neděle 12. října 2014

Můj zázrak na vlasy i na tělo - Zkrášlující suchý olej od Garnier

Hezké nedělní odpoledne přeji.

Jak se máte a jak jste strávily víkend, mé milé čtenářky? Já jsem byla v pátek a v sobotu v komisi u voleb. Co vám budu povídat, byla to pěkná nuda. Vyluštila jsem asi deset křížovek, dočetla knížku, trošku se naučila hrát žolíky a v neposlední řadě jsem vymýšlela témata na články. V tuto chvíli jich mám patnáct a budu je postupně dávat dohromady :-) 

Dnes padla volba na recenzi Zkrášlujícího tělového oleje od Garnier, na který jsem vás upozorňovala před pár dny na Facebooku. Rovnou můžu napsat, že z oleje jsem naprosto nadšená a lepší jsem nikdy neměla. Koupila jsem ho v DM a původní cena byla uvedena 229 Kč. Já ho ale (jak už bývá mým zvykem) koupila se slevou - tentokrát s 50% slevou z kuponu, který mi přišel s časopisem Active beauty. Shodou okolností se u mě objevily kupony dvakrát a já jsem si nakonec asi týden po nákupu prvního oleje došla ještě pro druhý :-D Takže mám dva úžasné oleje za cenu jednoho, což mi přijde super.


Balení je krásné a působí na mě poměrně luxusním dojmem. Jediná výtka, kterou si odbydu hned na začátku, je směřována na aplikátor. Je to klasický rozstřikovač, který je možná fajn u tělových sprejů, ale u oleje ne. Rozstřikuje ho totiž nejen na místo, na které chcete, ale i okolo - na stůl, na podlahu... Trošku jsem na to vyzrála tím, že olej chytám do dlaně a pak ho nanáším jako tělové mléko, ale ani tento způsob není ideální. Navíc když mám od oleje mastné ruce, tak se pak se střičkou velmi špatně manipuluje - klouže to a padá mi z rukou. Lahvička je pak celá ublemcaná, což uvidíte na jedné z následujících fotek. Asi by byla lepší pumpička než sprejový aplikátor.


Koho zajímá složení, může se podívat tady:



Nic stoprocentně přírodního, ale myslím si, že složení v porovnání s jinými oleji z drogérie není vůbec špatné. Olej nádherně voní, velmi podobně jako Orientální sprchový olej od Yves Rocher, jen ta vůně je trošku méně intenzivní.


Zkrášlující suchý olej jsem použila nejdřív na vlasy. Měl jsem je ten den zrovna hodně zacuchané a slepené od laku a nešly rozčesat. Řekla jsem si, že když mám ten nový olej, tak vyzkouším, jak si poradí s tímhle. Nastříkala jsem si do vlasů docela velké množství oleje a šla je rozčesávat. Šlo to parádně, mnohem lépe, než když jsem používala k rozčesávání vlasový olej. Pak jsem si šla vlasy samozřejmě hned umýt, protože byly hodně mastné. Po umytí mi připadaly méně suché než obvykle, takže je i možné, že zbytky oleje na nich zůstaly a ochránily je před zbytečným vysoušením. Olej používám před každým mytím vlasů a jeho účinek si nemohu vynachválit.


Co se týče použití na tělo, je olej taky skvělý. Čekala jsem, že bude nějak zabarvený, ale je čirý a velmi řídký. O způsobu aplikace jsem už psala. Na to, že se jedná o olej a je pochopitelně mastnější, se velmi dobře vstřebává. Pokožku krásně vyhladí, vyživí a provoní (i pyžamo :-D). 


Přemýšlím, co bych vám ještě k oleji napsala... Snad jen - pokud máte slevový kuponek, který platí do 27.10., určitě podle mého názoru stojí zato ho využít a olej vyzkoušet.

Co vy a tělové/vlasové oleje? Máte nějaký oblíbený, který byste mohly doporučit? Mně ještě vyhovuje vlasový olej od GlissKur, který má mimochodem stejné složení jako slavný BC Oil :-) 

15 komentářů:

  1. Dívala jsem se po něm už dlouho a pořád jsem nevěděla jestli ano nebo ne, no ale myslím, že po Tvé recenzi do toho košíku poletí:-) Jinak, já jsem si hodně oblíbila tělový olej s kokosem a vanilkou od Balei, hlavně díky té vůni, tu já můžu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si ho asi za ty 2 stovky taky nekoupila, ale za půlku nebylo co řešit :-) Děkuji za tip, na ten od Baley jsem také koukala a četla pár pozitivních recenzí. Ale upřímně řečeno mě šokovala cena, mám Baleu zafixovanou jako velmi levnou značku a dát skoro stovku za jednu věc se mi nechtělo :-D

      Vymazat
  2. Dnes jsem se na něj dívala a teď fakt lituju, že jsem ho do košíku nepřihodila. No jo, snad příště. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda. Jestli si ho nakonec pořídíš, tak mě určitě bude zajímat, jak bude vyhovovat tobě :-)

      Vymazat
  3. Hmm, s tou vůní jsi mě potěšila, miluju ten sprcháč Yves Rocher. Dnes si jdu do DM vyzvednout DM Box, tak se po tomhle oleji podívám, olejů není nikdy dost :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ho taky oblíbila, voní fakt nádherně :-)

      Vymazat
  4. Ja uz pouzivam jen kokosak a jine prirodni oleje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosák mám taky doma, momentálně už druhé balení. Používám ho na všechno možné, ale bohužel jsem nezaznamenala téměř žádný efekt.

      Vymazat
  5. Ja mám doma ten z YR, a zbožňujem ho :3 Garnieru moc neverím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho mám ráda, je jemný a krásně voní :-)

      Vymazat
  6. Teda já bych chtěla vyzkoušet hlavně ten olej na tělo, na zimu se bude hodit, a když navíc krásně voní..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :-) Určitě ho můžu doporučit.

      Vymazat
  7. Používám kokosový olej na vlasy a taky olej od Matrix, co jsem si objednala z Parfums a je taky skvělej :). Tělový olej jsem zatím nezkoušela, ale dopotřebuju ty tělová mléka, co mám v zásobě, tak si plánuji nějaký pořídit, takže díky za tip :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za hezký komentář, Veru :-) Matrix produkty si hodně chválí moje kadeřnice.

      Vymazat
  8. Vyzkoušejte do svých přípravků také zařadit rostlinné oleje http://www.modadnes.cz/5-oleju-k-peci-o-telo/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.