pátek 19. září 2014

Jednu GIVEAWAY, prosím!

Ahoj všem ♥ Dlouho očekávaná a plánovaná giveaway je tu. Původně jsem chtěla soutěž uspořádat jako odměnu za 50 000 zhlédnutí stránky a 130 pravidelných čtenářů, ale než jsem se k tomu dostala a hlavně vymyslela, o co se vlastně bude soutěžit, tak je zobrazení už o pár tisíc víc a čtenářů také pár přibylo :-) Za to jsem samozřejmě moc ráda. 

Pojďte se podívat, jaké věci jsem zařadila do soutěže :-)

  • smajlíkový zápisníček v růžové barvě, který se mi tak moc líbil, že jsem si ho musela v zelené barvě koupit i pro sebe
  • červený pískový lak od Essence z limitky Beach cruisers
  • skvělá proteinová tyčinka s vanilkovou příchutí
  • 100 ml micelární vody od Sephory na vyzkoušení
  • balení mých oblíbených odličovacích ubrousků od Synergen
  • no a jelikož se blíží podzim a chladné počasí, dovolila jsem si vám nabídnout na ochutnání kakaovo-vanilkový rooibos, který zahřeje a zkrotí chutě na sladké :-)

Co musíte udělat pro účast v giveaway?
  1. Sledovat můj blog přes GFC nebo Facebook a napsat mi, pod jakým jménem sledujete.
  2. Pokud budete soutěž někde sdílet, uveďte odkaz a můžete si přidat druhý komentář.
  3. Uvést na sebe e-mail, na který vás můžu kontaktovat v případě výhry. 
  4. Napsat mi, co se vám u mě na blogu líbí a co bych naopak měla vylepšit.
  5. Vzhledem k tomu, že budu mít v říjnu narozeniny, budu ráda, když mi napíšete, jaká byla vaše nejlepší oslava narozenin nebo nejkrásnější narozeninový dárek.
  6. Mít poštovní adresu v ČR nebo SR.
  7. Držet si palce :-)

Soutěž potrvá až do pátku 31.10. do půlnoci. Vítěze pravděpodobně vyberu sama, nikoli přes random, a určitě budu brát v potaz vaše odpovědi na otázky v podmínkách č. 4 a 5, viz výše. Věřím, že se vám balíček, který jsem pečlivě vybírala, líbí, a těším se na vaši účast v soutěži:-)

68 komentářů:

  1. FB: Michaela Loffler
    změnila bych desing a to protože zelenou opravdu nemusím, ale jinak se mi vše íbí. Myslím si že by blog měl být takový jaký ho chce ít blogeka, protože ona ho dělá a jí "naplnuje"
    narozeninové oslavi moc nemám jen s rodinou, každopádně nejhezčí dárek pro mě byla moje fenečka k 15narozeninám a dělá mi radost už 6let a na to jak si jí vezu domů nikdy nezapomenu ♥
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za hezký komentář :-) Určitě souhlasím s tím, že blog by měl být takový, jaký ho chce blogerka, a řídím se tím, ale říkala jsem si, že po roce a půl, co blog funguje, by neškodila nějaká zpětná vazba.

      Komentář č. 1.

      Vymazat
  2. gfc-Jana Svobodová
    Mě se blog líbí,design mi přijde hezký,jednoduchý a přitom vystihující název tvého blogu.:) Z článků mám nejradši spotřebováno a pak se sem ráda vracím koukat co nového jsi pokoupila,tudíž nákupy :)
    Narozeniny nějak zvlášť neslavím,většinou v takovém tom rodinném kruhu,kdy dostanu nějáké květiny a spíše než dárky dostanu hotovost.Takže to moc neřeším.
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. sleduji jako cla$$y přes gfc
    líbí se mi častá aktualizace, objektivní články a vylepšila bych max. design :)
    xoxo.lucinecka@gmail.com
    já osobně svoje narozeniny moc neslavím, ale ráda chodím na oslavy jiných lidí, miluju to jídlo, dorty, celou atmosféru prostě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, Luci :-) Komentář č. 3.

      Vymazat
  4. Gratuluji k těmto neuvěřitelným číslům! Jen tak dál, zasloužíš si to. Jsem ráda, že se této děkovačky můžu taky zúčasnit. :)
    Sleduji jako Kristýna Gasmanová už dlouho. :)
    Email: kristyna.gasmanova@seznam.cz
    Začala bych asi tím, že máš opravdu krásný blog. Teda aspoň obsahově. Líbí se mi tvůj druh psaní a tvůj přístup. A co bych změnila? To je asi jednoznačné. Na tvém místě bych se zaměřila na design. Nemusí to být žádné přeplácené dílo. Myslím, že by bohatě stačil nějaký jednoduchý a jemný design, protože zbytek říkáš tvorbou. :) Na jednu stranu se zdá, že design není vůbec důležitý, ale to není tak úplně pravda. Vzhled je to první co každý vidí a to ne jen u blogu. První dojem je opravdu důležitý a je tvořený právě vzhledem...
    Nejlepší oslava narozenin? Když jsem byla malá, tak jsem oslavy opravdu mívala. Nejprve s rodinou a pak s kamarádkami. Ale teď už bohužel nic neslavím. Poslední oslavu jsem měla asi ke svým 11-tým narozeninám a byla asi ta nejlepší. Psala jsem přáníčka a pak je donesla do školy a pozvala každou mou kamarádku. Mamka nakoupila balónky, stužky a další ozdoby a vyzdobila mi pokoj. Když pak přišly kamarádky suprově jsme si to užily! Od té doby jsem žádnou oslavu neměla, i když jsem na několika byla. Mám ráda oslavy - je tam spousta jídla! :D Ale k letošním narozeninám jsem dostala krásný dort, který mi pekla babička. To byl tak super dárek. Málem jsem se rozbrečela. Byl naprosto krásný a hlavně když jsem věděla kolik práce ji to muselo dát. Každý kousek marcipánu dělala ručně a ono při zaměstnání to není zrovna záležitost na pár hodin.
    Tak předběžně přeji všechno nejlepší a pořádně to oslav! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za krásný komentář, Kristýnko :-* Komentář č. 4.

      Vymazat
  5. Ahoj, sleduji jako Šárka Beranová, sabera@hotmail.cz
    Za mě osobně se mi moc nelíbí zelená barva blogu, ale to má každý asi jinak, to se nezavděčíš všem, naopak se mi líbí že je blog na první pohled přehledný a rychle se zorientuješ.
    Já mám nejraději oslavy v rodiném kruhu a dárky si ráda vybírám dopředu sama, moc nejsem na překvapení:)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář, Šárko :-) Komentář č. 5.

      Vymazat
  6. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Možná bych už změnila dess, jinak mám Tvé články ráda. :)
    Oslava ani nevím, ale dárek mě potěší většinou.. i nějaká maličkost:). Nejraději mám poslední dobou dárky asi od přítele:). A už předem Ti přeji všechno nejlepší, hodně štěstí, zdraví lásky:), spoustu spokojených čtenářů a jen tak dáál!!! :) :-*
    Mám ČR :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Terezko :-* Za komentář i za přání. Komentář č. 6.

      Vymazat
  7. Moc pěkná giveaway :). Sleduji jako Veru přes GFC
    VeruKru@seznam.cz
    Mě se u Tebe na blogu moc líbí nákupová videa a spotřebováno (líbí se mi bodové ohodnocení :)
    Nejlepší oslavu jsem měla, když jsem slavila 20, uspořádala jsem narozky ve formě různých her a bylo to prostě skvělí, spousta smíchu a skvělé nálady :)
    ČR splněno a pěsti si držím :)

    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji tě jako Muffins and Style a nebo jako Wendy Givingback Davis. ;)
    Co se týče tvého blogu - možná bych trošičku pozměnila desgin, třeba jiná barva, jiná úvodní fotka. :) Ale to samozřejmě záleží na tobě. Jinak moje nejlepší narozeninová oslava byla ještě v době, kdy jsem hrála na klavír no a dostala jsem dort ve tvaru klavírního křílda se všemi detaily - klapky, název no prostě nádhera. :) A na něm bylo moje jméno plus roky, kolik jsem slavila. Takže asi tak. :) Jinak adresa v ČR splněna. ;)
    P.S. Narozeniny mám taky v říjnu, tak si pak můžeme popřát, kdyby jsi chtěla. ;) :D Když tak mi napiš do zpráv. :) ;)
    W.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě můžeme, Wendy. Prvního ode mě čekej zprávu :-D děkuji za komentář, klavír byl úžasný dárek. Komentář č. 8.

      Vymazat
  9. Ahoj, sleduju tě jako Renda :)
    Tvůj blog se mi líbí, je vidět že se o něj staráš s láskou, jen bych možná pozměnila barvu odkazů,protože mi přijde že se ta zelená na pozadí s tím modrým písmem trochu tluče :)
    Na svoje nejhezčí narozeniny si nevzpomínám, ale určitě to byly jedny z těch, kde jsme se sešli všichni jako rodina ( teď se to stává málokdy, čím jsem starší, tím je to vzácnější :D ).
    asmallmiracleCZ@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář :-* Komentář č. 9.

      Vymazat
  10. Moc krásná soutěž, Leni! :-* ♥

    1. Sleduji jako By-Moni
    2. ByMoniBlog@gmail.com
    3. Na tvém blogu se mi líbí v podstatě všechno. Nejraději mám spotřebováno a pak recenze na samostatné výrobky. Nejméně oblíbené jsou tagy, které mám raději ve formě videí. Uvítala bych outfity, protože by mě moc zajímalo, jak se oblékáš. Takže to je určitě něco, co bych na blogu velmi ráda viděla! :)
    4. Narozeninové oslavy jsem zatím měla vždy jen rodinného typu, které mi vyhovovaly. Mini rodinná sešlost, chlebíčky, dost.. asi to každý zná. Nějaké velkolepé oslavy a podobně - to jsem nikdy neměla. A zatím mi to ani nějak nechybí.. Na nejhezčí narozeninový dárek si nevzpomínám. Líbí se mi všechny dárky. Nejraději mám velmi nečekaně kosmetiku, doplňky, oblečení a nebo peníze, za které si sama pořídím to, co chci. Nebo mám ráda osobní dárky - takové "blbosti", které jsou velmi osobního charakteru a mě hrozně potěší a daného člověka mi připomínají vždy, když se na ně podívám.
    5. adresu v ČR mám a palce si držím :D :D (ten zápisníček je boží - musím ho mít :D)

    Už se mi jednou celý komentář smazal, když jsem ho dopsala, tak doufám, že se tento už zveřejní, jinak mě klepne.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uveřejnil :-D Děkuju za hezký komentář, Moni :-* Komentář č. 10.

      Vymazat
  11. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    Já myslím, že design hezky vystihuje název blogu :) Články mám ráda všechny třeba nákupy a spotřebováno.
    Loni jsem dostala béžový kabát :)

    OdpovědětVymazat
  12. sleduji přes gfc jako kate :)
    katerina.z.1998@seznam.cz
    Mám ráda články spotřebováno a různé recenze :)
    Změnila bych design blogu a přidala třeba outfitové články.
    Nejlepší "dárek" byl pro mě v 7 letech králíček a morče :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tipy, Kate :-) Komentář č. 12.

      Vymazat
  13. GFC: Barborka
    e-mail: bacikova.b@gmail.com
    Veľmi sa mi páči dizajn, ktorý krásne korešponduje s názvom blogu :)
    Čo sa týka najkrajšieho darčeka, resp. darčekov, tak tie som dostala na svoju 18-tku od rodičov - bolo to dokopy 18 darčekov, očíslovaných od 1 po 18 a každý z nich mal predstavovať jeden rok môjho života, takže na obale každého bol napísaný rok, čo výnimočné som vtedy prežila a fotka z každých mojich narodenín, takže naozaj ma tieto darčeky milo dojali :)
    A aj keď by sa dopredu nemalo blahoželať, ale prajem ti všetko len to najlepšie k narodeninám, nech sa ti splní všetko, po čom túžiš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji za krásný komentář :-* Komentář č. 13.

      Vymazat
  14. Dala som like a sledujem ako : Dominika Grešová :)
    yourdominica@gmail.com
    Tvoj blog som začala čítať nedávno a myslím, že sa stal jedným z mojich obľúbených. Najviac sa mi páčia recenzie a make-up routine .
    No pridala by som nejaké outfity. Inak je všetko v poriadku.
    Myslím, že mojim najkrajším/najkrajšími darček/mi boli a aj budú moji priatelia a rodina. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za hezký komentář :-) Komentář č. 14.

      Vymazat
  15. Zdieľala som aj na mojej facebook-ovej stránke : https://www.facebook.com/pages/Yorkshirsky-teriér/370272909670345?ref=bookmarks

    OdpovědětVymazat
  16. gfc: Nina Rohoňová
    ninuska267@gmail.com
    Najviac sa mi na blogu páčia recenzie :) tiež by som zmenila dizajn :)
    A svoje narodeniny moc neoslavujem :) iba v kruhu najbližších :)

    OdpovědětVymazat
  17. sledujem cez tento ucet aj fb :)
    n.princess@azet.sk
    no ja zelenu moc nelubim :D:D:D tak dizajn ale zas je to tvo blog vsak ani moj sa kazdemu nepaci
    najkrajsi darcek ? neviem ani , proste ja som rada za kazdu pohladnicu a uprimne zelanie

    OdpovědětVymazat
  18. https://www.facebook.com/pages/Giveaway-SKCZ/723421241025612
    zdielam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za sdílení :-) Komentář č. 18.

      Vymazat
  19. GFC: tento účet
    ja práveže zelenú milujem takže mne sa to páči, ja by som naozaj nemenila nič, lebo ako sa hovorí 100 ľudí 100 chutí a je to tvoj blog a nikdy nevyhovieš každému :) takže by som fakt nič nezmenila. Najkrajší darček by bola momentálne asi dovolenka niekde aspoň na týždeň v turecku pretože toto leto som si absolutne neužila :/ a rok je dlhá doba.

    andreazuravcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, ani já jsem si letošní léto vůbec neužila. Snad to příští bude lepší. Komentář č. 19.

      Vymazat
  20. GFC: Veronika Jelínková (tento účet, ze kterého píšu)

    Na tvém blogu bych chtěla vyzdvihnout... no, hlavně články! A jinak design se mi líbí, ta zelená je taková příjemná, i když je pravda, že modré písmo bych možná pozměnila na jiné. :) Ale je to tu jinak fakt super!

    Nejhezčí narozeniny pro mě byly, když jsem slavila 7 let. Dostala jsem MyScene panenku, kterou jsem HROZNĚ MOC CHTĚLA a všechny holky ostatní ji měly. Pamatuju si, že jsem tehdy hrozně dlouho pískala a skákala nadšením. :)

    veronika-jelinova@outlook.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za tipy :-) Komentář č. 20.

      Vymazat
  21. GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Na blogu se mi to tu líbí, akorát možná tý zelený je tu trochu moc :( Ale jinak články a tak se mi líbí :)
    Nejkrásnější dárek nebo oslava - prsotě posedět s kámoškama nebo vyrazit někam zapařit.. Já nevím, takovéty oslavy klasické mě už moc neberou :)

    OdpovědětVymazat
  22. GFC: Nechvatalova9
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    Tvůj blog se mi líbí především obsahově, na tom bych nic neměnila. Líbí se mi tvůj styl psaní, jeho přístup ke psaní, apod. Hlavně máš i dobré zaměření co se týče článků, ty si ráda vždycky počtu. Ale co bych asi pozměnila - jen lehce - tak je design (záhlaví). Ačkoliv dokonale vystihuje blog, trošku mě odrazují ty useknutý sedmikrásky =( S barvami problém nemám, jsou takové lehké, jemné, nebijou člověka do očí.

    Co se týče mých narozenin, vždycky jsem dostávala dárky, které mě potěšily, nebo jsem si je přála, takže je těžké vybrat jeden dárek. Dříve jako malá jsem dostávala kosmetický kufřík, kosmetiku, oblečení, za což jsem byla ráda, teď spíše od příbuzných čokoládu a víno, občas nějaké ty peníze. Za to teď slavím narozeniny i s přáteli a jejich drobnosti člověka zahřejí od srdce a nejkrásnější dárky od nich jsou určitě plyšový medvídek Me to you - I miss you od mé kamarádky, se kterou se přátelím od školky, hrneček Báječná kamarádka s citátem a v něm plyšový čertík, protože mi kamarád řekl, že mě dokonale vystihuje, apod. Od rodiny jsem dostala vysněné dárky, co používám dodnes a jsem z nich šťastná - foťák, bez kterého se neobejdu a plno jiných, ale ač jsou to věcné věci, největší radost byla naše fenka, která před rokem umřela. Sice jsme ji dostali na Silvestra, ale prostě mě tím splnili přání. A nejlepší oslava? Těžko říct, mívala jsem je v rodinném kruhu, občas teď posedíme s přáteli v kafáči a přejdeme na diskotéku, tak ty jsou fajn, ale nejlepší byly dvacetiny s přáteli, kdy jsme protancovali noc, akorát jsem se vrátila s úrazem domů =D. Ale na tu oslavu pamatuju jako na tu nejlepší. Ani nevím, čím byla tak výjimečná, protože se ty oslavy opakují. Další se mi už blíží, tak uvidíme, která tuhle předčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za krásný komentář :-* Komentář č. 22.

      Vymazat

  23. GFC: Vaness Ka
    E-mail: gunarova29@seznam.cz
    Líbí se mi všechno, ale změnila bych design :) jak barvu tak vzor :)
    Já nijak narozeniny neslavím, jenom mi všichni popřejou, já rozbalím dárky a to je všechno, někdy byl i dort no :) Jinak žádné vleké oslavy, dárek který mě nejvíc potěšil byly asi boty které mi dal můj bratr :)

    OdpovědětVymazat
  24. GFC, FB: Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz
    Líbí se mi všechno, až na design, na tom bych zapracovala:)
    Strašně nerada určuju, co byl můj nejlepší dárek, ale nejlepší oslava byla jednoznačně ta loňská, kdy jsem narozeniny slavila už na konci léta se svýma kamarádkama:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za hezký komentář :-) Komentář č. 24.

      Vymazat
  25. nhanuschova@gmail.com / Natali Hanuschová < facebook :)
    natal-style.blogspot.cz
    n.hanuschova@seznam.cz
    Možná bych dala jiný design stránky, ty sedminkásky jsou takové osekané, to jen z estetické stránky, jde ale spíše o obsah - ten se mi tady mooc líbí :) nejsem tady poprvé, když už jsem hledala nějaké recenze myslím, tak už jsem tady vícekrát zavítala :) a taky tady určitě nejsem naposled, tvůj blog mám ráda a už ho i sleduji :)
    Předem přeji krásné narozeniny :) nejlepší oslava byla asi ta poslední, loňská :) nebylo to nic extra, ale na můj věk taky nemůžu pořádat žádné velké party :) byli u mě kamarádky a slušně jsme to oslavili :) dostala jsem nějakou kosmetiku a dárkové poukázky do různých obchodů - které mě vždycky potěší! :)
    Tobě přeji mnoho úspěchů s blogem i do budoucna! :)

    OdpovědětVymazat
  26. GFC Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com :)
    Veľmi sa páči názov stránky, je taký originálny a predsa dievčenský ! :) Ale zas dizajn stránky, teda len ten zelený poklad nie je nič pre mňa .. ale zas stojím si za tým, že ak sa to páči tebe a ak to charakterizuje teba tak nech to tu je také :) je to predsa svoj blog a nemôže ti niekto cudzí komentovať čo tu mať a ako tu mať :) a najkrajší darček na narodeniny ? :) od môjho priateľa keď ma zobral na romantickú večeru, dal mi krásny darček wellness pobyt pre dve osoby na tri dni v tatrách, kyticu najkrajších ruží a nejaké drobnosti ohľadom dekoratívky :) Inak ma vie potešiť aj bublifuk, nejaké bižutérie alebo takeee dačo :) Samozrejme veľká oslava, balóny, šampanské, torta atd to nesmie chýbať :) Gratulujem k toľkej návštevnosti a čitateľom, len tak dalej! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, tak jsou krásné dárečky, závidím :-) Komentář č. 26.

      Vymazat
  27. Ahoj Lenka, sledujem blog cez gfc: Natalia Kalusova
    Na tvojom blogu, mam najradsej nakupy a spotrebovano..pretože ma to vzdy inspiruje ku kupe daneho produktu, vždy objavim niečo nové, čo si pripísem na svoj zoznam... avsak stáva sa mi ze u nas na SR niekedy tie limitky ani nemame....a presne ako ty som zbláznena do sprchácov od Baley tie som vyskusala snád vsetky, momentálne pouzivam limitku s jablkovou aromou. Taktiež dlho dlho, som rozmyslala nad dermacolom aroma ritual, a vyskusala som a nelutujem...presne ako ty mám belgicku cokoládu, ciernu čeresnu, a dneska som si zakupila jahodu a rebarboru,, avsak ten pistáciový u nas nieje:((

    Najkrajsí darček co sa tyka narodenin..fuuha, asi to boli moje 20 narodeniny..priatel mi pripravil doma romanticku večeru, krásnu atmosferu, no romantika po ktorej tuži každá žena...pozrel si so mnou moj najoblubenejsi film(ktorý on nemá rád) a daroval mi tablet, kyticu ruži a lalii. Už k tomu chybali len zásnuby, no tych som sa ,,dočkala" v den násho 5.tého výrocia....aj ked to nebola narodeninová oslava bol to asi ten najužasnejsí den v mojom živote... ale to je už iný príbeh. Každopádne na narodeniny s tabletom nezabudnem, služi mi ako vyborná pomocka na cesty, alebo skrátenie chvíl na výske bol moj nerozlucitelny parťak...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za krásný komentář ♥ A gratuluji k zásnubám. Komentář č. 27.

      Vymazat
  28. Sleduju přes GFC: Zuzana Nováková
    Na tvém blogu mám nejradši spotřebováno, vždy mě to inspriruje ke koupi produktu :)
    Nejkrásnější dárek jsem dostala od přítele, byl to stříbrný řetízek a na něm srdíčko s našimi vyrytými iniciály :)
    email: novakovazouza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář :-) Komentář č. 28.

      Vymazat
  29. sledují tě přes GFC: Markéta Buková
    na FB: Majky Buková
    můj e-mail: majketka.bukova@seznam.cz
    Na tomto blogu se mi libí, že se mi dobře čte a hlavně je to pro mne zajímavé.
    adresu mám v ČR
    Nejlepší dárek byl pejsek, z toho jsemse nemohla skoro zpámátovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :-) Pejsek je krásný dárek. Komentář č. 29.

      Vymazat
  30. Ahoj, Sleduji tě přes GFC : Karolína Štětinová
    Na tvém blogu mám nejradši nákupy, sleduji co jsi si koupila a i pár věcí mám už na tvé doporučení koupené :) máš blog zajímavě a zárověn pěkně udělaný!:))
    Nejlepší narozeniny byly asi moje 10 a i když to bylo jiř před 4 rokama tak si pamatuji na svůj dort který byl jako šaty Barbie a uprostřed bylo plastové tělo panenky kterou našla mamka u nás mezi Barbínkama:D:) no byl to takový nejhezčí dárek!:)
    jinak moje další 13 narozeniny ke kterým jsem dostala tablet, kytku gerber:3 a bonboniery na mlsání:)
    email: karonella@seznam.cz
    děkuji:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za super komentář :-) Komentář č. 30.

      Vymazat
  31. Ahoj sleduji jako Kleer B
    Mám ráda nákupové články, novinky atd .. takže ty :) Moc se mi nelíbí ta zelená barva je toho tady až moc jak už některé psaly.
    A narozeniny nijak moc neslavím. Nejhezčí dárek ? Asi květiny miluji je !!!
    Kler.B@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor :-) Zvážím změnu designu. Komentář č. 31.

      Vymazat
  32. sleduji jako lucie martincova
    martincoval@seznam.cz
    články jsou hezké, design, nemám ráda zelenou, ale to je muj problém.
    jinak samozřejmě přeji vše nej a moje nejhezčí narozeniny? ani nevím.. nějak už není co slavit, zase jsem o rok starší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajaj, zas ta zelená :-D Uvážím tedy změnu designu :-) Děkuji za komentář a za přání :-) Komentář č. 32.

      Vymazat
  33. Gratulace ke čtenářům. :)
    GFC: ZdeňkaM
    FB: ZM Prodej
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Myslím, že by to opravdu chtělo trochu vylepšit design blogu, jak vidím nejsem sama co zelenou nemá rád. :) Každopádně důležitější je obsah článků než vzhled stránky. U tebe na blogu mám nejraději asi spotřebováno, hodně mi to pomáhá při tom zda si produkt koupit nebo ne. Propadáky čtu také ráda. :)
    Podle mě je každá oslava narozenin jiná a tím pádem výjimečná. Nedostávám, žádné velké hodnotné dary ani o ně nestojím i tabulka čokolády nebo kosmetika určitě potěší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pěkný komentář i za názor :-) Komentář č. 33.

      Vymazat
  34. 1. Sleduji všude a jak se ti to zobrazuje netuším (Sandra, Life With Sandra a nebo Veronika Sandra Jirátová) :-)
    3. lifewithsandra@seznam.cz (ale kdyby náhodou tak mi můžeš poslat sms nebo mi písnout na FB :-D )
    4. Na rozdíl od ostatních mi zelená barva vůbec nevadí. Sama jsem na svém blogu začínala se svou oblíbenou fialovou. Myslím, že barvou blogu vybočuješ z řady bílých blogů, což je velmi příjemná změna. Kdybych mohla pozměnit záhlaví tak bych možná volila jednu sedmikrásku na jedné straně a strohý černý název U Sedmikrásky, ale to je jen věc vkusu každého takže na tuhle rovinu bych se moc nepouštěla. Vzhled blogu by měl podle mého odrážet osobnost autorky, ale zároveň být příjemný i pro čtenáře,což je někdy dost těžké. Dál bych mrkla na nastavení fondu písma. U počtu komentářů neumí fond stejně napsat ř a ů.
    Jinak co se týče článků tak u tebe čtu naprosto všechno bez rozdílu. Možná je to způsobené tím, že tě znám osobně a tak nějak si doplňuji další informace - Trochu slídil :-)
    5. Co se týče nej dárků tak asi to bylo horské kolo, mobilní telefon a oslava byla nejlepší posezení se čtyřmi přáteli nedaleko tvého zaměstnání a popíjeli jsme do rána šampus a povídali si. Nic velkého ale naopak klidného a milého.
    6. Adresu mám v ČR
    7. Držím si všechny co mám!

    Mimochodem baví tě to vůbec číst když se tak vykecávám?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím tě jako VSJ :-) Jasně, že mě to baví číst! :-D Tyhle komorní oslavy jsou nejlepší, myslím, že o téhle tvé jsem už někde slyšela :-D Možná jsi o tom mluvila ve videu, jak jste seděli na náměstí v BN :-D
      Design blogu mám v úkolech na listopad, děkuji za připomínky ;-) Zelená zůstane, ale asi bude pastelovější :-)
      Komentář č. 34 a děkuji za něj :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.