pondělí 20. října 2014

Recenze: Enzymová ananasová maska od Freemana

Ahoj.

Dnešní článek bude recenzí na Enzymovou ananasovou masku od značky Freeman. Masku mám doma už hodně dlouho a během posledních měsíců ji používám fakt pravidelně, proto si myslím, že je nejvyšší čas na ni napsat recenzi :-) Pokud by vás zajímaly mé názory na další kosmetiku od Freemana, tak se můžete podívat tady.

Masku jsem kupovala ve výprodeji v Rossmannu asi za 80 Kč. Od té doby jsem ji tam neviděla. V Tetě nevím, zda se prodává, ale v e-shopech ji normálně mají, stačí zagooglit :-) Maska by měla prozářit, vyčistit a vyhladit pleť, a to díky působení enzymů. Pleť by měla být po použití masky hydratovaná a rozzářená. 


Maska voní jemně po ananasu a silněji po alkoholu. Vůně mi docela vyhovuje, připomíná mi nějakou sladkou vodku :-D Konzistence je gelová a taková jako by trošku našlehaná s obsahem "peelingových" částeček. Maska se dobře nanáší, nikam nestéká a na obličeji je příjemná. Nechávám ji působit 15-20 minut, poté smývám. Maska se částečně do pleti vpije a na obličeji zůstanou jen její zbytky, které jdou teplou vodou krásně dolů. 



Co se týče efektu, tak úplně spokojená nejsem. Když jsem masku používala opravdu pravidelně, tak jsem pociťovala, že je pleť vyhlazenější. To bylo ale všechno. Dávala jsem masku na vyzkoušení několika kamarádkám a také z ní nebyly nadšené. Za sebe můžu říct, že jsem měla už několik masek od Freemana a celkově mi moc nevyhovují. Připadá mi, že buď nic nedělají, nebo až moc stahují a vysušují pleť.


Enzymovou ananasovou masku vám doporučit nemohu a podruhé si ji určitě už nekoupím.


Zkoušely jste nějakou pleťovou masku od Freemana? Pokud ano, jaká je vaše nejoblíbenější?

8 komentářů:

  1. Tuhle jsem viděla v drogerii snad jenom jednou a ani nelituji, že ji nemám, Přesně jak píšeš. Masky od Freemana buď nedělají nic, nebo jsou naopak přehnaně agresivní.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem od Freemana ještě žádnou masku na obličej nezkoušela
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Od Freemana jsem už jednu masku zkoušela - katastrofa :D
    Bohužel mě pořád láká ta ,,šmoulí" :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám tu šmoulí na doporučení Veroniky a je suprová, na tuto se tedy podívám, jen mi přijde zbytečné to balení, ocenila bych dvě různé ve stejném objemu a za poloviční cenu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta šmoulí je fajn, také jsem o ní psala.
      Souhlasím, já si většinou právě kupuji malé balení v pytlíčku. Na vyzkoušení to bohatě stačí.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.