neděle 28. září 2014

Spotřebováno za září 2014

Ahoj. V dnešním článku vám ukážu, jakou kosmetiku se mi podařilo dopotřebovat za měsíc září. Dohromady jde o 20 kusů a jsem ráda, že většinou se jedná o plná balení produktů. Tento měsíc jsem začala testovat asijské BB krémy, které mám doma ve vzorečcích a musím říct, že jsem velmi zklamaná. Ono pověstné úžasné krytí a výdrž se v mém případě absolutně nedostavilo. Příští měsíc zahrnu do spotřeby další vzorečky, které mi ještě zbývají, a doufám, že aspoň jeden z nich mi bude vyhovovat.

Dodělala jsem také 3 tělová mléka, 2 odličovací produkty a asi po 2 letech konečně masku na vlasy :-) Podrobnější hodnocení produktů si můžete jako obvykle přečíst pod fotkami.



Avon Simply delicate 

Můj nejoblíbenější gel na intimní hygienu - toto bylo už mé druhé balení. Výborně umyje, nedráždí, nevysušuje, je neparfémovaný a opravdu velice jemný. Určitě DOPORUČUJI a hodnotím 10/10 - nemám mu co vytknout.

Dermacol Aroma ritual Awakening shower gel Sweet mango

Do tohoto sprcháče jsem se zamilovala tak moc, že jsem mu věnovala i samostatnou recenzi. Pro mě to byla určitě nejúžasnější vůně tohoto léta. Sprcháč pěkně umyl, nevysušoval, zkrátka jsem s ním byla nadmíru spokojená. Hodnotím 10/10 a určitě DOPORUČUJI.

Accent Repair shampoo

Tento šampon jsem koupila za neuvěřitelných 8 Kč! :-D A nebyl vůbec špatný. Měl hodně "pevnou" gelovou strukturu a celkem pěkně voněl. Pěnil a umyl vlasy také velmi dobře. Akorát mě po něm svědila hlava, ale to mě svědí po většině šamponů, takže to neberu jako nějaké extra minus. 8/10. DOPORUČUJI.

Lush American cream

Kondicionér má pro mě jednu obrovskou výhodu - božskou vůni. Má vonět jako vanilka a jahody. Já jahody necítím, pouze vanilku. Vůně se ve vlasech udrží až do dalšího mytí a někdy i ještě déle. Co se týče účinků kondicionéru, tak úplně nadšená nejsem, ale zklamaná taky ne. Mám suché vlasy, které potřebují hodně výživy, a po použití tohoto kondicionéru jsem většinou neměla pocit, že by byly nějak extra hebčí či vyživenější, zato byly matné a zplihlé. Jestli si ho znovu koupím, to zatím nevím. Možná ještě někdy jo, ale určitě to nejmenší 100 ml balení. Hodnotím 6/10 a spíše NEDOPORUČUJI, ale ta vůně je fakt neskutečná! :-D


Fa NutriSkin Firming Body Lotion

Mléko jsem koupila za skvělých 13 Kč ve výprodeji :-D Bylo výborné, skvěle hydratovalo a hezky vonělo po zeleném čaji. Vstřebávalo se středně rychle. Nemám mu absolutně co vytknout - 10/10. DOPORUČUJI.

Dove go fresh nourishment body lotion

Recenze. Mléko mi docela vyhovovalo. Hlavním benefitem byl obsah mentolu, takže v létě mléko na pokožce krásně chladilo. Vstřebávalo se rychle, pokožku hydratovalo průměrně, zanechávalo trošku lepkavý povlak. 7/10. DOPORUČUJI.

Avon senses Garden of Eden 

Hydratační mléko ve spreji mi ze začátku docela vyhovovalo, ale pak se mi celkem už zprotivilo. Vzhledem k malému obsahu produktu (100 ml) v lahvičce a tomu, že bylo nutné použít velké množství mléka, aby pokožka byla aspoň trochu hydratovaná, jsem ho dopotřebovala velmi rychle. I tak byla ovšem hydratace velmi podprůměrná. Rychle se vstřebávalo. Vůně byla příjemná a sladká. NEDOPORUČUJI  a znovu už nekoupím. 4/10.


Eucerin Dermato CLEAN

Jak jsem psala v recenzi, tato neparfémovaná micelární voda mi moc vyhovovala. Krásně odlíčila, nevysušila pleť a co je pro mě důležité - neměla jsem po odlíčení ulepený obličej, jako obvykle mívám po odlíčení jinými micelárkami. Jedinou nevýhodou bylo to, že v porovnání s jinými odličovači dost rychle ubývala. Hodnotím 9,5/10 a jednoznačně DOPORUČUJI.

Avon naturals Body spray strawberry & guava

Sprej jsem používala na osvěžení vzduchu v kanceláři a na záchodě :-D Na to byl dobrý, ale že by mě lákalo s ním vonět sebe, to se zrovna říct nedá. Vůně byla hodně sladká a chemická. Určitě znovu nekoupím a NEDOPORUČUJI. 3/10.

Garnier Neo Invisible Dry-Cream

Jak jsem psala v recenzi, s Neem jsem moc spokojená nebyla. Nemůžu si pomoct, ale nebyl prostě funkční. Já žádné namáhavé činnosti nevykonávám, víceméně celý den sedím v kanceláři, ale přesto mě před potem a zápachem vůbec neochránil. Líbilo se mi balení a konzistence. Další balení určitě nekoupím. 3/10. NEDOPORUČUJI.


Prokudent Sensitiv

Fajn zubní pasta, koupila bych si ji klidně znovu. Byla tak akorát svěží, vůbec ne agresivní a myslím si, že by mohla vyhovovat i citlivým zubům a dásním. DOPORUČUJI - 9/10.


Nivea Tělové mléko do sprchy kakao a mléko

Můj už x-tý vzorek tohoto tělového mléka do sprchy :-) Docela špatně se smývá a zanechává lepkavý pocit na pokožce. Vůně se mi líbí. Úplně ho nezatracuji, ale s čistým svědomím ho DOPORUČIT NEMOHU. 5/10.

Nivea Nourishing honey mask

Masku mám už poněkolikáté. Konzistencí je to takový hodně hutný krém. Moc hezky voní. Občas mě na obličeji pálí, obzvlášť když mám podrážděnou pleť. Vyživuje dobře a nezmastí obličej, což velmi oceňuji. Nejlepší maska ever to určitě není, ale přesto ji mohu DOPORUČIT a hodnotím 7/10.

Skin79 Super+ BB Cream

BB krém mi nevyhovoval. Sice mohu pochválit skvělý světlý odstín, ale to je tak všechno. BB krém skoro vůbec nekryl, spíš jen sjednotil pleť. Leskla jsem se prakticky ihned po nanesení a následném zapudrování. Z mastnějších částí obličeje mi BB krém během dne zmizel. NEDOPORUČUJI a hodnotím 2/10.

Avon Summer White Sunset

Moc hezká vůně se střední výdrží. Ve složení by měl být růžový pepř, lotos a bříza. Já jsem cítila spíš hodně sladký pomeranč. Vůně byla šťavnatá a letní a evokovala mi opravdu západ slunce. I když jsem uvažovala, že bych si ji pořídila v plném balení, nakonec to asi neudělám. Potřebuji, aby v parfému, který používám, bylo stále co objevovat, a aby vůně byla zajímavá a "komplikovaná". To bohužel tato toaletka nesplňuje. Ale na vyzkoušení ji DOPORUČUJI a hodnotím 7/10. Toto se Avonu povedlo.

Saloos Tělový a masážní olej Erotika

Vzoreček mi vydržel přesně na jedno namazání těla. Olej voněl citrusově, ale ne svěže (žádná WC vůně) - připadalo mi to jako citron s nějakým kořením. Vstřebal se sice pomaleji, ale odměnou byla krásně vyživená pokožka. Určitě doporučuji vyzkoušet. 9/10. DOPORUČUJI.


Skin79 The Oriental Gold BB Cream Plus

Jedná se o hydratační BB krém s liftingovým účinkem, který je vhodný pro zralejší pleť, tudíž opravdu nic pro mě. Krytí bylo střední, odstín světlý a hezky béžový. Hodinu po nanesení jsem se už dost leskla, hlavně tedy v T-zóně. Věřím, že na suchou nebo zralejší pleť bez pupínků může být fajn, ale za sebe ho NEDOPORUČUJI. 4/10.


Lilliputz Vlhčené ubrousky s aloe vera a melounovou vůní

Ubrousky jsou určené k očištění dětských rukou na cestách, já jsem je ale používala na odličování. Moc mi nevyhovovaly, protože byly, jako většina ubrousků, málo vlhké. Navlhčila jsem je tedy odličovačem a pak už bylo používání mnohem pohodlnější. Melounová vůně byla příjemná. Na očištění rukou podle mě stačí, ale na odličování bych je rozhodně NEDOPORUČILA. 4/10.    


L´Oréal profesionnel Mythic oil Nourishing masque

Masku si znovu nekoupím. Nevyhovovala mi její vůně a od masky, která stojí víc než 3 stovky bych čekala lepší efekt. Po opláchnutí byly vlasy díky silikonům krásně hebké a kluzké, ale když jsem je vyfoukala a upravila obvyklým způsobem, efekt byl pryč. Hodnotím 3/10 a NEDOPORUČUJI.

Lush Gumback express

Banánový tělový peeling vypadal jako kremžská hořčice :-D Koupila jsem si ho 100 g na vyzkoušení od jedné moc milé slečny. Byl docela hrubý a pokožku obrousil opravdu důkladně, ale vůbec ji nevysušoval ani nepodráždil. Vůně byla velmi zvláštní (malinko jsem opravdu cítila banány) a po smytí peelingu zůstávala na pokožce. Znovu si ho nekoupím, protože ráda zkouším nové věci, ale DOPORUČUJI ho. 8/10.


Po Spotřebováno za... obvykle následuje článek Dopotřebuji za... (následující měsíc), ale tento měsíc článek psát nebudu, protože mám ještě resty z minulých měsíců a potřebuji opět pohnout se spotřebou vzorků :-) Takže Dopotřebuji za... bude pravděpodobně až za listopad.


A co vaše spotřeba tento měsíc? Také jste spokojené? :-)

10 komentářů:

  1. Mě asijské BB také nesedí a spotřeba super :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) I za pozvání do soutěže, nějak jsem ji přehlédla - stydím se :-D Už jsem se zúčastnila.

      Vymazat
  2. Moje spotřeba bude zas mizerná, maximálně 10 kousků :D Jinak mám stejný názor na American Cream. Měla jsem to malé balení a teď jsem za polovinou toho největšího a další si taky jen tak nekoupím. Za ty peníze bych čekala nejen vůni, ale i účinky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, no... Ale vůně je vážně boží. Asi máme blbý vlasy :-D

      Vymazat
  3. Tak možná trochu lituji, že jsem si nekoupila od Dermacolu i ten sprcháč s mangem :( :D když ho tak moc chválíš..
    Sprej od Avonu - budu mít teď ve spotřebovánu 2, taky jsem s nim stříkala převážně místnost.. :)
    Pastu z DM mám tu s tím grepem - v zásobě - tak jsem na ni zvědavá, až se na ni dostane řada :)
    Lilliputz mám doma taky nasyslené z té akce, tak jsem zvědavá, jaký bude můj názor na ně :D :)

    P.S: pěkné množství :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Ono některý ty spreje voní pěkně, třeba mango nebo švestka a vanilka. Ale jahoda mě tedy nezaujala :-) Pasta je výborná!

      Vymazat
  4. Micelární vodu od Eucerinu jsem zrovna dopotřebovala taky a taky jsem s ní byla moc spokojená. Garnier Neo jsem měla taky, mě vyhovoval až na to, že jsem po něm měla zabarvené všechno oblečení
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že oblečení mi taky trochu zabarvil... Micelárku od Eucerinu si víceméně všichni chválí, myslím si, že tohle se fakt povedlo :-)

      Vymazat
  5. Ty máš tedy spotřebu, já bych toho tolik nespotřebovala ani za celé léto :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.