pondělí 1. září 2014

Balíček z e-shopu Plum Foolery - první dojmy

Ahoj. V dnešním článku vám ukážu kosmetiku, kterou jsem si objednala v e-shopu u známé blogerky Karolíny neboli Plum Foolery. 

Když jsem četla, že Karolína kvůli stěhování do zahraničí "zavírá" svůj e-shop a spoustu věcí zlevnila, rozhodla jsem se, že se do e-shopu zase po delší době podívám a mrknu, zda by mě něco nezaujalo. U Karolíny jsem objednávala už jednou (mj. i legendární a naprosto funkční antiperspirant Secret) a byla jsem s komunikací, přístupem i balíčkem velmi spokojená. Tentokrát mě v e-shopu nejvíc zaujaly tyto tři věci:


  • Bath & Body Works Fine fragrance mist - varianta Warm vanilla sugar (295 Kč)
  • Inecto Pure coconut Revitalising facial scrub (106 Kč)
  • Nubian heritage African black soap (116 Kč)
Jak jste asi pochopily, tyto tři věci jsem si 12.8. i objednala :-)) Poštovné bylo zdarma. Platila jsem převodem z účtu a balíček mi přišel zhruba za 4 dny. Byl zabalený v bublinkové obálce a jako pozornost bylo přibaleno lízátko :-)

Nejvíc jsem se těšila asi na body mist od Bath & Body Works, protože popis zněl velmi slibně. Mlha měla vonět jako vanilkové rohlíčky čerstvě vytažené z trouby a jak možná už víte, já tyto sladké a hřejivé vůně vážně můžu. 



Bohužel jsem nakonec byla celkem zklamaná. Tato body mist totiž voní NAPROSTO stejně jako toaletka od Essence s názvem Like a day in a candy shop, kterou mám jako na potvoru doma a ještě k tomu v plném balení a téměř netknutou. Vůně jako taková není špatná, ale zas to pro mě není vyloženě srdcovka a každý den bych ji používat nemusela. Toaletka má 50 ml, body mist 236 ml, takže mám ve finále doma skoro 300 ml stejné vůně :-D Kdybych to tušila předem, tak bych si určitě objednala jinou variantu této body mist - Karolína měla v době, kdy jsem dělala objednávku, v e-shopu ještě nějakou květinově-ovocnou vůni. Docela jsem mezi těmito dvěma vůněmi váhala, ale nakonec jsem objednala bohužel Warm vanilla sugar.

No, co bych k body mist řekla... Voní opravdu velmi sladce a docela neoriginálně a jednoduše. V žádném případě to není typ rafinované vůně, která by se na těle během dne nějak rozvinula. Na druhou stranu jsem na tuto vůni četla i velkou chválu, některé blogerky a youtuberky ji naprosto milují :-) Na oblečení vydrží vonět téměř celý den, když si ji nastříkám na krk, tak vůni za chvíli přestanu cítit. Pokud by některá z vás chtěla tuto body mist vyzkoušet, určitě mi napište, mohu vám třeba 100 ml odstříknout do jiné lahvičky, a poslat poštou. Cena dohodou :-)

Další věcí v balíčku bylo černé čisticí mýdlo od Nubian heritage. Mýdlo by mělo pomáhat s nedokonalostmi pleti, mastnou pletí a nebo třeba i lupénkou. Obsahuje např. bambucké máslo, kokosový olej či mleté ovesné vločky. Mýdlo je cruelty free a bylo vyrobeno v USA. Zapomněla jsem mýdlo vyfotit ještě před prvním použitím, takže na fotkách vypadá jak krabička, tak samotný produkt už poněkud jetě, ale doufám, že mi to odpustíte :-)







Je vážně obrovské, má 141 g, takže počítám, že potrvá hodně dlouho, než ho spotřebuji. Moc hezky zajímavě voní - cítím z něj tak trochu buráky :-) Na obličej se nanáší pohodlně a vytváří jako by emulzi. Akorát ty vločky docela škrábou... Po nanesení si mýdlem pořádně promasíruji obličej a pak opláchnu. Někdy ho nechávám pár minut působit, ale to je jen občas, protože mýdlo dost vysušuje. Co se týče čištění, tak těžko říct, jak by to bylo při dlouhodobém používání, ale zatím si pleť mýdlem čistím zhruba 2x týdně a můžu říct, že pleť mám po použití mýdla krásně jemnou, hladkou a povrchově čistou. Jak jsem už psala, tak mýdlo dost vysušuje, proto je potřeba se určitě po umytí namazat. Jelikož se jedná o tuhé mýdlo, zanechává na pleti po opláchnutí typický mýdlový film. Mně osobně to nevadí - jsem zvyklá na mýdla od Lush, která to dělají také. Nákupu mýdla rozhodně nelituji, moc ráda jsem tuto značku vyzkoušela a mýdlo budu určitě používat dál.



Musím říct, že jsem byla docela zklamaná, když jsem viděla složení peelingu Pure coconut od firmy Inecto. Dle názvu Pure coconut jsem usoudila, že to bude přírodní kosmetika, ne toto... No ale je to moje chyba, měla jsem si složení ověřit na internetu, pozdě bycha honit :-) Co se týče konzistence, tak je taková zvláštní. Dominují poměrně hrubá tmavě hnědá zrníčka a zbytek tvoří mléčně zabarvená hmota. Peeling obličej obrousí výborně, ale to je veškerý účinek, co zatím pozoruji. Určitě ho ale budu používat dál a když se situace změní, sepíšu na něj samostatnou recenzi :-)


Dnes se vás zeptám na vaše zkušenosti s nakupováním v e-shopech známých blogerek. Využily jste někdy této možnosti? Případně mohly byste mi doporučit nějaký váš oblíbený e-shop? Děkuji a přeji pěkný zbytek dne :-)

6 komentářů:

  1. Ještě, že jsem o tom výprodeji nevěděla, to by moje konto zase plakalo. To mýdlo vypadá zajímavě :-D Miluju věci s překvapením - teda lízátka se žvejkou uvnitř nemusím ale tohle mýdlo je opravdu bomba :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, mýdlo je super, asi se mi nakonec z celého balíčku zamlouvá nejvíc :-)

      Vymazat
  2. Zaujala mě to mýdlo, to vypadá vážně dobře :) já jednou u Karolíny taky nakoupila, byl to Porefessional od Benefitu. A myslím, že jsem koupila jen to, ale už si nejsem jistá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, já třeba hrozně nerada platím poštovný, takže si nikdy neobjednám jen jednu věc :-D

      Vymazat
  3. Po přečtení článku jsem dostala hroznou chuť na něco sladkého :D No jo,blíží se podzim, takže slintám nad každou hřejivou sladkou vůní :D A mýdlo vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.