pátek 17. října 2014

Jak si žiju: 14.10.

Přeji vám krásný den.

Když jsem na několika blozích viděla příspěvky k projektu Jak si žiju, který vymyslela blogerka Rachel-Roo, byla jsem nadšená, a ihned jsem věděla, že se do tohoto projektu také zapojím. Kdo neví, o co se jedná, tak veškeré informace nalezne na blogu Rachel-Roo.

Rozhodla jsem se, že vám popíšu, jak vypadá jeden můj běžný pracovní den - a to konkrétně úterý 14.10.

7:57 Budí mě hlasy táty a mámy, kteří zrovna snídají. Budíka mám ale až na 8:20, takže ještě chvíli ležím a na minutku dokonce i usnu. Slyším, jak venku prší, z čehož fakt nemám radost.

8:20 Zvoní budík a já vstávám. Naštěstí už neprší. Otvírám okno, jdu provést ranní hygienu a pohladit našeho psího miláčka, který si v klidu hoví u bráchy v posteli a tak nějak ho nic nezajímá :-D



8:40 Začínám se líčit a přemýšlím, proč ty asijské BB krémy jsou tolik chválené. Používám už 3. vzoreček a všechny mi přišly stejně blbé. Nekryjí a lesknu se po nich do hodiny.



8:57 Jsem oblečená, nalíčená a učesaná. Jdu si ohřát polévku a snídám. V poslední době jsem si oblíbila teplé snídaně a jím právě buď polévky nebo ovesné kaše.



9:10 Dosnídala jsem a jdu se chystat k odchodu. Pomuchluju ještě pejska, rozloučím se s tátou a babičkou, obouvám se a beru si kabát.



9:25 Odcházím na autobus. Na zastávce čekají dvě sousedky, tak prohodíme pár slov.



9:33 Přijíždí autobus. Je tam příšerně přetopeno, tak otvírám okýnko a svlékám si kabát. Luštím křížovku (ceny byly hodně zajímavé, škoda, že jsem prošvihla termín odeslání odpovědi do soutěže) a ukazuji vám svou manikúru :-)



10:05 Vystupuji z autobusu - KONEČNĚ, celou dobu jsme jeli snad třicítkou, a jdu do práce. Na náměstí je kvůli opravě vodovodních trubek (nebo čeho) v zemi obří díra a nepoteče celý den voda. Skvělé, co víc si přát?




10:13 Přicházím do kanceláře. Zapínám počítač, vyvěšuji ven nabídky zájezdů, přihlašuji se do systému, kontroluji poštu... Zkrátka taková běžná kancelářská práce :-)



11:00 Je čas na mou dopolední svačinu - vypiju kyšku a sním pár brusinek. Poté pokračuji v práci. Přichází první klient a já tisknu a předávám vstupenky na muzikál.




12:00 Odcházím si do Billy koupit jídlo a pití (když neteče ta voda) na zbytek dne a kupuji i pečivo domů.


12:20 Jsem zpátky v kanceláři. Kontroluji došlé e-maily a jdu jíst. Poté opět pokračuji v práci.



13:15 Přichází za mnou kamarádka. Dává mi kupon na 10% slevu na celý nákup do Rossmannu, který mi bůhví proč dosud ještě nedorazil, ačkoli mi vždy chodily celé archy přímo domů. Jsem tedy moc ráda aspoň za jeden kupon, mám v plánu v Rossmannu nakoupit nějaké vánoční dárky, tak aspoň trošku ušetřím :-) S kamarádkou pak ještě procházíme nabídky na adventní zájezdy. Nabídky, které se jí líbí, jí zasílám do e-mailu, a domlouváme se, že se mi koncem týdne ozve.


13:40 Kamarádka odchází. Jdu ji vyprovodit ke dveřím a náhodou potkávám kolegyni z bývalé práce. Prohodíme pár zdvořilostních frází.

13:50 Jsem zpátky v kanceláři. Promažu v e-mailu spamy a další blbosti. Rovnám katalogy. 


14:00 Dostala jsem od kolegyně tip na skvělou cestovku, která pořádá zájezdy s odjezdem přímo z našeho města a okolních obcí. Což je super, protože skoro nikomu se nechce táhnout na zájezd v 5 ráno do Prahy, odkud se většinou odjíždí. Dávám dohromady nabídky a vyvěšuji je ven do výlohy.


14:42 Uklízím pracovní stůl. Utírám prach a rovnám věci. Jdu ještě vyluxovat.

15:05 Utírám prach ještě na policích. Sledujete, jak zábavný je můj den? :-D Mimochodem, tyto ubrousky, které používám jak na prach, tak i na ruce, jsem dostala od Monči a jsou neuvěřitelně mokré. Super pro někoho, kdo nesnáší suché ubrousky! Musím je vyždímat, abych je vůbec mohla použít :-D


15:31 Po asi pětiminutovém škrundání v trubkách začíná téct voda, jupí! Sice hnusná hnědá břečka, ale je to tam!! :-D

16:13 Od neustálého sezení v kanceláři mě bolí záda a za krkem, proto si dávám na 5 minut pauzu a jdu dřepovat a protahovat se :-) Samozřejmě vše je třeba zdokumentovat.



17:00 Končí mi pracovní doba. Zamykám se v kanceláři, odhlásím se z pracovního e-mailu a ze všech programů a začínám psát tento článek :-) Zkontroluji si svůj soukromý e-mail a čtu si vaše krásné komentáře k mým článkům ♥ Přibyli mi dva noví čtenáři, paráda!


17:30 Odcházím z kanceláře. Kousek odsud mám DM, do kterého se jdu podívat. Mám ještě dva kupony se slevou na kosmetiku od Adidasu. Nakoupím pořádný balík kosmetiky - tentokrát ale ne pro sebe. Nechávám si jen jeden sprchový gel a ostatní kosmetiku rozdám pod stromeček. Okukuji ještě novinky a očichávám vše, co jde :-D


17:50 Odcházím z DM a jdu pomalu na autobus.


18:14 Přicházím na zastávku. Mám ještě 10 minut čas, tak se začtu do knížky.

18:23 Přijíždí autobus. Čtení mě už nebaví, jen koukám z okna a přemýšlím.

18:53 Jsem doma. Po nezbytných úkonech, jako je umytí rukou a opusinkování pejska, se jdu ihned odlíčit. Shodou okolností mi dnes došly jak ubrousky, tak i odličovač. Jupí, můžu testovat nové produkty.


19:15 Večeřím a pouštím si k tomu jeden (a pak další) díl Gossip Girl. Miluju ten seriál a zvládla jsem za dva měsíce zkouknout pět sérií! :-D



20:50 Dočišťuji si obličej tonikem a dávám si jílovou pleťovou masku, protože mě v poslední době opět začalo trápit hormonální akné.


21:10 Jdu smýt masku a rovnou se umyju celá.

21:45 Stahuji si do notebooku fotky z foťáku a jdu je upravovat. Mezitím mi píše kamarádka. A jak už to tak bývá, píšeme si skoro do půlnoci :-D 

23:20 Připravuji si oblečení na následující den. Kontroluji si věci v kabelce, mažu si ruce a nohy. Dokoukávám Gossip Girl a jakmile umírá baterie v notebooku, odpadám i já. Dobrou noc!

BONUSOVÉ FOTKY NA ZÁVĚR

Bohužel už lehce jetá kytička od klientky ♥


Příšera na zdi


Moje kosmetická krabička, kterou mám v šuplíku hned po ruce


Sovička z časopisu, foceno pro Like Lady :-D


Krásná tapeta, co říkáte?


Tak to byla "reportáž" z jednoho mého typického dne. Asi jsem téma zpracovala trochu jinak (hodně podrobně) než ostatní. Ale chtěla jsem vám trošku přiblížit i svou práci, nejen napsat v tu a v tu hodinu přicházím a za 8 hodin odcházím. Udělala jsem také spoustu fotek, které doufám, že vás aspoň trošku zaujmou :-) Některé jsou focené za špatného světla, proto jsou méně kvalitní - omlouvám se.

Určitě mi dejte vědět, jestli vás tenhle projekt také zaujal, a jestli vás baví tak trošku šmírovat životy ostatních :-)

10 komentářů:

  1. Tvoj deň vyzerá fakt zaujímavo :) super článok :) Ja sa tých príšer (pavúkov) nebojím, mne prídu cute :DD
    A ten projekt je super, vždy ma bavilo vidieť ako žijú ostatní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-* Cute mi fakt nepřijdou, fuj :-D Ale tihle sekáči mi zas tak nevadí, takovej ten tlustej chlupatej černej pavouk, to je teprv příšernost.

      Vymazat
  2. Super článek, možná taky takový udělám :) Akorát si nedokážu představit, že bych zvládla skoro všechno fotit :D Máš super psa :) A jsem ráda, že vím, co obnáší Tvoje práce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. Určitě udělej, taky si ráda počtu :-) No to focení bylo náročnější, to se musím přiznat. Já jsem na to spíš pořád zapomínala, jak nejsem zvyklá moc často fotit (a už vůbec ne každou maličkost) :-D Ale nakonec se snad zadařilo.

      Vymazat
  3. Moc hezký článek. A takhle podrobně a se spoustou fotek se to moc hezky četlo. :)
    Až se konečně nebudu ploužit jako tělo bez duše a od ničeho k ničemu, třeba se taky pokusím provést tento typ článku... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju ♥ Potěšila jsi mě. Tvůj článek si také moc ráda přečtu, jestli ho zpracuješ :-)

      Vymazat
  4. Super článek, líbí se mi :). Ten zelenej lak na nehty je krutej :D a tenisky by se mi hodily :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, to jsem ráda :-) Tyhle krutý barvy nosím často a ráda :-D Tenisky jsou z Háemka :-)

      Vymazat
  5. Mám rada takéto typy článkov. Už som aj u seba taký písala :) Čo ma prekvapilo u teba je tá polievka na raňajky - to by som ja nedala. Tiež sa mi ráno žiada niečo teplé, ale stačí mi to v podobe čaju alebo kávy a k tomu pečivo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Já zas ráno nemusím teplé nápoje :-D Většinou piju ke snídani normálně vodu.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.