sobota 25. října 2014

Šokující dárek k narozeninám č. 1

Musím se vám k něčemu přiznat. Nejsem zvyklá dostávat k narozeninám dárky. Vždycky jsem dostala od rodičů nějaký ten peníz, k tomu něco sladkého a bylo to. S kamarádkami jsme si nikdy dárky nedávaly. Věřím, že vám to bude připadat divné, i mně to takhle zpětně připadá zvláštní, ale zkrátka to tak bylo. Proto jsem byla šokovaná, když za mnou přišla ve čtvrtek Verča do práce, a v ruce držela obří tašku. Z obří tašky vyndala o trochu méně obří krabici a začala mi přát k narozeninám. Byla jsem vážně v šoku, ale samozřejmě v příjemném :-D 


Musím na Verču prásknout, že se mi omlouvala za údajně hnusnou krabici - mně ale přijde moc pěkná a všem, kterým jsem ji ukazovala, také. Oceňuji, že ji Verča vyladila do zelené barvy, protože je to moje nejoblíbenější barva. No a co se v krabici skrývalo?


Samozřejmě samé krásné věci, které mě moc potěšily :-) Řeknu vám, že jsem chvíli uvažovala o tom, jestli mi Verča náhodou nečte myšlenky :-D Protože se mi dárky naprosto trefila do vkusu. Jako první na mě vykouklo úžasné přání, které podepsala nejen Verča, ale i její kocourek Medík. Jeho "podpis" mě vážně pobavil :-D 


Hned po přání jsem uviděla dvě velké lahvičky - jednu s pěnou do koupele s vůní vanilky a fíků a druhou se sprchovým gelem s vůní zlaté ambry a tuberózy. Tady začíná to čtení myšlenek :-D Uvažovala jsem totiž o tom, že bych po dlouhé době vyzkoušela zase pěnu a sprchový gel od Avonu. V katalogu jsem si dokonce i zaškrtla vůně, které mě zaujaly nejvíc. Nejsem si vědoma toho, že bych se o tom před Verčou zmiňovala, o to víc jsem byla překvapená. Oba produkty krásně sladce voní a těším se, až je budu používat.


Dále byly v krabičce troje náušnice. Všechny se mi moc líbí, protože výrazné visací náušnice jsou mé nejoblíbenější.


Na šetrný odličovač od Olay jsem zvědavá, nemám totiž dosud s touto značkou žádnou zkušenost.


Co mě šokovalo asi nejvíc, byla barva na rty Apocalips od Rimmelu v úžasném odstínu Apocaliptic. Nedávno jsme s Verčou na Apocalipsy v Rossmannu koukaly a já jsem se zmínila o tom, že bych odstínu Big bang, který mám už doma, pořídila růžového brášku. No a co Verča udělala - koupila mi ho k narozeninám :-D Je to naprosto boží výrazná růžová barva, kterou stoprocentně unosím. Veru, po stopadesáté ještě jednou díky!!


No a blížíme se ke konci :-) Poslední věcí, kterou jsem v krabici našla, byla krabička s čaji. Původně jsem si myslela, že v krabičce budou sáčky se zeleným čajem od Pickwicku - jak se píše na krabičce. Krabička však byla doslova narvaná mixem různých čajů :-D Od zeleného a černého přes kopřivový, citrusový, jahodový, medový atd. atd. Několik jsem jich už ochutnala a všechny byly moc dobré. Čaje mám obecně ráda, mnohem víc než třeba kafe nebo kapučíno, takže tahle krabička byla další dárek mně šitý na míru :-D


Jak jste asi z článku pochopily, byla jsem a stále ještě jsem z dárků nadšená a šokovaná. Vůbec jsem to nečekala a fakt mě to dostalo...

Tohle ale nebyl jediný úžasný balíček, který jsem dostala. Pořádnou porci dárků mi poslala poštou i Like Lady, které chci tímto také moc poděkovat. Balíček od ní uvidíte v jednom z příštích článků ♥

Dnes se vás zeptám, jak to máte s dárky k narozeninám vy. Dostáváte a dáváte hodně dárků, nebo to neřešíte? Váš názor mě moc zajímá :-) Přeji pěkný zbytek dne a přikládám foto našeho pejska, který neřeší vůbec, ale vůbec nic :-)

19 komentářů:

  1. Jee, to je od Verči opravdu moc hezké:)
    Já sama slavila narozeniny celkem nedávno a když mi přály spolužačky, tak mě to úplně dojalo.. když i dort pro mě udělaly:)) Je to hezké, já si dárky s kamarádkama dávala jak kdy, většinou jsme se domluvily, jestli si chceme dát dárky, nebo ne..:) A s rodinou to mám dost podobně, buď dostanu penízky, nebo dám tip na něco potřebného a nebo si sama něco koupím a pak jim to dám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je moc hezký od spolužaček, to by mě taky dojalo :-))

      Vymazat
  2. Krásné..věřím, že muselo potěšit:-) Ten pozdrav od Medíka nemá chybu:-) Já mám asi štěstí na úžasné lidi kolem sebe, protože dárečky dostávám. Jasně, že to udělá radost, ale ještě větší radost mám z toho, že si ten dotyčný vzpomněl, dal si práci s výběrem dárku, zabalením..to zahřeje u srdíčka nejvíc:-)
    A abych nezapomněla - přeji vše nejlepší k narozeninám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, takový krásný balíček mě potěší víc než neosobní dar za tisíce. Moc děkuji za přání, jsi hodná ♥

      Vymazat
  3. Verča má super vkus, tak mega dárek jsem v životě nedostala :D Já vždy dostávám od rodičů nějakou bonbonieru, od mamky pak nějakou drobnost a od táty peníze. S kamarádkami si většinou nic nedáváme, maximálně tak čokoládu nebo nějakou drobnost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To má tedy, trefila se mi fakt naprosto do vkusu :-) Doma to máme podobně, víc se u nás řeší Vánoce než narozeniny.

      Vymazat
  4. To já narozeniny řeším :) Dávám dárky kamarádkám a v rodině jen sourozencům, rodičům, příteli taky a pak i něco malého jeho rodičům a sestře.
    Dostala jsi od Verči krásné dárečky a ta krabice se mi taky líbí :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásné, že dárek udělal radost! Já mám často problém s vymýšlením dárků - jsem tak nějak vyhraněná na tu kosmetiku ... a holky ne :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To udělal :-)) S tím mám taky problém, nejhorší je kupovat dárky pro chlapa :-D

      Vymazat
  6. Dárečky moc pěkné! Taky by se mi líbila taková zásoba čajů! :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, taky mě moc potěšily :-) Čaje jsou boží, dnes jsem zrovna měla jeden výborný jahodový.

      Vymazat
  7. Nádherný darček ♥ určite to muselo byť super prekvapenie :)

    OdpovědětVymazat
  8. Neviem, či si už Olay odličovač skušala, no ja mám s nim zlé skusenosti. strašne zle odličoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím ještě nezkoušela, uvidíme, jak mi bude vyhovovat...

      Vymazat
  9. Myslím, že je ta krabice s jejím obsahem fakt skvělá! Určitě potěšila :). Ráda vybírám dárky, které překvapí. Díky hledání jsem narazila na tyhle stránky: http://www.originalnidarky.cz/123-darky-pro-milovniky-prirody. Co na ně říkáte? Originální jsou dostatečně, ne? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.