pondělí 8. září 2014

Aktuální krémopolička

Při vymýšlení názvu dnešního článku jsem se inspirovala rubrikou vlasopolička od známé blogerky Labradoory. Když má Ivča vlasopoličku, proč bych já nemohla mít krémopoličku, že? :-D Během posledních několika měsíců mi došlo hodně rozpoužívaných tělových krémů a mlék, tudíž jsem začala nadšeně testovat produkty nové. To bych nebyla já, abych měla otevřený jen jeden krém (ale to by zase nebylo o čem psát), takže dnešní článek asi bude trošku delší :-)


Avon naturals body care SUGAR PLUM & VANILLA

Toto tělové mléko od Avonu mi moc vyhovuje. Nádherně sladce voní, ale fakt peckově! Mělo by jít o vůni švestky a vanilky. Ani jedno tedy necítím, je to samozřejmě zcela umělá vůně, ale mému nosu vážně hodně lahodí. Mléko má středně hustou konzistenci, parádně se roztírá a rychle se vstřebává. Hydrataci pokožky hodnotím jako průměrnou - je poznat, že jsem se namazala, ale zas že bych cítila třeba ještě následující den, že je pokožka opečovávaná, to taky ne. Mléko jsem koupila v sadě s dalšími produkty od Avonu, takže přesnou cenu vám neřeknu, ale mléka od Avonu se dají sehnat od 50 do 100 Kč, takže nic drahého. DOPORUČUJI.


Avon care Summer Glow Firming Body Lotion

Zpevňující tělové mléko s postupným samoopalovacím účinkem mě moc neuchvátilo. Je cítit jako klasické samoopalováky, jen trošku méně intenzivně. Pokožku absolutně vůbec nehydratuje. Vsakuje se celkem rychle, ale zanechává na těle lepkavý film. Při pravidelném používání by asi nějaký ten opálený efekt nastal, ale vzhledem k tomu, že mléko fakt vůbec nehydratuje, nikdy jsem ho nepoužila víc než 2 dny za sebou. Dokonce bych řekla, že pokožku i lehce vysušuje, takže fakt není o co stát. NEDOPORUČUJI.


Balea Bodycreme Sheabutter mit Arganöl

S obřím půlkilovým balením krému od Baley se v různých verzích setkáváme v DM už pěknou dobu. Já jsem asi před rokem ulovila tuto variantu s bambuckým máslem a arganovým olejem. Prvním minusem je pro mě balení v kelímku. Sice je fajn, že krém vymažete až do poslední trošky, ale pro mě je toto balení nepraktické, jelikož nosím dlouhé nehty, a když sahám do kelímku, krém se mi za nehty zachytává a mě to hrozně rozčiluje :-D Jinak mi krém ale vyhovuje. Zajímavě voní, vůni neumím k ničemu přirovnat, ale líbí se mi. Je to taková těžší, sladší a výraznější parfemace. Krém je mastnější a pomaleji se vstřebává, hydratuje výborně. Ani složení není nejhorší - v první polovině se objevuje kokosový olej, bambucké máslo a arganový olej. DOPORUČUJI.

Avon senses Moisturizing After Shower Mist Garden of Eden

Poslední "mazadlo" má trochu netradiční konzistenci, je to totiž hydratační tělový sprej s bambuckým máslem. (Všimli jste si mého zaujetí bambuckým máslem? :-D) Když si nastříkám větší množství produktu do dlaně, je to konzistencí takové řidší tělové mléko. Moc pěkně voní, sladce a zároveň svěže, vstřebává se velmi rychle, hydratace pokožky je spíš podprůměrná. Sprej velmi rychle ubývá, protože je potřeba ho vždy použít větší množství, a balení má jen 100 ml. Za cenu, kterou jsem si ho koupila (39 Kč), DOPORUČUJI, ale víc peněz bych za něj nedala.

Eveline cosmetics Intensively Slimming+firming serum Anti-cellulite

Abych řekla pravdu, tak toto sérum (nebo spíš krémový gel) jsem si koupila omylem. Vzadu na obalu je totiž nálepka s informací, že se jedná o sérum na dekolt - a to jsem si chtěla koupit, ne krém na celulitidu. No ale tak když už jsem si ho koupila, řekla jsem si, že ho samozřejmě vypoužívám. Gel hodně intenzivně mentolově voní a na pokožce chladí, až bych řekla že studí. Co se týče efektu, tak k němu moc nemám co říct, protože ho nepoužívám pravidelně - spíš jen když mě to napadne a ještě k tomu pouze v letních měsících. Mám totiž v pokoji velmi často zimu a poslední, po čem bych toužila, je ochlazovat se ještě víc mentolovým krémem :-D Vstřebává se pomaleji a pokožku na dotek opravdu vyhladí, ale efekt je samozřejmě jen dočasný. Nemohu ho ani doporučit, ani nedoporučit.


Zkoušely jste některý ze zmíněných krémů? :-)

9 komentářů:

  1. Tie veci z Avonu sú fakt super :) dobrý článok

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc mě zaujal ten první Avon. Jenom si tu vůni představím a už slintám :D Škoda, že nemám v okolí žádnou Avon lady a celkově moc na ten katalogový systém nejsem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Je to fakt pěkná vůně. Mně ten katalogový prodej ani nevadí, vždycky jsem objednávala od kamarádek nebo kolegyně z práce, takže jsem si objednala opravdu jen to, co jsem chtěla, a nikdo mě neotravoval, ani nepřemlouval k většímu nákupu nebo tak podobně.

      Vymazat
  3. Měla jsem tělové mléko od Avonu - ale s vůní skořice a pomeranče a to musím říct, že mi vyhovovalo a krásně vonělo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už taky dřív měla jiné vůně, třeba jahoda s bílou čokoládou byla super :-)

      Vymazat
    2. Tak to muselo vonět zajímavě :)

      Vymazat
  4. urcite odporucam baleu kakaove maslo to je TOP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám taky doma :-) měla jsem ho už v té dřívější verzi a je vážně super.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.