středa 10. září 2014

Liebster award TAG

Nedávno jsem byla Monicou z blogu monamirae vyzvána, abych zpracovala TAG s názvem Liebster award. Jelikož to bylo poprvé, co mě někdo oTAGoval, rozhodla jsem se, že na otázky tedy odpovím a udělám článek :-)

Jaká jsou pravidla?
  1. Nominovaný poděkuje blogerovi za nominaci.
  2. Napíše 11 faktů o sobě.
  3. Odpoví na 11 otázek, které dostal.
  4. Nominuje 11 dalších blogerů, kteří mají pod 200 odběratelů, aby odpověděli na dalších 11 otázek. Rovnou píšu, že nikoho dalšího nominovat nebudu, protože nemám vůbec přehled, kdo tento TAG už zpracoval a kdo ne. Takže pokud se komukoli dalšímu, kdo čte tento článek, TAG líbí, hurá na něj :-)

1. Děkuji Monice za nominaci.

2. 11 faktů o mně

  1. Jsem narozena ve znamení Štíra.
  2. Vystudovala jsem cestovní ruch a mám titul Bc.
  3. Poslední půlrok pracuji v cestovní agentuře.
  4. Miluji tuňákové saláty od značky Rio Mare - žádné jiné mi nechutnají.
  5. Sleduji radši seriály než filmy.
  6. Za nejhezčího muže na světě považuji aktuálně Iana Somerhaldera :-)
  7. Mám v plánu nechat se tetovat - mám už vymyšlené místo i motiv.
  8. Jestli si myslíte, že máte doma hodně kosmetiky - tak já jí mám ještě jednou tolik (opravdu).
  9. Jsem šíleně líná a nejspokojenější jsem, když můžu strávit celý den v posteli. Nicméně vím, že je to hrozné, takže se den co den překonávám a snažím se s tím něco dělat :-)
  10. Mám moc ráda sladké vůně - ať už v parfémech nebo pečující kosmetice. Naopak svěží a sportovní vůně se mi obvykle zdají nudné a nezajímavé.
  11. Ačkoli vlastní děti neplánuji mít, moc ráda čtu různé články a sleduji videa o těhotenství a mateřství - třeba od Terezy z Mamalifestyle a Petry Kopolovičové.

3. Odpovědi na Moničiny otázky

1. Aká je tvoja vysnívaná farba vlasov?
No, já si myslím, že mi nejvíc sluší moje hnědá, moc si nedovedu představit samu sebe třeba jako blondýnku :-) Spíš mám vysněné jiné vlastnosti vlasů - dlouhé, lesklé a hlavně zdravé.

2. Aký je tvoj obľúbený autor kníh?
Stejně jako nemám nejoblíbenější jednu knížku, nemám nejoblíbenějšího autora. K těm preferovaným patří Pierre Franckh a Laurent Gounelle.

3. K akému štýlu sa najviac hodíš? Retro, vintage, grunge, emo, punk,..
Jednoduchý a konzervativní.

4. Akej farby je tvoja obľúbená kabelka?
Překvapivě černá :-))

5. Rada fotíš? Ak áno, čo najčastejšie?
Nejčastěji kosmetiku, sebe a našeho pejska :-) Fotím většinou z praktických důvodů, ne proto, že by mě to extra bavilo.

6. Na ktorú sociálnu sieť máš zlý názor?
Ani nevím, jsem většinou aktivní jen na Facebooku a ostatní sítě jdou mimo mě, tak se o ně moc nezajímám a nemám na ně žádný názor...

7. Ktoré 3 veci v jeseni miluješ robiť?
1. Baví mě se na podzim oblékat - kombinovat kabátky s kotníčkovými botami, nosit šálky a šátky a tak.
2. Procházky.
3. Když je venku ošklivo, tak si zalézt do postele s knížkou nebo filmem a zapálit si k tomu voňavou svíčku :-)

8. Aká farba prevláda v tvojom šatníku?
Asi černá, ale ne nijak markantně. Hodně věcí mám i modrých a zelených.

9. Hráš nejaké hry? Ak áno, aké najčastejšie?
Hraju už dlouho CastleVille na Facebooku :-) Z nudy občas Solitaire nebo miny :-D

10. Preferuješ život v meste alebo dedine?
Aktuálně asi na menším městě, ale měla jsem i období, kdy jsem toužila bydlet jen v Praze.

11. Delíš sa o svoju kozmetiku poprípade požičiavaš ju?
Občas dám kamarádkám na vyzkoušení do kelímku třeba krém, ale obvykle věci nepůjčuji, maximálně tak ségře.


Toto byly odpovědi na otázky od Mony. Zalíbily se mi ještě otázky, které vymyslela Jana, takže sem odpovědi na ně přiřazuji :-)

1. Kdybys mohla na svém vzhledu změnit jedinou věc, co by to bylo?
Jediná věc by byly vlasy - chtěla bych je mít rovné a zdravé.

2. Co nejlepší Ti dalo blogování?
Nové kamarádky a pocit, že i tento koníček je důležitý, i když je to "jen" kosmetika.

3. Jako roční období máš nejradši z hlediska oblékání a líčení?
Asi podzim. Léto mě nebaví, protože je vedro a člověk toho co se týče outfitů a líčení moc nevymyslí - stačí tílko, sukně a sandály a na obličej řasenka a pudr, jelikož všechno ostatní stejně steče. No a v zimě je zase (jak jinak) moc zima, a to mě taky nebaví, protože mi pořád slzí oči a teče z nosu, tudíž make-up je po chvilce v háji, a člověk musí chodit furt nabalený v deseti vrstvách. Podzim je takový nejideálnější :-)

4. Co říká okolí na to, že bloguješ?
Těžko říct, moc se o tom s nikým nebavím :-) Kamarádky to vědí a vím, že některé můj blog čtou, ale že bychom probíraly nové články, nebo se mě ptaly, kde jsem co koupila, to ne.

5. Řídíš se u nákupů kosmetiky podle recenzí nebo sázíš na vlastní úsudek?
Oboje, ale spíš sázím na vlastní úsudek.

6. Chodíš ven i nenalíčená nebo se maluješ i na výpravu s košem?
Jasně, že i nenalíčená :-) Na blogu můžete vidět na mnoha fotkách, jak vypadám nenalíčená, a když mi nevadí, že to uvidí taková spousta cizích lidí, proč by mi mělo vadit, že to uvidí i známí? Připadá mi velmi úsměvné, když se někdo maluje, když jde s košem nebo pro rohlíky. Na druhou stranu je smutné, že si některé slečny myslí, že jsou hezké jen s make-upem a jejich přirozený vzhled stojí za starou belu. Nikdy jsem neměla ani problém s tím, že mě vidí nenalíčenou partner. Mám se zkrátka ráda taková, jaká jsem, i když mám občas špatnou pleť, lesklý nos nebo kruhy pod očima.

7. Máš nutkání ostatním v kosmetice radit a stále jim doporučovat novinky?
Dobrá otázka :-D Přiznám se, že jo. Novinky doporučuju spíš v článcích, ale co se týče radění, tak musím říct, že svůj názor říkám velmi často, i když na něj nejsem tázána :-D Ale zatím mě nikdo do pr.. neposlal, tak snad to není tak hrozné :-D

8. Máš raději nákupy oblečení nebo kosmetiky?
Jednoznačně kosmetiky. Nákupy oblečení nesnáším, to samé nákupy bot nebo kabelek. Jsou to pro mě hrozné nervy, navíc to věčné zkoušení věcí v kabinkách, přemýšlení, jestli se to bude hodit k ostatním věcem, co mám doma atd. No prostě kosmetika jasně vítězí :-)

9. Navštěvuješ kosmetické a módní veletrhy?
Nenavštěvuji, nikdy jsem na žádném nebyla, ani mě to neláká.

10. Chodíš na kosmetiku nebo zvládáš všechny úkony sama?
Na kosmetice jsem párkrát byla, ale spíš jen tak pro relax. Jinak vše zvládám sama a troufám si říct, že něco i lépe než kosmetičky.

11. Plánuješ dopředu své nákupy?
Jak čeho. Často si třeba vyhlídnu v nějakém letáku nebo v článku věc, která mě zaujme, a pak si pro ni do obchodu cíleně zajdu. Jiné mé nákupy jsou spontánní :-)

1 komentář:

  1. Děkuji za zpracování mých otázek :) Sedmička mě dostala, mám to taky tak :D Akorát už jsem se naučila, komu si můžu dovolit poradit a kdo by mě nejradši hned nakopal :D Protože radit někomu, kdo netuší, že mám blog a považuje mě jen za sběratelku kosmetiky, je fakt těžké :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.