pondělí 22. září 2014

Moje oblíbené youtuberky 3. část

Ahoj :-)

O svých oblíbených youtuberkách jsem už psala (zde a zde), ale od února se mnohé změnilo. Některé youtuberky, které jsem měla oblíbené dřív, jsem přestala sledovat, a naopak jsem si oblíbila nové. Na pětici slečen a paní, na které se aktuálně koukám moc ráda, se můžete mrknout právě dnes :-) 

  
Olinku nesleduji moc dlouho, ale stihla jsem si ji velmi oblíbit. Trochu mi připomíná Terezku z MamaLifestyle, protože je jednak také maminkou roztomilého chlapečka, a hlavně na jejím kanále si každý může vybrat videa podle svých preferencí. Točí samozřejmě kosmetická videa (nákupy, tutoriály), ale také vlogy, recepty či videa o cestování. Moc se mi líbí její projev a to, že je vždy pozitivně naladěná. Občas má také velmi vtipné hlášky :-D Pokud ještě Oli neznáte, určitě doporučuji na její kanál zavítat. Těší mě, že jí odběratelé velmi rychle přibývají, protože si to zaslouží. 


Carli je jedna z mých nejoblíbenějších amerických youtuberek. Přiznám se, že se na její videa dívám hlavně proto, že je neskutečně krásná a má velmi zábavný projev. Sice docela mele, takže ne úplně všemu, co říká, rozumím, ale stejně mě baví :-D Carli točí většinou klasická beauty videa, nicméně na jejím kanále jdou k vidění i různé TAGy, vlogy či videa s jejím sexy přítelem :-)


Kláru sleduji teprve pár týdnů a dostala jsem na ni tip od další skvělé youtuberky Verči. Na jejím kanále mě nejvíc baví vlogy, které točí v jednom pražském hotelu, kde pracuje. Tento typ videí mě moc zaujal, protože nevím o nikom dalšm, kdo by podobná videa také točil. Dále Klárka publikuje i nákupní videa či návody na uvaření jednoduchých jídel.


Nikolu určitě není třeba představovat, počet lidí přihlášených k oběru jejího kanálu hovoří za vše :-D Tak jen ve stručnosti - její videa mě baví proto, že je správně trhlá a zábavná. Točí jak kosmetická videa, tak i různé TAGy, otvírání boxů, vlogy atd. Pokud Nikolu ještě nesledujete, určitě je čas to napravit :-D


Týnu určitě také většina z vás zná. Je to mladá roztomilá slečna, která točí také velmi různorodá videa. Na jejím kanále můžeme najít jak nákupní videa a různé TAGy, tak i videa s recepty či tipy na outfity. V některých videích vystupuje se svou mladší sestrou. Týnu obdivuji i proto, že ačkoli jí chodí dost negativních komentářů, nenechává se tím odradit a zůstává stále svá.

Znáte youtuberky, o kterých jsem se zmínila v článku? Mohly byste mi doporučit nějaké další, které podle vás stojí zato sledovat? :-) Přeji vám pěkný zbytek dne.

8 komentářů:

  1. Musím se přiznat, že neznám žádnou. Ale určitě se podívám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Znám Týnku Třešničkovou a Shopaholic Nicol, ty sleduju moc ráda :) O ostatních slečnách slyším poprvé
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou asi nejznámější :-) Určitě doporučuji mrknout i na ostatní slečny.

      Vymazat
  3. Jééé děkuju za typy :) neznám ani jednu.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, nominovala jsem tě na Liebster Award TAG.
    Doufám že v něm budeš pokračovat :-)

    http://lifebysimm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Většinu youtuberek jse neznala. Díky za tip, určitě se kouknu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.