středa 8. října 2014

Limitky, kam se podíváš

Přeji vám krásný večer.

Určitě jste si všimly, že se nedávno v DM objevilo několik nových limitek. Mě zaujaly dvě z nich - odličovací ubrousky Balea v malinové a třešňové variantě a roztomilé balení tří tělových másel od Alverde. Momentálně jsou asi nejžhavějšími novinkami sprchové gely od Baley s třemi novými vůněmi, které mě ale až tak nezaujaly.

Odličovací ubrousky od Baley se prodávají v balení po dvou, z nichž jedno je schované v krabičce. Krabičky nejsou sice žádný designérský zázrak, ale určitě pro ně využití najdu. Žlutou jsem si už odnesla do práce, proto je na fotce jen oranžová :-) Balení ubrousků je krásně barevné a veselé, prostě typicky baleácké :-) V každém balení je 25 ubrousků. Parfemace mi nejdřív připadaly až moc umělé a přeslazené, ale nakonec jsem si na ně zvykla a musím říct, že malinová verze mi už vyloženě voní. Ubrousky jsou podle mého názoru průměrně (či lehce nadprůměrně) pevné a vlhké - měla jsem už lepší, ale i mnohem horší.



Osobně se nikdy neodličuji pouze ubrouskem jako takovým, vždy ho pokapu ještě micelární vodou. Takto dvojnásobně navlhčené ubrousky odličují výborně a já si na odličovací schopnost nemohu absolutně stěžovat. Občas se mi stalo, že když jsem měla podrážděnou pleť, tak mě ubrousky trochu pálily. Jinak jim ale nemám co vytknout. Původně byly v prodeji za 89,90 Kč, já je ale oboje koupila se slevou za 66,90 Kč. V některých drogériích jsou již vyprodané, jinde se ještě dají sehnat ve slevovém stojanu. Já je určitě DOPORUČUJI.


Druhou věcí, kterou budu dnes hodnotit, je limitovaná edice tělových másel od Alverde. V balení jsou tři verze - ibišek s bambuckým máslem, granátové jablko s kakaovým máslem a aloe vera s mangem. Každé máslíčko má 50 ml. Musím se přiznat, že jsem si je koupila hlavně kvůli tomu roztomilému obalu, protože nedostatkem tělových krémů rozhodně netrpím :-D Sada másel stála původně 99,90 Kč, já ji kupovala s 25% slevou.


Co se týče vůní, tak jsou poměrně zvláštní. Nejlíbivější je mangová, granátové jablko je na tom trochu hůř a ibišek se podle mě fakt nepovedl. Vzhledem k tomu, že se jedná o přírodní kosmetiku, která obvykle nijak vábně nevoní (ve většině vůní cítím citron nebo seno), a kvůli skvělým vlastnostem másel, jim ale tu zvláštní parfemaci odpouštím :-) 


Másla mají hutnější konzistenci, ale vyloženě tuhá a špatně roztíratelná rozhodně nejsou. Vlastnostmi jsou všechny verze víceméně stejné - na pokožce nejdřív zanechají bílý film, po chvilce roztírání se ale krásně vstřebají a pokožka pak vůbec není ulepená ani mastná. 


Mimochodem, četla jsem, že některé slečny si ten bílý film vyložily tak, že máslo se vůbec nevstřebává a tím pádem je to šmejd. Samozřejmě jsem nezkoušela všechna přírodní tělová másla a krémy od všech značek, ale minimálně másla i krémy Alverde a Alterry toto dělají. Vůbec to nevidím jako nevýhodu, ale chápu, že když je někdo zvyklý na vyloženě lehká mléka, co se vstřebají do půl minuty, tak je toto protivné.


Po vstřebání másla je pokožka krásně vyživená. Kdyby kůže měla pocity, napsala bych, že se i celý následující den cítí komfortně a opečovávaně :-) V naší DM už máslíčka nejsou v prodeji, ale kamarádka mi včera psala, že v Praze ještě v některých drogériích jsou a dokonce za výprodejovou cenu :-) Určitě je DOPORUČUJI a nelituji, že jsem se nechala roztomilým balením zlákat k jejich koupi.



Pořídily jste si také něco skvělého z aktuálních limitovaných edic? 

24 komentářů:

  1. Já tyhle ubrouskové limitky zboznuji. Koupila jsem si také dvoje a jelikoz malinové budu mít už vypotřebované tak jsem si koupila jeyte další třešňové balení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty malinové také aktuálně používám :-)

      Vymazat
  2. Máslíčka od Alverde jsem dávala mamce k svátku, ale samozřejmě jsem hned musela sama vyzkoušet a prostě paráda - a i kdyby nic jiného, tak naprosto nádherně voní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to měla mamka určitě taky radost ;-)

      Vymazat
  3. ubrousky mám doma taky, ale u těch máslíček jsem se nemohla rozhodnout..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je nechala utéct loni před Vánoci, takže letos jsem naklusala do DM brzy a nemohla jsem si je nechat ujít :-D

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. To věřím, určitě budeš taky nadšená :-)

      Vymazat
  5. Tu sadu od Alverde si musím pořídit! ♥ Minule jsem ji hledala v DM a vůbec ji tam neměli. :(

    OdpovědětVymazat
  6. To z Alverde vyzerá super :3 ale Baley sa trochu bojím, keďže pri poslednom produkte sa mi dosť pokazila pleť :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Ono na citlivou pleť ty ubrousky nejspíš nebudou, jsou hodně parfémované...

      Vymazat
  7. Chtěla jsem si koupit ty máslíčka, ale vůbec jsem je v DM neviděla. Na ubrousky jsem taky koukala, ale nekoupila jsem je
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tie vlhcene obrusky mam oboje resp, uz mam len ceresnove.. a mna ceresnova vona uchvatila viacej ako malinová odlicovali skvele aj vodeodolnu riasenku aj linky,,ja som spokojná....avsak cena u nas je 3e..za 50 obruskov, ked si to porovnam s Linteo obruskami z tEsca za 1,29 a je ich tam 80...je trosku iny rozdiel....su omnoho vacsie ako tie Baleácke..... momentálne som si zakupila obrusky s lidla za 0,89 centov kde je ich myslim 70 som snimi spokojna...ale limitky od baley skusam vzdy!!! pokial ich zozeniem... Tie telove maslá neviem ci u nas na SVK neboli ale ja som ich v DMke nezazrela coz je skoda.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Linteo ubrousky si chválí kamarádka, prý jsou dobré :-) Bohužel nevím, jestli máslíčka jsou na Slovensku v prodeji, ale jestli máte v DM Alverde, tak by měla být :-)

      Vymazat
  9. Ubrousky jsem ukořistila v jednom pražském DM v akci (výprodej). Jsem na ně zvědavá. S ubrousky od Baley mám rozdílné zkušenosti. Grepové mi nesedly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výprodejové ceny jsou nejlepší :-) Já si vždycky kupuju jen ubrousky z limitek, z běžných řad jsem žádné neměla...

      Vymazat
  10. Keď som prvýkrát otvorila tie Balea obrúsky (čerešňa), myslela som že sa povraciam. Nežartujem. To bola tak hnusne umela presladená vôňa....Teraz už je to o trošičku lepšie ale už si ich asi nekúpim. Prišli mi už po otvorení polosuché a neodličujú dobre. Lidl Iserree obrusky su lepšie!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty jsem zatím neměla :-) Mně ty vůně Balea ubrousků taky nejdřív nesedly, přesně jak píšeš - umělá a přeslazená parfemace. Ale pak jsem si na ně zvykla a docela mi už voní.

      Vymazat
  11. Telove maslo od Alverde som chcela aj ja, ale povedala som si , ze najskor musim minut telove mlieka, ktore momentalne mam. Nechcem hromadit v kupelni mnozstvo kozmetiky. Takze mozno nabuduce...

    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře děláš, takovou pevnou vůli bych také potřebovala :-D

      Vymazat
  12. O těch Alverde máslíčkách čtu poprvý, ale musím je mít. Většinou je to naprosto dokonalá věc a těžká závislost:-)
    Takže díky, díky, díky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu :-D Tak snad je ještě seženeš.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.