neděle 14. září 2014

Další maska proti akné - funguje?

Ahoj. Dnešní recenze se bude týkat pleťové masky proti akné, do které jsem vkládala velké naděje. Moje pleť se totiž v posledních měsících hodně zhoršila a dělá se mi opravdu hodně pupínků. Bez silné vrstvy krycího make-upu a korektoru se bohužel nyní neobejdu. Proto když jsem při úklidu našla ve skříni trošku pozapomenutou masku Mint Julep od Queen Helene, docela jsem zajásala a začala jsem ji hned testovat. Myslím si, že jsem masku použila už tolikrát, že na ni mohu napsat objektivní recenzi - takže tady je :-)


Masku jsem si nekupovala sama, ale vyměnila jsem ji s kamarádkou za jeden BB krém, který ona chtěla a mně neseděl. Jinak jsem se dívala na internet, že obvykle se tato maska prodává ve větším 227 g balení, a stojí do 150 Kč, takže absolutně nic drahého. Já mám malé balení, které má 56,7 g. Toto balení je k dostání v zahraničních e-shopech a stojí méně než 50 Kč (podle kurzu), což je skvělá cena.

Maska by měla pomáhat odstraňovat akné a černé tečky a stahovat póry. Na složení se můžete podívat na následující fotce:


Maska má tužší konzistenci, je to taková pasta. Roztírá se ale přesto výborně a v pohodě se dá nanést jednolitá vrstva. Maska usychá docela rychle. Podle návodu se má smýt po 15 minutách, já ji ale občas nechávám působit i déle. Těsně po nanesení mě na obličeji trošku pálí, obzvlášť když mám na pleti rozrýpaný pupínek, nebo je pleť podrážděná. Po chviličce pálení zmizí a už je vše v pohodě. Maska voní velmi zvláštně. V recenzích jsem četla, že prý mátově, ale já tam prostě mátu vůbec necítím - spíš mi ta vůně připadá taková staromódní, ale v dobrém slova smyslu. Fakt nevím, jak ji nějak srozumitelně popsat :-)


Maska se smývá trochu hůř, proto vždy používám houbičku, která mi práci velmi usnadní. Masku aplikuji většinou 2x týdně, někdy na celý obličej, někdy jen na místa s největšími pupínky.



Obličej je po smytí masky pěkně vyčištěný, zklidněný a není vysušený. Hloubkové čištění nebo odstranění černých teček jsem ale nezaznamenala. Přesto bych si masku koupila znovu, za pár korun odvede skvělou práci :-)

5 komentářů:

  1. O téhle masce jsem nikdy neslyšela, ale má super barvu :) Já měla zatím nejradši Mask of Magnaminty od Lush, ale už jsem párkrát použila masku značky Himalaya a myslím, že to bude jedna z mých nejoblíbenějších :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, tahle maska je s MoM docela srovnávaná, ale kromě barvy nemají nic společného :-) Himalaya má v nabídce také zajímavé produkty.

      Vymazat
  2. Vzhledem k té ceně bych jí taky zvážila, i když tedy zázraky nedělá....takže proč měnit můj zázračný jíl za tohle? Zase ty rozmary :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já už bych opravdu potřebovala nějaký zázrak na ucpané póry a pořád nic :(:D!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.