středa 3. září 2014

Moje sbírka náušnic II. - nové přírůstky

Na konci loňského roku jsem vám v tomto článku ukazovala svou sbírku náušnic. Od té doby mi pár kousků do mé sbírky přibylo - a právě těmi se dnes chci tak trochu pochlubit :-) Bohužel si přesně nepamatuji, kde jsem které náušnice koupila, ale obvykle to bývá ve výprodejích v Rossmannu nebo v C&A. Ty, u kterých bude v popisku slovo dárek, jsem dostala od Monči, která mě moc dobře zásobuje a vždycky se mi trefí do vkusu :-D Některé náušnice jste už mohly vidět např. v nákupních článcích, jiné budou mít na mém blogu premiéru :-)


dárek - jedny z mých nejoblíbenějších


Rossmann



dárek



C&A



Rossmann



dárek



Rossmann



Rossmann nebo C&A



oboje Rossmann





Jak se vám mé přírůstky líbí? Jste taky ujeté na náušnice? :-D

8 komentářů:

  1. Já uši propíchnuté nemám. Sice jsem nad tím docela vážně půl roku zpátky uvažovala, ale nakonec jsem do toho nešla :D Ale kdybych si to rozmyslela, určitě bych milovala nějaké jednoduché náušnice, popřípadě na plesy a podobné akce nějaké třpytivé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, já bych do toho asi taky teď už nešla :-D Jsem ráda, že mi uši píchli hned když jsem byla mimino, jsem hroznej posera na tyhle zákroky :-D

      Vymazat
  2. Tak ty prvni a sovicky jsou krasny. Ja bych svoje mela probrat a mozna si koupit nejake nove doplnky, to jsem nekoupila dlouho.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :-) To by chtělo, stojí pár kaček :-)

      Vymazat
  3. Tý jo, ty October Fest jsou naprosto božské! :) A na ty sovičky jsem se taky v Rossmannu koukala, možná si pro ně skočím. :)
    W.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-D Taky se mi hrozně líbí a viděla jsem v Rossmannu i přívěšek na řetízek a brož s tímhle motivem.

      Vymazat
  4. Děkuji za zmínku!
    Jsem moc ráda, že je unosíš. Mě by trčely doma a neunosila bych je.. Mám stejnou sovičku na krk, jako máš ty naušnice :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.