pátek 3. října 2014

Recenze: Max Factor - Whipped creme & Ukázky líčení z tohoto týdne

Zdravím své milé čtenářky :-) 

Včera večer jsem přemýšlela, o čem bych mohla napsat článek, a došlo mi, že jsem už dlouho nepsala žádnou recenzi. Navíc jsem jedné z vás před nějakou dobou slíbila recenzi make-upu Whipped creme od Max Factor, takže tady je :-)



Make-up jsem si koupila v Rossmannu za přibližně 240 Kč. Byl zrovna v akci a využila jsem ještě 10% slevu z kuponku. Jinak ho většinou vídám za 359-399 Kč, což mi přijde jako docela vysoká cena, i s ohledem na to, že make-up má pouze 18 ml. U nás se prodává celkem ve čtyřech odstínech, z nichž jsem si samozřejmě vybrala ten nejsvětlejší, a to 50 Natural. V zahraničí a na některých e-shopech je dostupný ještě světlejší odstín 45 Warm almond, který si myslím, že by mi seděl lépe. Natural není nijak tmavý (i když na fotce vypadá) ani oranžový odstín, ale zkrátka bych potřebovala ještě světlejší. 



Make-up slibuje dokonalé sjednocení a zmatnění pleti. Zároveň by však měl pleť hydratovat a chránit proti vysoušení a škodlivým vlivům. Make-up voní trošku po marcipánu a alkoholu. Konzistence je pěnová, taková lehce pudinková. Nabírám ho z kelímku většinou plochým štětcem na make-up, rozetřu ho na obličeji a pak ještě zapracuji do pleti Buffing brushem od realTechniques. Někdy plochý štětec vynechám a taky to jde :-) Make-up se výborně roztírá a krásně se přizpůsobí pleti. Krytí je velmi slušné, menší pupínky zakryje dokonale, na větší je potřeba použít ještě trochu korektoru. Pleť je opravdu krásně sjednocená a matná. Make-up neleze do pórů, trošku ale zvýrazňuje sušší místa na obličeji. Mastná T-zóna se mi sice i po zapudrování do několika hodin začne lesknout, ale určitě méně než s jinými make-upy. Oceňuji také, že Whipped creme z obličeje nikam nemizí a večer je je toho opravdu hodně co odličovat :-)




Ukázka krycí schopnosti make-upu:


V době, kdy byla pořízena tato fotka, jsem měla na obličeji a hlavně kolem úst a čelisti velké vystouplé boláky, které ničím nešly stoprocentně zamaskovat. Myslím si, že Whipped creme si s jejich zakrytím poradil velmi slušně :-)

Ačkoli ho je v porovnání s jinými make-upy opravdu maličko, neřekla bych, že nějak extrémně rychle ubývá. Stačí ho totiž malé množství, aby fungoval tak, jak má. Našla jsem informaci, že by měl být vhodný pro všechny typy pleti, s čímž úplně nesouhlasím. Na velmi suchou nebo velmi mastnou pleť bych ho nedávala, vzhledem k tomu, že trochu zvýrazňuje suchá místa a na mastných partiích jsem se leskla. Na sušší, normální a smíšenou pleť si myslím, že bude velmi fajn.

+ pohodlná aplikace
+ sjednocení pleti
+ velmi dobré krytí
+ stačí malé množství produktu na celý obličej

- poměr cena vs. množství
- absence nejsvětlejšího odstínu v drogériích
- zvýraznění sušších i mastnějších partií obličeje

Make-up mohu určitě doporučit, z drogérie jsem nikdy lepší make-up neměla. Po vypotřebování celého balení si ale nové hned koupit nepůjdu, protože mám doma jednak hodně dalších make-upů, a pak taky v zimě bude na mě odstín 50 Natural moc tmavý. 

Budu ráda, když mi napíšete, jaký je váš nejoblíbenější make-up, a jestli jste zkoušely některý z make-upů od značky Max Factor :-)


Nakonec vám ukážu líčení, které jsem nosila tento týden.


14 komentářů:

  1. Líčení se stříbrnou linkou a výraznými rty je krásné ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně mi připomíná nějaký pribiňáček :D Já makeup nepoužívám vůbec
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak trochu vypadá jako něco k jídlu :-D

      Vymazat
  3. Nevypadá vůbec špatně, ale asi bych za něj tolik peněz nedala... A jen tak btw. ta rtěnka je luxusní. :O

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám co dodat, napsala bych o něm to samé :D Já ho nejspíš budu mít na věky, protože dávám přednost BB, ale nějaký makeup je dobré mít doma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že máme stejný názor :))

      Vymazat
  5. Uz jsem na nej kolikrat koukala, ale cena me odradila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že nepatří k nejlevnějším, zato jsem v drogérii na lepší make-up nenarazila :-) A v porovnání třeba s Diorem nebo Bobbi Brown je ještě za hubičku :-D

      Vymazat
  6. Na tej poslednej fotke vyzeráš mladšie.. veľmi ti to pristane :)

    OdpovědětVymazat
  7. na tento make up som si robila veľký zálusk, ale teraz ma už tak veľmi neláka.. síce ti spravil krásny finish, ale to balenie mi príde ako jedna veľká "džabanica" :D takže radšej nie no :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.