neděle 5. října 2014

Propadáky III.

Ahoj. Dnes pojedem na trochu negativní vlně :-) Tento článek bude o kosmetice, která mi vůbec nevyhovuje, čili o propadácích. Je jasné, že každému vyhovuje něco jiného, proto používám slovo propadák opatrně, ale věci, o kterých budu psát dnes, mi nesedly absolutně vůbec a na některé z nich jsem četla velmi negativní recenze i od jiných blogerek - proto se vůbec nebojím toto slovo tentokrát použít. Takže... Co si v žádném případě už znovu nepořídím?

P.S. Ještě připomínám, že na většinu produktů jsem psala samostatné podrobné recenze, které najdete překvapivě pod štítkem "recenze" v pravém sloupci blogu :-)


Rimmel Volume accelerator mascara
Řasenka mi nevyhovuje z toho důvodu, že je i po roce šíleně mokrá a nelze se s ní vůbec nalíčit. Zkoušela jsem nechat ji otevřenou, aby trochu vyschla, nebo jsem si trochu náplně přendala do jiné řasenky, ale nic nepomohlo. Na řasách zanechá tunu hmoty, slepí je a černé kousky pak opadávají pod oči.


Balea San Francisco Hand lotion
Oceňuji krásné a praktické balení s pumpičkou a vcelku příjemnou broskvovou vůni, jinak je ovšem krém hrozný. Je velmi vodový a na rukách nepříjemný. Vůbec nemám pocit, že bych si ruce mazala krémem - spíš nějakou mazlavou vodičkou. Vůbec nehydratuje, je prostě k ničemu.


Opilca Depilační krém
Neodstraní ani jeden chloupek, smrdí jak zkažené vejce a pálí na pokožce - co víc si přát?


Dove Damage solutions Split ends rescue
Hodně mi vadí nepříjemná parfemace. Krém vlasy zvláštně jako by natuží a slepí. Používám ho na uhlazení odstávajících vlasů, na to je celkem fajn, ovšem do plného balení 100% nepůjdu.


Balea young Bodycream Zucker Schnute
Vadila mi konzistence - krém (nebo spíš máslo) byl sice hutný a výživný, ale nešel pořádně rozmazat a zanechával mi na pokožce cucky. Z řady Zucker Schnute jsem milovala sprchový gel a fakt mě mrzí, že už není v prodeji.


China glaze Nail Lacquer with Hardeners (odstín Shocking pink)
Můj nejdražší a zároveň nejhorší lak. Strašně špatně se lakuje - neskutečně pruhuje a plně kryje až ve 4 vrstvách, což je šílený. Zasychá naštěstí docela rychle. Výdrž se pohybuje kolem 12-24 hodin, pak se tlustá vrstva laku začne odlupovat. Shocking pink je sice (v těch 4 vrstvách) nádherná svítivá neonka, ale jsem tak rozčarovaná z vlastností laku, že ji ani snad nemůžu pořádně ocenit.


Oriflame pure nature Purifying clay mask
Maska nedělá to, co slibuje - vyčištění pleti a pórů. Na obličeji mě pálila. Celkově mi připadají Oriflame masky hrozně přeparfemované a chemické.


Balea young Duschschaum Erdbeer Traum
Tahle "kráska" mi momentálně straší v koupelně. Sice krásně voní a tu konzistenci šlehačky miluju, ale problém je v tom, že tato pěna mě vůbec neumyje. Nedokáže odstranit ani zbytky antiperspirantu z podpaží. Ať ji použiji sebevětší množství, při roztírání na těle pěna velmi rychle slehne a ve finále se není absolutně čím umýt.


Original Source Raspberry & Vanilla milk shower gel
Gel v lahvičce krásně voní a zaujalo mě i to, že je veganský. Na těle se však velmi špatně roztírá a špatně i myje. Parfemace se změní na velmi nepříjemnou. Jsem zklamaná, protože jsem se na tenhle sprcháč dlouho těšila, a když jsem si ho konečně ve slevě koupila, nevyhovuje mi.


Lush Let the good times roll
Nádherně voní, nevysušuje, ALE obličej vůbec nevyčistí. Vyčištění pleti po ránu nebo večerní dočištění po odlíčení - nic z toho nezvládá. Ruku do ohně za to nedám, ale mám pocit, že se mi po použití rolády dělá víc pupínků.


Garnier Neo deodorant/antiperspirant
První věc, která mě zarazila, je ta, že na obale je uvedeno, že se jedná o deodorant i antiperspirant. Možná se pletu, ale mám zato, že tyto dva pojmy se normálně rozlišují. Vzhledem k obsahu aluminia považuji Neo za antiperspirant. 48hodinová ochrana před pocením je naprostá blbost, protože nezvládá ani 6 hodin. Jak jsem psala už v recenzi, tak já se moc nepotím, takže s antiperspiranty nemívám problémy a vesměs mi všechny vyhovují, ale tohle je tedy naprostý propadák. Je to velká škoda, protože se mi moc líbí balení i aplikace, ale bohužel.


Garnier BB cream (odstín Light)
BB cream jsem použila párkrát a pak ho vyměnila s kamarádkou za něco lepšího :-) Hodně jsem se po něm leskla, srážel se a cuckoval mi na obličeji a odstín Light moc light nebyl.


Miss sporty Instant lip colour and shine (odstín Playful beige)
Hrot tužky se mi po pár použitích zlomil, ačkoli jsem měla vysunutý jen kousíček produktu, to je první věc. Na rtech divně sedí, má voskovo-mastnou konzistenci. Nedoporučuji ani tento odstín - čekala jsem, že to bude přirozená nude barva, ale vůbec. Navíc dělá žluté zuby.


Dnešní mega propadáky jsou u konce :-) Napište mi, jestli máte některý z produktů doma, a jak se osvědčil vám. Přeji pěkný zbytek víkendu.

26 komentářů:

  1. Ani s jedním výrobkem nemám zkušenost, alespoň vím po čem nesahat :)

    OdpovědětVymazat
  2. s tou Opilcou s tebou súhlasím-ja som si ju kúpila a nemohla som ju ani použiť lebo ten smrad sa nedal vydržať a to som si kúpila tú čo mala byť s vôňou pomaranča myslím :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dovedu si to představit :-D Ještě k tomu, když ten krém člověk maže přímo pod nos.

      Vymazat
  3. Měla jsem jen Opilcu a úplně si vybavuju ten smrad :-D Měla jsem alergickou reakci, takže to bylo vážně žůžo - pod nosem červený knírek, ale aspoň ty chloupky mi to vzalo ;-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já taky měla červený knírek :-D A ještě jako bonus žádné odstraněné chloupky.

      Vymazat
  4. Opilcou jsem se vždy depilovala, ale posledně mi neodstranila skoro nic:-! Vždycky byla super, možná nějak změnili recepturu, ale jsem též zklamaná:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možný, já ji nikdy předtím neměla.

      Vymazat
  5. Dove a ten Garnier NEO nemám v láske ani ja, proste len zbytočne vyhodené peniaze :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám nějaký podobný baleácký krém na ruce s pumpičkou a přesně jak píšeš. Vodový a nehydratuje. Ten můj navíc šíleně lepí. A nad BB jsem uvažovala, teď už nebudu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle naštěstí nelepí, ještě toho trochu :-D On ten BB vyhovuje jak komu, znám i lidi s hodně mastnou pletí, kterým sedí... A zapomněla jsem ještě doplnit, že hrozně smrdí po alkoholu.

      Vymazat
  7. Z výše uvedených jsem zkoušela teda jenom tu Miss Sporty Chubbinu a já jsem s ní naopak spokojená. :) Akorát škoda, že tak krátce vydrží. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky nejdřív nadchla, ale po několika použitích se mi úplně zprotivila. Možná kdybych měla jiný odstín, tak by hodnocení bylo pozitivnější.

      Vymazat
  8. Zkoušela jsem jen Garnier neo a to jinou vůni a až na to, že mi zabarvil všechno oblečení, tak jsem s ním byla spokojená, před potem ochránil a pořád pěkně voněl :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň že někomu vyhovoval :-) Ty parfemace jsou povedené, to máš pravdu. Já měla bohužel zrovna neparfémovanou variantu.

      Vymazat
  9. Ten sprcháč jsem si chtěla koupit, tak asi nekoupím :D (haha, poprvé, co díky tobě ušetřím a ne naopak :D)

    OdpovědětVymazat
  10. tý jo tak názor na tento konrétní Lush mám jinej - mě se po něm pleť zlepšila, peeling akorát a ta vůne...nezbyl ti třeba? :D odkoupila bych :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel ho zrovna dodělávám, mám v kelímku tak na 2 použití a tento měsíc bude ve spotřebovaných produktech.

      Vymazat
  11. Moc děkuji za návštěvu a komentář, už Tě sleduji a budu se těšit na tvé články :-))

    OdpovědětVymazat
  12. týjo, ta recenze na ten Lush mě zklamala a to jsem po něm koukala :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to mrzelo. Jediný co, tak může být fajn pro někoho, kdo má suchou pleť a moc se nelíčí... To podle mě může dostačovat, ale jinak bohužel.

      Vymazat
  13. :) tak z týchto vecí som zatiaľ nevyskúšala ani jednu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.