neděle 16. listopadu 2014

Aktuální novinky u mě v koupelně (5x minirecenze)

Přeji krásné nedělní ráno, milé čtenářky.

Jaký jste měly týden? Já jsem bohužel od úterka nemocná a většinu času prosmrkala nebo prospala. Asi mě skolila po několika letech chřipajzna. K doktorovi jsem nešla a léčím se bylinkovými čaji a zázvorovým drinkem s medem. Chuťově nic moc, ale lepší, než do sebe cpát prášky. Už je mi mnohem lépe a příští týden nastoupím v plné síle opět do práce. Doufám, že vy jste zdravé a váš týden byl úspěšný :-)

V dnešním článku vám představím kosmetiku, kterou jsem začala používat v posledních řekněme několika týdnech. Jedná se o novou pěnu do koupele, sprchový sorbet, gel na intimní hygienu, tělové mléko do sprchy a gel na holení. Jsou to produkty, na které jsem neměla v plánu psát samostatné recenze, přesto bych vám o nich ráda pár slov řekla a některé i doporučila.


Kneipp - Čokoládová pěna do koupele s přírodními oleji

Pěnu bych si za původní cenu 199 Kč nekoupila, ale když jsem ji viděla v DM za 99 Kč (+ jsem měla ještě slevový kupon), rozhodla jsem se ji vyzkoušet. Jedná se o velmi hustou temně hnědou tekutinu, která opravdu připomíná rozpuštěnou čokoládu. Na víčku je dokonce upozornění, že výrobek není určen ke konzumaci, haha. Pěna pěkně kakaově voní a zbarví vodu do hněda. Bohužel pěna ve vaně moc dlouho nevydrží, což mě docela mrzí.

Balea - Sprchový sorbet Sunny peach

Ačkoli jsem na tento sorbet četla spíš negativní recenze, mně vyhovuje. Jedinou nevýhodu vidím v jeho velmi hutné a takové tahavé konzistenci. Produkt se totiž špatně dostává z tuby. Trvá to dlouho a je potřeba tubu opravdu hodně zmáčknout, aby něco vylezlo. Jinak je sorbet fajn. Krásně sladce voní - jako ovocné žvýkačky či bonbony, pěkně se mi s ním myje, nevysušuje pokožku. Určitě bych ho mohla doporučit dál, ale vzhledem k tomu, že jsem ho dostala k minulým Vánocům a byla to limitka, pochybuji, že bude ještě k dostání. Pokud byste na něj v DM přece jen narazily, určitě stojí za vyzkoušení :-)

Avon - Zklidňující krémový neparfémovaný gel pro intimní hygienu

Neparfémovaný intimní gel od Avonu mám moc ráda a tohle je už několikáté balení, co mám. Vyhovuje mi mnohem víc než třeba převoněný Lactacyd. Gel je opravdu krémový a velmi jemný. Vůbec nevysušuje a dobře umyje. Klidně bych si po dopotřebování tohoto koupila další balení, ale chci teď vyzkoušet olej na intimní hygienu od Saloos, na který jsem slyšela velmi pozitivní ohlasy. Každopádně zklidňující krémový gel od Avonu mohu vřele doporučit. 

Nivea - Tělové mléko do sprchy pro normální pokožku

Nevidím mezi tělovými mléky do sprchy od Nivey moc rozdíl. Měla jsem v plném balení to tmavě modré, teď mám bílé, ve vzorečcích jsem zkoušela světle modré a kakaové a kromě parfemací mi vážně v ničem dalším odlišná nepřijdou. Jak jsem již psala několikrát, tělové mléko do sprchy používám pouze tehdy, když jsem unavená a chci jít hned po sprše do postele, nebo někam spěchám. Nemyslím si, že by tělové mléko do sprchy nahradilo namazání celého těla krémem. Spíš na pokožce vytvoří takovou vrstvičku, díky které máme pocit, že máme krásně hydratovanou pokožku i bez "otravného" mazání, ale když se kouknete na složení těchto mlék, dojde vám, že tomu tak není. Při občasném použití s ním však nemám extra problém. Pěkně voní a dobře se smývá.

Gillette Satin care - Gel na holení, varianta Aloe vera

Gel hodně zvláštně a mně ne úplně příjemně voní. Při holení vytvoří poměrně pevnou pěnu, která jen tak nezmizí, což oceňuji. Pokožku nijak nevysušuje ani nedráždí. Klidně bych si ho koupila znovu, ale určitě bych sáhla po jiné verzi vůně.


Máte nebo jste někdy měly doma některý z výše uvedených produktů? Pokud bych vám měla doporučit jen jeden, určitě by to byl krémový gel na intimní hygienu od Avonu.

Mějte pěknou neděli a užijte si prodloužený víkend ♥

18 komentářů:

  1. Mám taky intimní gel z Avonu, akorát v třešňové verzi a za sebe můžu taky doporučit :). Jinak zkušenosti s výrobky nemám
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten třešňový jsem měla myslím také a ještě nějaký další, ale žádný mi nevyhovoval tak jako tento neparfémovaný :-)

      Vymazat
  2. Čokoládovou pěnu do koupele taky mám, ale z Oriflame. Moc dobrá není, ale voní úžasně :D Abych se přiznala, tak jsem si pěnu do koupele ještě nikdy nekoupila v kamenném obchodě, vždy jenom přes Avon nebo Oriflame. A sprchový sorbet.. to slyším poprvé :D Co to přesně je? :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Avonu jsem také měla nějaké pěny a nedávno jsem dostala jednu k narozeninám :-)
      Sprchový sorbet používám normálně jako sprchový gel. Akorát nemá gelovou konzistenci, ale je to taková hodně hutná tahavá hmota :-D Na pokožce nepění, vytváří spíš takovou jako by emulzi. Je jemnější než sprchový gel a nevysušuje, takhle bych to asi popsala :-)

      Vymazat
  3. Avoňácký gel pro intimní hygienu si kupuji opakovaně, vyhovuje mi dokonale. Teď mám nově i další dva od Avonu, jeden s vůní třešňového a druhý s jabloňovým květem. Gely na holení od Gillette jsou u mně taky stálicemi, ale v téhle parfemaci jsem ho neměla, teď mám variantu Olay v takovém zlatém obalu a ta voní úžasně:-)
    Tělové mléko do sprchy od Nivei mám v tmavě modré a světle modré variantě, jsou fajn když spěchám, nebo se mi nechce mazat, ale je to jak píšeš - použití krému prostě nenahradí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, že máme podobný vkus :-) Gel Gillette ft. Olay si mám v plánu taky koupit, jen čekám na nějakou výhodnější akci...

      Vymazat
  4. Ten Kneipp řádí se mezi přírodní kosmetiku? Koukala jsem v DM právě na jejich olejíčky do koupele, ale neměla jsem čas číst složení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve složení je hodně přírodních výtažků, ale úplně stoprocentní příroda to není. Část popisku je přelepená, ale vidím tam sulfát a PEG.

      Vymazat
    2. A sakra zklamání.Tak alespoň to vím :)

      Vymazat
    3. Já jsem si dřív taky myslela, že je to přírodní kosmetika. Něco na způsob Alverde, ale lepší. I vzhledem k ceně, protože třeba sprcháče stojí kolem 70 Kč. Ale bohužel.

      Vymazat
  5. Nic z toho jsem nezkoušela, snad jen Niveu ve vzorečku. Zaujal mě ten sorbet, ale asi by mě štvalo to dolování, přímo nesnáším, když něco nechce vylézt ven :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nedivím :-D Taky mě to otravuje, ale jinak je sorbet super, tak to zkouším nějak přežít :-D

      Vymazat
  6. Na pěnu se ráda v DMku ráda kouknu, ale za 200kč bych si ji také nepořídila a gel na intimní hygienu od Avonu znám a je fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :-) 200 Kč za pěnu je opravdu dost.

      Vymazat
  7. ja používam tiež ten gél na intímnu hygienu a nedokážem si ho vynachváliť ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Intimní gel používám už několikátým rokem a tenhle z Avonu mi neskutečně vyhovuje,už máme doma snad 10 balení a nejspíš u něho už zůstanu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.