čtvrtek 2. října 2014

Liebster award TAG podruhé

Ahoj. Nedávno jsem byla nominována Simonou z blogu Life by Simm na Liebster award TAG. Možná si vzpomínáte, že se u mě na blogu tento TAG už objevil, ale jelikož jsem měla radost z další nominace, rozhodla jsem se ho zpracovat ještě jednou, a odpovědět i na Simoniny otázky. Článků na téma pověz o sobě x zajímavostí jsem psala už několik - například zde, zde a zde. Proto dnes jen odpovím na otázky, které vymyslela Simonka.

Nejprve jí chci samozřejmě poděkovat za nominaci.

1. Čeho bys chtěla na blogu dosáhnout za tento rok?
Žádné velké cíle typu chci 500 čtenářů a u každého článku 50 komentářů nemám. Blog je můj koníček, proto si přeji, aby to tak zůstalo i nadále, a abych se psaní článků věnovala ideálně se stejnou radostí, jako je moji milí odběratelé budou číst :-) Ale abych zmínila aspoň něco konkrétního, mám v plánu trochu pozměnit design.


2. Bez čeho bys měsíc nepřežila?
Pokud je myšleno bez jaké kosmetiky, tak by mi za ten měsíc chyběly asi všechny produkty :-D Vlasy si mýt musím, čistit pleť taky, sprchovat se a mazat taky. Kdybych měla uvést jedinou věc, tak asi sprchový gel, ten by se dal přinejhorším použít i na vlasy a k čištění pleti. Jinak bych nepřežila určitě bez vzduchu a bez jídla a pití :-D

3. Na čem jsi nejvíce závislá?
Asi bohužel na internetu. Vloni nám doma kvůli závadě na modemu nefungoval několik dní internet a můžu vám říct, že jsem z toho byla hodně zoufalá. Nejsem online 24 hodin denně, ale potřebuju mít jistotu, že když něco budu na netu potřebovat, bude mi k dispozici.

4. Od kolika let se maluješ?
Začala jsem na základce - odhaduji 8. třída. Pamatuji si, že mezi prvními kosmetickými produkty, které jsem si koupila, byl pudr a světle růžová tekutá rtěnka. Kompletně líčit jsem se začala až po dvacítce.

5. Na co bys mohla koukat pořád a neomrzelo by tě to?
Aktuálně na Gossip Girl :-)



6. Sleduješ videa o kosmetice nebo o módě?
Určitě o kosmetice. Móda mě obecně moc nebere, maximálně se kouknu na nějaký fashion haul od mých oblíbených youtuberek.

7. Jak často čteš cizí blogy?
Pokud je myšleno cizí=zahraniční, tak jen občas. Ráda se podívám na blog Carli Bybel, nebo když mi kamarádky pošlou odkaz na nějaký zajímavý článek, tak ho rozkliknu, ale cíleně na zahraniční blogy nechodím.

 
8. Kdyby sis měla vybrat jednu kosmetickou a jednu módní věc, co by sis vybrala?
Určitě bych nemohla žít bez doplňků - náušnic a šátků/šálek na krk. Z kosmetiky bych velmi postrádala čisticí gel a peeling (ideálně 2 v 1) na obličej.

9. Z které kosmetické věci jsi měla největší radost?
Největší radost jsem měla vždycky z balíčků s kosmetikou Lush :-) 


10. Máš z dětství nějakou legrační vzpomínku?
Moje dětství celkově nebylo nijak radostné, takže si bohužel legrační vzpomínku nevybavím...

11. 5 nejoblíbenějších blogerek

(Ale je jich samozřejmě mnohem víc, ráda sleduji například i Naire nebo Lady eS.) 

Vymýšlet nové otázky a TAGovat další blogerky nebudu, protože vím, že spoustu z vás TAGy nebaví a otravují vás nominace. Takže pokud tento TAG ještě na blogu nemáte a chcete ho zpracovat samy od sebe, hurá do toho :-) Přeji pěkný zbytek dne.

4 komentáře:

  1. Dík za zmínku o mém blogu :) Petru Kopolovičovou sleduji v poslední době furt a to se mi dřív nelíbila. Vlastně než byla těhotná, viděla jsem jedno video a řekla jsem si, že to fakt ne. Ale dala jsem jí ještě šanci a teď je super, i když téma děti je mi v podstatě hodně vzdálené :) A když jsem se zamyslela, bez čeho kosmetického bych nepřežila měsíc, nic zvláštního jsem nevykoumala. Měsíc je fakt dlouhá doba a taky potřebuji všechno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo :-) Mně se taky dřív nijak zvlášť nezamlouvala, sledovala jsem ji, ale k oblíbencům nepatřila. Teď mám její videa fakt moc ráda :-) Možná bez barvy na vlasy by se dalo vydržet :-D

      Vymazat
  2. Leni, moc mě potěšilo, že jsem v tvých nejoblíbenějších blozích ♥ DĚKUJI ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.