sobota 18. října 2014

Have you ever... bought a body lotion for 9,50 CZK?

Pokud ano, tak vám gratuluji ke stejně skvělému kaufu, jaký jsem udělala před pár týdny já :-D Ano, v DM jsem si koupila tělové mléko za 9,50 Kč - a dokonce přírodní. Jedná se sice o mléko po opalování, ale to mně vůbec nevadí, a používám ho normálně po sprše. Původní cena mléka byla 52,90 Kč, což tedy také není moc, ale za 9,50 Kč je to lepší :-D


Mléko bylo tak levné proto, že mu na konci měsíce, ve kterém jsem ho kupovala, končila expirace. Z toho důvodu jsem ho také začala ihned používat a recenzi píšu tak brzy. Obvykle když si koupím něco nového, zastrčím to do skříně nebo do krabice, a dostanu se k tomu třeba až za půl roku. U tohoto mléka jsem udělala výjimku, protože je přece jen přírodní a kdo ví, v jakém stavu bych ho za půl roku našla...


Balení je úplně normální, kromě obalu v pěkném odstínu modré nic, co by člověka vyloženě zaujalo. Dávkování je taky klasické, takové mám asi nejradši. Konzistence mléka je překvapivě taky úplně běžná :-D Je středně hutné a dobře se roztírá i vstřebává. Chvilku po nanesení je sice na pokožce bílý povlak, ten se ale za minutku vstřebá. Pokožka není nijak ulepená ani mastná, což je fajn.


Mléko slibuje, že pokožku zklidní, zvlhčí a ochrání před volnými radikály. Také by mělo zpomalovat stárnutí. Zkrátka takové ty běžné fráze, které se dočtete na 80% obalů tělových mlék. Z popisku mě nejvíc zaujalo to, že ve složení je výtažek z ovoce schizandra. Absolutně jsem netušila, o co se jedná, ten název jsem slyšela poprvé. 


Podařilo se mi vypátrat, že se jedná o Klanoprašku oranžovou, což je popínavý keř rostoucí v Asii. Plody vypadají takhle:


Zajímavé, co myslíte? Slyšely jste někdy název schizandra nebo klanopraška?

No, ale zpět k tělovému mléku. Kámenem úrazu je vůně. Mléko v lahvičce nevoní špatně, cítím trochu broskve a alkohol. Na pokožce se ale ta vůně rozvine do velmi divného podtónu. Není to nic, z čeho bych utíkala zvracet, ale fakt to nevoní... Věřím, že těm, kteří přírodní kosmetiku běžně nepoužívají, a na zvláštní parfemace nejsou zvyklí, by to fakt smrdělo. Vůně se na těle udrží docela dlouho po namazání. Nevím, jestli tak má vonět ta schizandra či co...


Na složení můžete mrknout tady:


Co se týče hydratace pokožky, tak ji hodnotím jako průměrnou až lehce nadprůměrnou. Jak jsem psala, tak mléko je spíše lehčí, a nezanechává žádný mastný povlak. Cítím, že jsem se namazala, pokožka nijak nepne, ale berte prosím v potaz, že mám normální kůži. Hodně suché by účinek tohoto mléka podle mého názoru nestačil.


Mléko jsem rozhodně ráda vyzkoušela a nelituji, že jsem si ho koupila. Nejen kvůli té velmi nízké ceně, ale i proto, že jsem si zase trochu rozšířila obzory co se přírodní kosmetiky týče. Svým účinkem a hlavně vůní ale bohužel úplně neuspokojilo moje požadavky. Pokud máte rády přírodní kosmetiku, nemáte moc suchou pokožku na těle a nevadí vám zvláštní parfemace, mohu mléko doporučit. Sama si ho ale už znovu nekoupím.

17 komentářů:

  1. Ta cena je fakt super :D Ale jinak mě nezaujalo a tu rostlinu neznám :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D to som ešte nececala že takato cena ! wau

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, cena super! :) O tom názvu slyším poprvé, ani jsem to dřív nikde neviděla na obrázku
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne, je to každopádně zajímavé :-)

      Vymazat
  4. Ted ta cena :D Myslela bych si, že je to chyba :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som si nedavno kupovala krem od Eucerinu a zhodou nahod bola k nemu pletova voda zdarma. Taketo nakupy vzdy potesia.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  6. Za tu cenu, když z toho člověk nedostane kopřivku, je to vždycky výhra :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá dobre :) u nás v DM väčšinou majú napísané že to stojí 1.50€ a napokon sa dozviem že to je zlacnené len o 1.50€ tak to nekupujem nakoniec :D je to dosť nepriehľadné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, já mám s tímhle problém spíš v Rossmannu. Mají např. věc v košíčku, kde má vše stát 19,90 Kč a ve finále mi na kase řeknou, že to stojí 40 Kč. Lidi si totiž vezmou věc, prohlídnou si ji a vrátí ji ne do původního, ale do jiného košíčku. Je to dost nedomyšlené. Na DM se mi líbí, že na zboží ve výprodeji jsou nalepené přímo cenovky.

      Vymazat
  8. Tak takovýhle kup se mi ještě nikdy nepovedl, gratuluju.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji moc, Markét :-) Určitě se ti taky někdy zadaří ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. tak ta cena je opravdu úžasná :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.