sobota 30. srpna 2014

Spotřebováno za srpen 2014

Přeji vám krásné dopoledne :-)

Dnes jsem se probudila s absolutně skvělou náladou a plná energie. Hned po probuzení mě spontánně napadlo, že spotřebováno za tento měsíc sepíši již dnes, ačkoli jsem to původně měla v plánu až na příští týden. Takové spontánní rozhodnutí se u mě, jakožto velkého plánovače, jen tak nestává, takže jdeme na to, než si to zase rozmyslím :-D

Taška s prázdnými obaly od kosmetiky je tento měsíc opravdu plná a doslova praská ve švech.



A jak mi spotřebovaná kosmetika vyhovovala?

Avène Thermal spring water

Mně přijdou všechny termální vody úplně stejné - ať už se jedná o tuto, kterou jsem se osvěžovala v práci, nebo termálku od Vichy či Biodermy. Příjemně osvěží a probudí obličej, a to je také všechno, co od nich chci. 9/10.

L´Occitane Bonne mère Creamy hand wash

Mýdlo bylo báječné - opravdu krémové, nádherně medově vonělo a nevysušovalo ruce. Moc se mi líbí i obal, který si určitě nechám a naliji si do něj jiné tekuté mýdlo. 9/10.

MY Body Nail polish remover

Obyčejný acetonový odlakovač z Billy. Nebyl vůbec špatný, ale můj nejoblíbenější odlakovač je zkrátka stále ten od Isany :-) 7/10.

L´Occitane Repairing shampoo

O šamponu jsem psala už několikrát, měla jsem ho ve vzorečkách i v několika cestovních baleních. Krásně voní, výborně vlasy umyje a nevysuší. Bohužel mi občas vysušil pokožku hlavy, ale tu vysuší skoro všechno, takže to neberu jako vadu šamponu. Rozhodně doporučuji. 9/10.


Avon naturals Body spray Violet & lychee

Sprej voněl celkem příjemně, ale velmi pronikavě a uměle. Proto jsem ho nepoužívala na sebe, ale v práci jako osvěžovač vzduchu. Už bych si ho určitě nekoupila. 4/10.

Palmer´s Massage cream for stretch marks

Mrzí mě, že už tento krém není v Rossmannu k sehnání, protože byl super. Sice mi se striemi nic neudělal, ale pokožku krásně promastil, vyživil a tak jako by "obalil" - připadala mi chráněná a opečovávaná. Vůně byla nic moc, ale dalo se to. Pokud bych měla možnost, určitě bych si ho koupila znovu. 9/10.

Pantene Aqua light nourishing spray

Kondicionér ve spreji byl moc fajn a klidně bych si ho koupila znovu, ale nevím, jestli se ještě prodává - kupovala jsem ho totiž už asi před rokem ve výprodeji. Krásně voněl, měl naprosto skvělé dávkování a dělal to, co jsem od něj očekávala. Uhladil a zjemnil vlasy a ty mi šly pak mnohem lépe rozčesat. Nemohu mu vůbec nic vytknout, takže dostává plný počet bodů - 10/10.

Isana Rasier Gel Pfirsich

Gel na holení nebyl špatný, ale zas mě na něm neuchvátilo nic natolik, že bych si ho nutně musela jít koupit znovu. Voněl jako broskvová vodka :-D Jinak to byl naprosto průměrný gel, který mi při při holení pomáhal dostatečně. Za ty prachy - fajn věc. 7/10.

Chopa Sůl do koupele Skořice



Sůl obarvila vodu lehce do oranžova. Vůbec mi nevoněla, byla to hrozně pronikavá umělá vůně. Prohřívací účinky neměla. 3/10.

Schwarzkopf Perfect Mousse - 400 Icy espresso

Konečně hnědá bez červených odlesků! Barva mi sice chytla tmavší, než bych chtěla, ale to dělají všechny barvy, takže to neberu vyloženě jako minus. Nadšená jsem z aplikace - jednoduše jsem smíchala obsah dvou lahviček, nasadila na větší lahvičku pumpičku, promíchala a ihned jsem pěnu aplikovala na vlasy. Jelikož mám supercitlivou pokožku hlavy, barva mě trochu pálila. Vymýt šla dobře a přiložená maska dodala vlasům jemnost a krásný lesk. Barva nesmrděla tak hrozně, jak je u barev na vlasy obvyklé. Co se týče vymývání, nemohu zatím hodnotit, protože jsem si vlasy barvila před 2 týdny. Jsem tak na 90% rozhodnutá, že si barvu koupím znovu. Jen možná zvolím jiný odstín, tento je pro mě až moc tmavý. 9/10.

Essence 24h hand protection balm Banana dark chocolate

Krém hezky voněl, ale postupem času mě ta parfemace začala otravovat, i když jsem ho používala jen jednou denně. Vstřebával se středně rychle a průměrně i hydratoval. 6/10.


Holítko z Lidlu

Bylo v pohodě a vydrželo ostré hodně dlouho. V jednom balení jsou 4 holítka a celé balení mě stálo kolem 70 Kč, takže fajn :-) S holítkem se mi manipulovalo pohodlně, dobře holilo... Podle mě je to věc, na které toho nejde moc zkazit :-D 8/10.


Freeman Facial creamy scrub Apricot

Peeling byl na mě až moc krémový a jemný. Mám smíšenou pleť a od peelingu chci, aby mi ji důkladně vyčistil a obrousil, což tenhle ani náhodou nedělal. Na suchou a normální pleť asi dobrý, ale za mě ne-e. Pozitivně hodnotím vůni a to, že nevysušoval. 4/10.

La Roche-Posay Hydreane BB creme

Na tomto BB krému bylo všechno perfektní - až na jednu věc. Byl nádherně světlý (takto si představuji odstín Light), hezky pleť sjednotil, příjemně voněl, nanášel se a roztíral přímo skvěle. Bohužel byl na moji smíšenou pleť až moc mastný. Leskla jsem se po něm prakticky okamžitě - vůbec se nevstřebal a na pleti mi seděl. Toto jediné mu vytýkám. Mít sušší pleť, tak bych si ho nejspíš koupila v plném balení. 7/10.

Schwarzkopf Perfect Mousse Rich hair mask

Maska byla přibalena k barvě se stejnojmenným názvem (viz výše). Byla skvělá, krásně vlasy zjemnila, provoněla a byly lesklé. Škoda, že se neprodává v plném balení :-) 9/10.


Hunnies Baby wipes

Přiznám se, že jsem celou dobu žila v tom, že se jedná o ubrousky od známé značky Huggies :-D Až při sepisování tohoto článku jsem si všimla správného názvu. Ubrousky byly docela dobré, akorát by mohly být trochu mokřejší. Jinak byly jemné, nedráždily mi pokožku a cena byla víc než solidní - 33 Kč za 72 kusů. 7/10.

Bel premium Odličovací tampony s mikrovláknem a aloe vera

Ačkoli nebyly stoprocentně bavlněné (čehož jsem si před nákupem nevšimla, jinak bych si je nekoupila), docela jsem si je oblíbila. Nebyly tedy tak jemné jako bavlněné tamponky, ale odličovalo se mi s nimi výborně a skvěle nasákly produkt. Až zas na ně bude akce, určitě si je koupím znovu. 8/10.

Synergen Čisticí ubrousky pro všechny typy pleti

Tyto ubrousky jsem si kupovala v akci 1+1 a vypoužívala jsem už obě balení. Zvláštní je, že z ubrousků z prvního balení jsem byla maximálně nadšená, ale tyto druhé mi až tak nevyhovovaly. Hlavně mi přišlo, že jsou od začátku mnohem sušší. Vyřešila jsem to tak, že jsem na ně nakapala micelárku a pak se ubrousky odličovala stejně, jako by to byly vatové tampony. Potom už bylo vše naprosto v pořádku. Musím hlavně pochválit pevnost ubrousků, na to, kolik stojí, jsou fakt hodně pevné - žádná poloprůhledná látečka. Ubrousků mám teď doma celkem dost, takže další kupovat neplánuji, ale tyto od Synergen mohu docela doporučit. Určitě existují i lepší, ale v této cenové relaci aby člověk aspoň trochu kvalitnější ubrousky pohledal :-) 7/10.

Nivea Tělové mléko do sprchy Kakao a mléko

Můj x-tý vzorek :-D Jak jsem psala už minule, nemyslím si, že tato tělová mléka do sprchy nahradí namazání se normálním tělovým krémem, ale na dny, kdy spěchám nebo jsem unavená, je mám ráda. Toto mléko voní pěkně ořechově a vůně je pak cítit i z pokožky. 7/10.

Dove Hair therapy Split ends rescue 

Sérum na roztřepené konečky mě moc neuchvátilo. Parfemace je děsně nesympatická - vyloženě to nesmrdí, ale vůbec mi ta vůně nesedla. Sérum vlasy zatíží a natuží, což bylo fajn v případě, že jsem měla vlasy rozlítané. Konečky samozřejmě nezaceluje. Zkrátka nic, co bych musela mít v plném balení. 4/10.


Následující dva produkty musím bohužel vyhodit, protože nejsou již použitelné.


Figs & Rouge Balm Cherry & Vanilla

Balzámek jsem používala jen chvíli a bohužel se mi zkazil. Zgumovatěl a smrdí, takže ho vyhazuji. Nebyl špatný, ale znovu ho mít nemusím. Překvapila mě parfemace - mělo jít o třešeň a vanilku a balzám voněl citronově, zvláštní... 6/10.

Essence Fruity blush sorbet

Odstín 01 Smoothie operator je krásná růžová barvička. Tvářenka úžasně ovocně voní. Problém byl ale v tom, že jsem ji použila tak 2x a ona se pak zdrcla. Nyní vypadá tak trochu jako modelína a je samozřejmě nepoužitelná, takže ji vyhazuji. Nicméně ani při těch dvou použitích mi nevyhovovala, protože jsem ji roztírala a roztírala a nakonec na obličeji nebylo nic vidět. Docela propadák. 2/10.


To bylo za tento měsíc vše :-) Myslím si, že toho opět nebylo málo, ale potřebovala bych hnout ještě s tou dekorativkou :-D A co vaše spotřeba za měsíc srpen? 

15 komentářů:

  1. Noo pěknej seznam :) pobavila mě broskvová vodka, to bych asi nepřežila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Vhodnější přirovnání mě nenapadlo, voní to fakt jako chemická broskev s alkoholem :-D

      Vymazat
  2. Pěkné, pěkné, já jsem toho jako vždy moc nespotřebovala :D Nějaké mýdlo, odličovadlo, pytlík masky... A to je možná vše :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten balzám Figs mi to udělal také ale nechala jsem si alespoň tu krabičku :-D a krém essence mi voněl jako banánový tabák do vodní dýmky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to netuším, jak voní :-D
      Krabičku jsem si taky chtěla nechat, ale nakonec jsem usoudila, že se mi z toho fakt nechce tu hnusnou lepivou hmotu dostávat.

      Vymazat
  4. Já nemám zkušenost s ničím :) akorát s tělovým mlékem do sprchy, v plném balení a to teda strašně smrdí :/ vůbec ne jako kakao..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kakao z něj taky necítím, spíš mi ta vůně přijde jako ořech ještě s něčím... ale celkem mi to voní :-)

      Vymazat
  5. Super článok!! U mňa články o Londýne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná spotřeba :) Já jsem zvědavá, kolik toho dám dohromady, až budu po víkendu sepisovat Spotřebováno. Ale moc slavně to nevidím :( Snad až budu jen doma a ne pořád na chalupě nebo u babičky, konečně s tím pohnu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo, ty toho máš! :) Chtěla jsem vyzkoušet poslední produkt od Essence, ještě, že jsem od něj dala ruce pryč. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, já na něj četla víc stížností. Přitom taak krásně voní!

      Vymazat
  8. Holítka z Lidlu jsem měla taky a super, jsou ostrý dost a vydrží :). Gel od Isany jsem měla taky, jinak jsem nezkoušela nic
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.