úterý 28. října 2014

Narozeninový TAG aneb dnes slavííím :-)

Přeji vám krásný den.

Včera mi Jana psala, že bude zpracovávat na svém blogu Narozeninový TAG, a navrhla mi, zda bych nechtěla na otázky odpovědět taky. Otázky se mi docela zalíbily - až na výjimky, proto jsem se rozhodla, že právě dnes, kdy slavím narozeniny, TAG udělám. Doufám, že se vám bude líbit :-)


1. Kdy máš narozeniny?


2. Kolik ti bude let?



3. Co byl tvůj nejoblíbenější dárek, který jsi kdy dostala?


Nejoblíbenější - to těžko říct, protože nerozlišuji dárky na hezčí a horší. Víceméně jsem k narozeninám vždycky dostávala to samé nebo podobné, to znamená kytku a něco sladkého (dort, Toffifee, zákusky). Když jsem měla v době narozenin zrovna přítele, tak to byla většinou taky kytka a k tomu obvykle nějaký šperk. Letos mě moc potěšily dva balíčky, které jsem dostala od svých "beauty kamarádek" :-)

4. Budeš mít tento rok párty? Pokud ano, co budeš dělat?
Určitě ne. Já jsem narozeniny nikdy nějak extra neslavila a žádné párty jsem nepořádala. 

5. Jak obvykle slavíš narozeniny?
Vzhledem k tomu, že jsem se narodila v den státního svátku, tak obvykle bývám na své narozeniny doma. Jinak je to pro mě den jako každý jiný, až na to, že mi přicházejí blahopřání a já na ně průběžně odepisuji :o)

6. Jaké byly tvoje nejpamětihodnější narozeniny?
No asi ty nulté - když jsem se narodila :-D Od té doby se v tento den nic extra zapamatování hodného nestalo.

7. Pokud bys měla neomezené množství peněz na svoje narozeniny, co bys s nimi udělala?
Šla bych si koupit luxusní byt, vykoupila Lush a L´Occitane, koupila bych si nový notebook, objednala aspoň měsíční dovolenou (nejdřív Španělsko, pak Finsko), kde bych si dopřávala masáže a vše, na co bych jen pomyslela, by mi bylo splněno. Krásná představa, ale s realitou nemá nic společného :-D

8. Jaký je tvůj seznam přání k narozeninám?


Letos jsem si přála parfém Amber Elixir, který jsem si ovšem koupila sama :-D Včera mi přišel, takže vám přináším čerstvou fotečku. No a jinak bych si přála ještě pořádný huňatý župan, ale i ten si budu muset pořídit sama. Obecně můžu říct, že mě docela mrzí, že dostávám obvykle k narozeninám takové univerzální dárky nebo peníze. Samozřejmě i z těch mám radost a vážím si jich, ale přála bych si, aby si víc lidí dalo tu práci, a koupilo mi něco, co opravdu třeba už delší dobu chci - jako to letos udělala Verča

9. Kdyby ti zbývaly jenom jedny narozeniny, co bys na ně dělala?
To vůbec nevím. Asi bych udělala konečně tu párty, ale vzhledem k tomu, že známé a kamarády mám "roztahané" po celé ČR, tak by to z organizačních důvodů asi neklaplo. I když, kdyby se vědělo, že to jsou poslední narozeniny, tak třeba by to nějak šlo udělat :-)

10. Ukaž trapnou fotku z narozenin.
Nemám, takže bohužel neukážu.

11. Máš na narozeniny nějaké tradice?
Máme s kamarádkou tradici den před mými narozeninami. Ona slaví 27.10., já 28.10. Vždycky jí 27. ráno pošlu dlouhé přání začínající slovy "Milá Jani, tak jako každý rok, i letos ti přeji vše nejlepší k narozeninám." Ona mi odepíše v podobném duchu :-D To je naše tradice už hodně let a pořád mě (doufám, že i ji) to baví.

12. Jaká je tvoje nejoblíbenější část dne narozenin?
Ta, ve které mi začnou chodit blahopřání :-D Takže obvykle dopoledne.

13. Jaká věc se změnila od tvých posledních narozenin?
Našla jsem si práci a přibrala jsem 6 kilo :-D

14. Měla jsi někdy narozeninovou párty s překvapením, nebo jsi ji dělala pro někoho jiného?
Neměla a nedělala - nuda, co?

Jak se vám narozeninový TAG líbil? :-) Máte nějaké tradice nebo zajímavé zážitky z narozenin?

20 komentářů:

  1. Ještě jednou všechno nejlepší :) Hrozně se mi líbí bod 7 :D A parfém vypadá zajímavě, těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Janičko :-) Bod 7 by byl fajn v reálu :-D Parfém je úžasný, recenze určitě bude, pravděpodobně zrecenzuji všechny svoje nové parfémy v jednom článku :-)

      Vymazat
  2. Všechno nejlepší :)

    Já narozeniny taky moc neřeším, žádný velký oslavy se nekonají a ani po nich nějak netoužím. Letos jsem dostala ten nejlepší dárek a myslím, že už nikdy to nikdo nemůže trumfnout... kamarádka tři týdny předem objížděla moje kamarády a kamarádky a natáčela s nimi přání pro mě. Výsledkem je asi 10minutové video, na začátku je natočené, jak na papír píše, co se cca bude dít, pak natáčí, jak jede autem, pak jela k nám domů a natočila zvířata a mamku, jak mi přeje a pak už jela za kamarády. Na konci jsou "nepovedené záběry", takže velká sranda. No opravdu jsem byla úplně v šoku a strašně mě to dojalo a potěšilo, brečela jsem z toho snad dva dny :D Tohle už fakt snad překonat nejde. Protože nejhezčí dárek pro mě je, že si někdo dá tu práci a vytvoří něco sám. Navíc vím, že kamarádka nemá moc času + ne všechny ty moje kamarády znala a stejně je domluvila, takže prostě mazec!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to je boží!! :-) Kamarádka je úžasná.
      Moc děkuji za přání :-)

      Vymazat
  3. Krásný článek a všechno nejlepší k dnešním narozeninám :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný tag, úplně jsem dostala chuť na toffifee :) Taky bych chtěla nějaký huňatý župánek, krásný mají v Reserved. Těch 6 kg mě pobavilo :D. Tak všechno nejkrásnější k těm dnešním narozeninám! :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) Já měla Toffifee včera, zase jsem ho dostala :-D Do Reserved se podívám, až budu v Praze, díky za tip! Mě těch 6 kg pobavilo už méně, haha :-D

      Vymazat
  5. Všechno nejlepší! :)
    A otázka č. 6 mě pobavila. :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Happy B-day kočko ještě jednou :-D To je milé, že o mě zase mluvíš :-* A jaká pak práce s dárkem?!Víš jaké je neštěstí vymýšlet dárky z vody? Celý rok poslouchám a vnímám co lidé kolem mě říkají a píšu si poznámky a pak své poznámky projdu zajdu do obchodu a valná většina má pak radost, že dostala co si přála. Kéž by tuhle vlastnost měl alespoň jediný člen mojí rodiny. Jak krásný život by pak byl. S tebou to také nebylo moc lehké, informace o tvém přání z tebe vypadla za 5 minut 12. Jo a mimochodem, kytku jsem ti chtěla koupit taky, ale bohužel tím, že mi změnili pracovní dobu tak jsem to už nestihla. Třeba za rok :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky :-D Fakt si to píšeš? To je hustý... Ale jako výbornej nápad. Problém je možná jen v tom, že když se člověk zmíní třeba v lednu, co by si přál, a narozeniny má někdy na podzim, tak je tu možnost, že si to mezitím koupí sám a pak to už bude neaktuální... Ale u mě ses každopádně trefila :-D tak za rok se těším! :-D

      Vymazat
  7. Pěkný TAG a přeji opožděně všechno nejlepší :) :*

    OdpovědětVymazat
  8. Síce oneskorene, ale všetko najlepšie :)

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. skvělý tag!:)) Moc hezky jsi ho zpracovala!:) Sice s velkým opožděním,ale všechno nejlepší :)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.