neděle 26. října 2014

Spotřebováno za říjen 2014

Ahoj. Tento měsíc jsem tu s článkem o spotřebovaných produktech netradičně poměrně brzy. Je to proto, že jsem už spotřebovala všechno, co jsem chtěla, a během následujícího týdne se už žádné kosmetice na dno nepodívám :-) Se svou spotřebou za říjen jsem spokojená. Dopotřebovala jsem dost věcí, které jsem doma měla už hodně dlouho, a rozloučila jsem se i s pár vzorečky. Rozhodla jsem se, že dopotřebované produkty rozdělím do sekcí, bude to tak přehlednější. No a už jsem k úvodu napsala vše, co jsem chtěla, takže jdeme na to hlavní :-)

Chtěla bych se ještě omluvit za pozadí fotek. Mám možnost fotit pouze na balkoně, kde je sice nejlepší světlo, ale bohužel ne moc fotogenické pozadí. Tak snad to přežijete :-)



DEKORATIVNÍ KOSMETIKA



Rimmel Wake me up foundation

Tento make-up jsem ani nespotřebovala celý - zhruba poslední čtvrtinu jsem věnovala ségře. Nevyhovoval mi, protože byl hodně mastný, a jednoznačně si myslím, že je vhodný pouze na suchou, maximálně normální pleť. Mně na sušších místech obličeje držel dobře, ale na mastné T-zóně se sléval a během dne mizel. Moc krásně krémově voněl. Krytí bych označila jako střední. Make-up obsahuje drobný shimmer, což na obličeji vypadá docela hezky. Odstín 100 Ivory není vůbec tak světlý, jak by měl nejsvětlejší (u nás prodávaný) odstín vypadat. Make-up za sebe NEDOPORUČUJI a určitě si ho znovu nekoupím. Hodnotím 3/10.


Skin79 The Premier Gold BB cream

Ach jo, další vzorek BB krému :-D Tento výborně kryl a vyhovoval mi odstínově. Bohužel byl příšerně hutný a mastný - pro moji smíšenou pleť absolutně nevhodný. Hodnotím 4/10 a NEDOPORUČUJI. Pokud však máte suchou pleť a sháníte BB krém, který by skvěle kryj a byl světlý - můžete Premier Gold vyzkoušet.

Skin79 Super+ BB cream

Tento BB krém mi vyhovoval zatím asi nejvíc. Nebyl tak mastný jako ostatní a lépe kryl. Odstín byl krásně světlý. Přesto zůstávám u make-upů. Spíše NEDOPORUČUJI a hodnotím 5/10.

ODLÍČENÍ A ČIŠTĚNÍ PLETI



Lush Let the good times roll

Na čisticí roládku od Lushe jsem psala recenzi téměř před rokem. Z toho je poznat, že jsem ji moc často nepoužívala. Roládka nádherně karamelově voněla, byla jemňoučká, nevysušila pleť - naopak ta byla po použití tohoto produktu jako namazaná, ale bohužel mě velmi zklamala její čisticí schopnost. Nějak jsem pro ni ani neměla využití, protože ráno radši používám čisticí gely a na večerní dočištění se nehodila právě proto, že vůbec nedokázala odstranit zbytky make-upu. Takže jsem ve finále z tohoto produktu velmi rozpačitá. Kdyby aspoň průměrně vyčistila pleť, tak bych vám ji DOPORUČILA, ale takhle bohužel NEMOHU. 4/10.

Balea Reinigunsgstücher Himbeer-Traum LIMITED EDITION

Podrobně jsem o ubrouscích psala tady. Docela mi vyhovovaly. Byly průměrně vlhčené, pokapané micelárkou odličovaly velmi dobře. Parfemace byla hodně umělá, ale nakonec jsem si ji oblíbila. DOPORUČUJI a hodnotím 7/10.


Avon solutions Dvoufázový odličovač

Odličovač jsem dostala na vyzkoušení od Verči. Odličoval výborně, nevadilo mi ani že byl mastnější, ale co mi vadilo dost bylo to, že hodně štípal v očích. Oči mě při odličování pálily a slzely. Z toho důvodu si plné balení nekoupím a za sebe ho doporučit NEMOHU. Hodnotím 4/10. 

VLASOVÁ KOSMETIKA



Glisskur Denní elixír s oleji pro velmi poškozené a suché vlasy

O oleji jsem psala tady. Krásně voněl, úžasně vlasy zjemnil a uhladil. Vydržel mi téměř rok. Kdybych neměla doma další oleje na vlasy, které chci teď dopotřebovat, koupila bych si ho okamžitě znovu. Moc DOPORUČUJI a hodnotím plným počtem bodů - 10/10.

Adidas Extra pure shampoo for men

Vzorek šamponu mi nevydržel ani na jedno umytí, takže ho nemohu vůbec zhodnotit ani (ne)doporučit. Hezky pánsky voněl a téměř nepěnil - to je vše, co k němu mohu říct.


Dove Hair therapy Split ends rescue

Sérum mi moc nevyhovovalo. Vadila mi parfemace. Sérum vlasy natužilo a slepilo, nic víc. Používala jsem ho hlavně na uhlazení odstávajících vlasů nebo culíku. Plné balení určitě nekoupím a produkt NEDOPORUČUJI. 3/10.

VZORKY PARFÉMŮ + BALZÁM NA RTY



Oriflame Midnight pearl EDP

Ve složení by měla být hruška, plumérie a agarové dřevo. Hrušku jsem sice necítila, květiny a dřevo ano. Vůně byla celkem příjemná a ráda jsem ji vyzkoušela, ale o plném balení neuvažuji. DOPORUČUJI k vyzkoušení. Hodnotím 7/10.


Salvatore Ferragamo

Bohužel netuším název vůně, protože na ampulce byl pouze nápis Salvatore Ferragamo. Nejdřív jsem si nebyla jistá, jestli jde o dámskou či pánskou vůni, ale když se parfém rozvoněl na pokožce, dospěla jsem k názoru, že je to vůně pánská. Vůni neumím popsat, ale moc mi nevoněla - nevoněla by mi ani na muži, natož na mně :-) Doporučit/nedoporučit si ji netroufám.

Christina Aguilera By night Eau de parfum

Mně všechny vůně od Christiny přijdou skoro stejné - výrazně ženské, sladké a svým způsobem trochu otravné a vtíravé. Vydrží na pokožce vonět velmi dlouho. Nejvíc mi voní právě asi By night. Jednu dobu jsem uvažovala i o koupi, ale pak jsem si to rozmyslela. Vůně je natolik specifická, že na ni musím mít náladu, a je mi jasný, že bych ji používala tak 5x ročně. Pokud máte rády sladké vanilkové vůně, DOPORUČUJI By night vyzkoušet. Hodnotím 7/10.


Astrid Ochranná regenerační tyčinka na rty

Balzám byl takový zvláštní. Na jednou stranu mi vyhovoval, protože rty dobře hydratoval, na druhou stranu mi vadilo, že na nich zanechává bílý povlak a také se trochu hůř roztíral. Mám podezření, že balzám byl ke konci používání už prošlý, protože nějak divně zaváněl. Původní vůni si bohužel nevybavuji. Spíše DOPORUČUJI a možná koupím znovu. 6/10.

SPRCHOVÁNÍ



Avon planet spa Turkish thermal baths black soap

O černém mýdle jsem se zmiňovala tady. Můj názor se od té doby nezměnil. Mýdlo pěkně a zajímavě voní a je celkem legrace se mýt takovým "bahnem". Docela ale vysušuje a zanechává povlak jak na pokožce, tak i na vaně. Je to zajímavý produkt, který jsem nikde v drogérii neviděla, takže vám DOPORUČUJI ho vyzkoušet, protože vím, že ho hodně slečen miluje. Už pro tu vůni a zážitek z mytí se "bahnem" :-D Sama si ho ale znovu nekoupím. 5/10.

Balea young Duschschaum Erdbeer Traum

Pěnu na sprchování jsem zařadila mezi propadáky, protože absolutně nesplňovala základní úkol, a to je umytí těla. I když jsem produktu použila tři plné hrsti, vůbec jsem neměla pocit, že jsem se něčím umyla. Pěna nedokázala třeba vůbec odstranit zbytky antiperspirantu v podpaží. Když bych nepočítala tohle (což nelze), tak by pěna byla fajn - byla hezky nadýchaná, hebká a moc příjemně voněla. Bohužel ale ta nemycí schopnost mě velmi zklamala. Samozřejmě NEDOPORUČUJI, ale vzhledem k tomu, že se pěna už stejně nedá koupit, je to asi jedno :-D 2/10 za vůni a nápad.


Yves Rocher Tradition de Hammam Oriental shower oil

O sprchovém oleji jsem psala tady. Moc hezky voněl, nevysušoval pokožku. Možná koupím znovu a DOPORUČUJI. 9/10.


Dove Purely pampering Nourishing shower gel

K tomuhle sprcháči mám takový ambivalentní vztah. Když jsem ho měla ve velkém balení, moc mě nezaujal a těšila jsem se, až ho dopotřebuji. Teď když jsem ho používala podruhé, naopak mě bavil a připadal mi fajn. Je hodně krémový a nevysušuje pokožku. Vůně je zvláštní, taková trochu štiplavá, ale není úplně špatná. DOPORUČUJI a hodnotím 7/10.

PÉČE O TĚLO A OBLIČEJ



Avon Care Summer Glow Firming Body Lotion

Mléko mi moc nevyhovovalo. Sice dodalo pokožce lehké opálení, ale vůbec nehydratovalo. Vstřebávalo se hodně rychle. Parfemace byla typická pro samoopalováky. Znovu nekoupím a spíše NEDOPORUČUJI. 4/10.

Avon naturals body care SUGAR PLUM & VANILLA

Mléko nádherně sladce vonělo. Do pokožky se vstřebávalo docela rychle a hydrataci hodnotím jako průměrnou. DOPORUČUJI hlavně kvůli té boží vůni :-) 7/10.

Alverde 2 in 1 Fussmassage- und Badeöl

Masážní olej na chodidla jsem si oblíbila. Nádherně citrusově voněl a masáž chodidel s jeho pomocí byla moc příjemná. Nohy nemám nějak extra vysušené, takže nemůžu úplně ohodnotit, jestli by suchou či ztvrdlou kůži dokázal napravit. Mám doma ještě další dvě balení tohoto oleje, takže nás čeká ještě několik společných měsíců. Docela se na ně i těším :-) 9/10 a MOHU  PRODUKT DOPORUČIT.

Avon solutions Complete balance night oil-free gel

O gelu jsem se zmiňovala třeba tady. Jsem ráda, že jsem ho konečně dopotřebovala, protože mi nevyhovoval. Sice pěkně voněl, ale to bylo tak všechno. Obličej jsem měla po nanesení gelu/krému ulepený a ráno příšerně mastný a lesklý. Co se týče účinku na pleť, tak mi nepřišlo, že by něco dělal. Hodnotím 2/10 za vůni a rozhodně NEDOPORUČUJI.


To je z mé spotřeby za měsíc říjen všechno :-) Jsem spokojená a doufám, že příští měsíc se mi bude dařit podobně. Co vy a vaše prázdné říjnové lahvičky? :-)

10 komentářů:

  1. Ten olejíček na chodidla od Alverde mi nevyhovuje. Dávala jsem si ho jen do vody a máchala si v tom nohy, ale ani tak z toho úplně nějak extra odvařená nejsem... chtěla jsem ti ho poslat, ale bojím se, že jak jsem ho otevřela, že by se rozlil.. :(
    Odličovací ubrousky Balea pořád mám, ale stále mě po nich pálí obličej, škoda :D :) Ale jsou jinak průměrné a hezky voní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by se asi rozlil určitě, to zavírání je takový chatrný... To je škoda, že ti nevyhovuje, já ho mám moc ráda :-)
      Ubrousky jsou fajn :-)

      Vymazat
  2. U mě to za tenhle měsíc bude opět neslavný průměr posledních několika měsíců, kdy moc spotřebovávat nestíhám. Od Lush jsem měla Brusinkovou štolu a taky sice nevysušovala, ale ani nevyčistila, takže věc na nic. A hodně mě zaujal ten olejíček na vlasy :) Já si dávám na den občas Mythic Oil, jinak se snažím spíše spotřebovávat kokosák a toho se už na den bojím, protože v poslední době je na mě moc mastný. Ale po Mythicu si určitě pořídím něco podobného :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štoly mám ještě 2 v mrazáku, takže to mi vůbec neřikej :-D Ten olej je super, na moje vlasy fungoval líp než Mythic oil i kokosák dohromady :-)

      Vymazat
  3. Olejíček od Gliss Kuru na vlasy jsem měla a ještě předtím, než jsem ho stihla spotřebovat, tak jsem si do zásoby koupila další balení, je jedním slovem úžasný:-)Tělové mléko se švestkou a vanilkou právě používám, ta sladká vůně mně prostě dostává:-) A ten pleťový krém od Avonu - obdivuju Tě, že jsi ho zvládla dopotřebovat, pro mně byl podobně příšerný, po pár použitích jsem to s ním vzdala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mě těší, že máme podobný vkus :-))

      Vymazat
  4. Make-up mám a jsem docela spokojená, nicméně jsou i lepší :) ! Pěna na mytí byla příšerná, trvalo mi hodně dlouho než jsem ji zlikvidovala a jsem ráda že už je pryč :)... A Balea ubrousky používám na dočištění pleti a maximálně mi vyhovují :)

    OdpovědětVymazat
  5. zaujal ma Alverde olej, pozriem sa na neho v DM
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  6. Z Tvých spotřebovaných produktů jsem měla jen ten sprcháč Dove ve velkém balení a byl skvělej :) A měla jsem mléko od Avonu taky, jen bylo myslím třešňové a s tím jsem vůbec spokojená nebyla
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  7. Chystám se na ten olejíček na vlasy, protože moje konečky jsou v dezolátním stavu
    :)

    http://beaufash-klarka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.