sobota 6. září 2014

Dopotřebuji za září...

Jaký je tedy můj plán?


Eucerin Dermato CLEAN (čisticí micelární voda)
Balea Young Duschschaum Erdbeertraum (pěna na mytí s jahodou a jogurtem)
Avon Care Summer Glow Firming Body Lotion (zpevňující mléko se samoopalovacím účinkem)
Fa NutriSkin Firming Body Lotion (krémové tělové mléko kofein a zelený čaj)
Accent Repair Shampoo (šampon pro velmi poškozené vlasy)
Yves Rocher Oriental Shower Oil (orientální vyživující sprchový olej)
Garnier Neo Invisible Dry-Cream (neviditelný krémový deodorant)
L´Oréal professionnel Mythic oil  Nourishing masque (vyživující maska pro všechny typy vlasů)
Dove Hair therapy Split ends rescue (hydratační sérum na vlasy)
Nivea Tělové mléko do sprchy kakao a mléko

Myslím si, že tento měsíc se mi bude se spotřebou dařit dobře, protože je dnes teprve 6. a už mám ve své tašce 4 prázdné obaly :-)

5 komentářů:

  1. Chceš vědět kolik jich mám já ? Nebo se necháš překvapit až na videu ? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten krém od FA jsem měla taky,akorát jiná vůně, byl fajn :).

    OdpovědětVymazat
  3. tu micelárku jsem zkoušela a byla hrozně skvělá, plánuji si jí koupit znovu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Eucerin micelárku dopotřebovávám taky a je to teda nejrychleji spotřebovaný produkt :D Ubývá strašně rychle
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.