sobota 27. září 2014

Má obří sbírka sprchových gelů aneb fakt mám zásobu na 3 roky dopředu

Ahoj. V dnešním článku vám ukážu svou velkou, převelkou sbírku sprchových gelů. Nejdřív ale jedna organizační věc. Od některých z vás mi chodí více totožných komentářů k článkům. Nemusíte psát stejný komentář dvakrát, ihned se nezveřejní proto, že jsem si nastavila moderování komentářů, (+ v neposlední řadě také zakázala komentování anonymům) takže dřív, než se zde váš komentář objeví, musím ho schválit a "pustit" na blog. Věřte mi, že jsem z toho nebyla nadšená, protože blog rok a půl fungoval naprosto v pohodě a bez hnusných anonymních komentářů, ale v poslední době mi bohužel začaly chodit, a já prostě na svém blogu žádnou žumpu mít nehodlám. Věřím, že to pochopíte. 


A teď už k příjemnějšímu tématu:-)
Musím říct, že na sprcháče jsem fakt ujetá, a žádné jiné kosmetiky nemám tolik. Na druhou stranu je fajn, že sprcháče celkem rychle ubývají, a nehrozí, že bych měla problém je dopotřebovat tak jako například dekorativku.

Co se týče značek a vůní, tak mi vyhovují sprchové gely od Dermacolu z řady Aroma ritual. Mám nebo měla jsem všechny (až na nejnovější kávový) a mohu je jen doporučit. Jsou husté, výborně myjí, nevysušují - ale nejlepší jsou na nich ty vůně, co si budem povídat :-) Obecně si kupuji sprchové gely obvykle s ovocnými parfemacemi, ale rozhodně nepohrdnu ani třeba vanilkou nebo růží. Nejčastěji kupuji sprchové gely v DM od značky Balea, protože jsou nejdostupnější, stále přichází s dalšími a dalšími vůněmi, no a taky ty boží obaly :-) Miluji také sprchové gely od Lushe, ale aktuálně doma mám jen jeden +20 mýdel. Občas si koupím sprchové gely od Yves Rocher, Dove, Avonu nebo i dalších značek, ale dá se říct, že nejčastěji používám Dermacol a Baleu.

Dost povídání a jdeme na fotky :-) Omlouvám se za nižší kvalitu. Nemohla jsem bohužel fotit přes týden, protože se domů vracím v 7 večer, a to už je venku šero. No a dnes nám pro změnu na balkon a na zahradu praží od rána sluníčko, takže podmínky pro focení také nejsou ideální. Nicméně článek s fotkami své sbírky jsem slíbila, takže tady je :-)














Tak to je z mé sbírky sprchových gelů vše :-) Napište mi, jestli máte taky na sprcháče "úchylku", a jaké typy vůní nebo značky jsou vaše oblíbené. Přeji pěkný slunečný víkend ♥

46 komentářů:

  1. Tak to je ale zásoba :) aj ja ich mám doma zopár, možno polovičku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám úchylku spíš na dekorativku, na sprcháče mě moc neužije... Mám celkem 4, ale to hlavně proto, že bydlím na dvou místech... :))
    Jinak mám raději spíš takové květinové a kořeněné sprcháče, případně citrusy, ostatní jídlo mi tam vadí. :)
    Krásný víkend i Tobě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-* Dekorativka mě taky baví, ale asi vždycky budu mít větší zásobu sprcháčů a šamponů :-D

      Vymazat
  3. Přiznávám, že mám úchylku na sprcháče, ale ty toho téda máš! :)
    Jak se prosím pěkně jmenuje značka toho Vánočního sprchového krému s jablkem a skořicí? Seženu ho ještě někde? :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkně se to za ty roky nakupilo :-D Myslím si, že teď k sehnání už nebude - možná zas až před Vánoci. Je to nějaká značka supermarketu Albert, máma ho tam kupovala v sadě ještě s olejovou lázní.

      Vymazat
    2. Děkuju, zkusím se tam v prosinci kouknout, vypadá moc pěkně :)

      Vymazat
  4. Mám tak pět sprcháčů do zásoby, tohle je mazec:D Rose Jam ti ale opravdu moc moc závidím, doufám, že ho zase pěkně vrátí a budu si ho moci konečně pořídit!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Voní krásně po růžích a medu, já ho kupovala ještě navíc s 50% slevou, takže luxus :-)) určitě doporučuju

      Vymazat
  5. Vidím, že jsi v nadpise vůbec nepřeháněla, to je opravdu obří sbírka:-) Já mám sprcháčů do zásoby víc než dost (i když poslední dobou už se snažím další moc nekupovat a spíš spotřebovat, co mám nasysleno, aby mi to neprošlo:-D), ale i tak toho máš víc než já:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepřeháněla :-D Já je také v současné době moc nenakupuju, spíš když mě něco zaujme (limitka...).

      Vymazat
  6. To je sbírka! :D já jich mám momentálně doma 18 a přítel mi už tak nadává protože bych furt kupovala další a další :D ...
    Já mám hodně ráda také Dermacol, Palmolive a Yves Rocher, Balea je tak nějak jasná. Ten tvůj vánoční sprchový krém má naprosto kouzelné balení :)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, tak toľko sprchových gélov som ešte nevidela u nikoho :D pravdupovediac, predtým než som začala blogovať som mala 4 a myslela som že ich mám veľa :D ináč.. používaš ich všetky, ale podľa nálady alebo až keď vypotrebuješ jeden, tak načneš ďalší? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D všechny určitě nepoužívám, minimálně polovinu mám jen očichanou a zatím nepoužitou. Rozpoužívané mívám tak 2-3.

      Vymazat
  8. Nooo, tak to je slušný :D A já si řikám, že mám velkou zásobu, ale s těma pár, co mám se tohle nedá srovnávat :D
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, tak s tímhle bych tě asi k nám do koupelky nepustila :D:D
    Já mám doma sprcháčů asi 6, z toho aktuálně používám vždycky dva. Když jeden, dva dojdou, tak některý koupím. Ale tohle by mě asi ani nebavilo mít, bála bych se, že se třeba za rok, dva zkazí, když bych stále kupovala nové a nové. Nicméně tleskám k takové sbírce. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle se do ničí koupelny nemůže vejít :-D Mám tam vždycky 2-3 a zbylé mám ve skříni nebo v krabici. Oni se vůbec nekazí, pravidelně je očichávám a zatím v pohodě. Sepsala jsem si i jejich seznam s daty spotřeby a snažím se používat ty nejstarší.

      Vymazat
  10. No to si děláš srandu :-D Jdu se se svými deseti (a špatným svědomím k tomu) zahrabat!
    Ta kakaová edice YR - lituju, že nemám aspoň jeden....na jedné návštěvě ho mají na wc, mýdlo na ruce pomeranč+kakao a strašně krásně mi voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D voní opravdu božsky, ale docela vysušují...

      Vymazat
  11. PS. Mně se osvědčilo pouze zakázat anonymní komentáře a byl klid. Schvalování zatím nepraktikuji, většinou pod jménem jsou to komentáře k věci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, ještě to promyslím :-)

      Vymazat
  12. No-ty-kokos! :-D Já mám sprcháč asi na čtvrt roku, takže v zásobě mám maximálně dva :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to asi stačí, ale já si prostě nemůžu pomoct :-D

      Vymazat
  13. Wááááu, no já nestačím zírat :D To je teda zásobička, řekla bych že i fakt na pár let :D. Já mám doma teď sprcháčů tak 5. Asi nemám nejoblíbenější značku, vždycky koupím podle vůně nebo taky podle slevy nebo i když mě zaujme obal, tak si jdu ke sprcháči hned přičichnout :)
    PS: Já taky schvaluji komentáře na blogu a nevadí to tak nikomu :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  14. To už je slušná sbírka :D Já mam momentálně v zásobě, 3 a všechno je Balea. Líbí se mi hlavně ta cena, protože sprcháč je něco, za co se mi nechce utrácet. Ostatní značky kupuji vždycky ve slevách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balea je taková klasika :-) Já taky kupuju většinu sprcháčů a vůbec kosmetiky ve slevě.

      Vymazat
  15. Chci se k tobě nastěhovat! :D A to jsem si myslela, že mám já hodně sprcháčů - děkuju, že jsi mě vyvedla z omylu :D parádní sbírka - ZÁVIDÍM! :D můžeš dělat spotřebováno jen se sprcháčema :D

    Od Balea mám ten jahodový - nenačnutý, měla jsem ten mandarinkový z Německa a z těch letních jsem dodělala melounový
    Od YR jsem měla sprcháč - takový ten malý a také mi moc vyhovoval :)
    Líbí se mi ten vánoční sprchový krém - roztomilé :)
    Guave od Balea jsem měla v minulosti také! :)
    Z Avonu jsem měla pomeranč a koření a nádherně voněl :)
    Od Dermacol mám nasyslený pomeranč s čokoládou, jahodu a rebarboru a meloun :)
    A ten sprcháč od Adidasu krásně voní na pokožce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-D :-D No já dodělám tak jeden za měsíc nebo za měsíc a kousek :-) Mandarinkový je taky super. YR malé sprcháče si chválí i kamarádka. Guava taky moc hezky voní. Dermacol ♥ a na Adidas se těším :-D

      Vymazat
  16. Fuha tak to je teda fakt paradna zasoba, ja mam doma tiez viac sprchacov ale tomu teda vravim zasoba :-) na ten kavovy do Dermacol sa tiez chystam, este som neskusala ziaden od Dermacol z rady Aroma Ritual ale dost si ma nalakala tak skusim ten kavovy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mohu jedině doporučit :-) Jestli se ten kávový dostane do obchodů, tak ho půjdu určitě taky očichat.

      Vymazat
  17. No ty jo, mazec! :D Já mám jenom to, co momentálně používám, takže dvě mýdla, jeden sprcháč a dost, ale je pravda, že když jsem ještě používala klasické sprcháče (teď se vyhýbám sls), tak jsem jich měla vždy přes 10.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je těžký odolávat furt těm novým a novým vůním :-D

      Vymazat
  18. No to snad ne :D :D to neni možný. Tolik jich pohromadě jsem nikdy u nikoho neviděla. Masakr, když si řeknu, že já mám jen 3 a nedělám si zrovna u sprcháčů žádné vélké zásoby :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ano, vidíš dobře, milá eS :-D :-D

      Vymazat
  19. Musela jsem to ukázat manželovi, aby mi už nikdy neříkal, že toho mám moc. :-))) Parádí sbírka!

    OdpovědětVymazat
  20. wowo tak to je viac nez dost :D a to som si myslela ze tych zopar mojich je privela :D

    OdpovědětVymazat
  21. Teda, tak to je brutální :D Já jich mám v zásobě asi deset a už tak si říkám, že si žádné další nesmím kupovat :D

    OdpovědětVymazat
  22. dost dobrá zásobička :D moc hezký článek a fotky jsou taky moc krásné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.