlasy
L´Occitane Krém na ruce s bambuckým máslem
Essence Kiss care love Balzám na rty
Maybelline Color whisper

Článek zveřejňuji poměrně pozdě, takže už se mi některou výše uvedenou kosmetiku podařilo dopotřebovat. A také se vám musím pochlubit, že se mi poslední dobou hodně daří v nenakupování. Než abych hromadila dál a dál kosmetiku, tak radši koupím něco pro své blízké, nebo si šetřím na dražší věci - což je třeba nový telefon :-)
Mějte se krásně ♥

12 komentářů:

  1. Já už si plány nedělám, protože jsem zjistila, že mě hrozně deptá, když zjistím, že nestíhám :D Ale mám ze sebe radost, od začátku měsíce už se mi nahromadilo pár prázdných obalů, tak snad to takhle půjde dál. V poslední době se mi taky daří nenakupovat, protože hodně šetřím na Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jupí, tak to ráda slyším :-) Také mi vadilo, že jsem nestíhala spotřebovávat podle plánu, proto jsem si dala na říjen pauzu :-D

      Vymazat
  2. To je super výzva, těším se na recenze :) A zajímalo by mě, jak jsi spokojená s krémem od Loccitane? Zajímalo by mě jestli odvádí nějaký lepší efekt než jiné krémy na ruce, protože přece jen ta cena je poměrně dost vysoká :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) Tento originální krém s bambuckým máslem mi přijde opravdu kvalitní a kdybych si mohla dovolit dávat pravidelně tolik peněz za krém na ruce, tak si asi nekupuji žádný jiný. Je hutný, ruce promaže na hodně dlouho a krásně nevtíravě voní. L´Occitane má v prodeji i krémy na ruce s různými parfemacemi (mandle, růže...), a ty sice nádherně voní, ale jsou řidší a méně výživné. Takže pokud bych investovala, tak určitě do té origoš verze.

      Vymazat
  3. Krém na ruce od Essence jsem právě domazala, zrovna na čas, když jsem si pořídila krémy ze zimní limitky:-) Docela by mi bodlo se taky krotit v nákupech nebo přesněji řečeno dát si nákupní stopku, ale nějak se zatím úplně nedaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně se právě taky nedaří úplná stopka, ale místo toho, abych kupovala věci pro sebe, jsem se zkrátka přeorientovala na ostatní :-D
      Ze zimní limitky jsem si taky pořídila jeden krém.

      Vymazat
  4. Prosím, jaký je ten krém na ruce od essence, také jsem na něj včera koukala :-)) Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebyl to jiný? Tenhle už není v prodeji... Jinak nebyl úplně špatný, ale znovu bych si ho nekoupila. Typický Essence - pěkný obal i vůně, hydratace žádný zázrak :-)

      Vymazat
  5. myslim ze tvoj plan je super, urcite sa viac oplati setrit na nieco lepsie :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.