neděle 24. srpna 2014

Růžové nedělní líčení a další recenze na dekorativní kosmetiku

Ahoj moje milé čtenářky

Jelikož se vám minulý článek na téma líčení a recenze produktů v jednom líbil, rozhodla jsem se, že dnes nafotím a napíšu jakés takés pokračování :-) Minule jsem vám ukazovala líčení, které nosím velmi často - jemně nalíčené oči a červená pusa. Toto líčení zabere tak 10 minut a nosím ho obvykle do práce. Dnes uvidíte make-up, který je trošku pracnější - pro mě, však víte, že já si na žádné stínování a konturování nepotrpím :-D Kromě fotek si stejně jako minule můžete přečíst můj stručný názor na jednotlivé produkty dekorativní kosmetiky, které jsem použila.


Ani dnes vás nemohu ochudit o snímek mého nenalíčeného obličeje :-D Má pleť a já stále bojujeme s fleky a pupínky, které se mi posledních pár týdnů dělají hlavně na pravé tváři a čelisti a já naprosto nechápu proč... Zbytek obličeje je v pohodě, ale tady se fakt urodilo. No nic, popojedem...


Nejprve jsem použila můj aktuálně nejoblíbenější make-up Whipped creme od Max Factor v odstínu 50 Natural. Až na odstín, který by mohl být světlejší, nemám tomuto make-upu co vytknout. V první vrstvě moc nekryje, spíše pleť sjednotí a udělá ji sametovou. Naštěstí se dá skvěle vrstvit. Výdrž je po zapudrování velmi dobrá - i na mém mastném nose vydrží přibližně půl dne. Roztírám ho buď plochým štětcem od BrushArt, o kterém jsem psala minule, nebo Buffing brushem od realTechniques. Tento štětec je báječný - hustý, jemný, a skvěle se mi s ním nanáší jak make-up, tak pudr.


Co se týče korektoru, tak jsem dnes použila Match perfection od Rimmelu v odstínu 010 Ivory, který mi od doby, co jsem si pořídila korektor Fit me, už moc nevyhovuje, protože Fit me je prostě lepší. Match perfection je fajn leda na rozjasnění očního okolí - což je vlastně jeho hlavní popis práce :-) Na pupínky mi nevyhovuje.



Na zapudrování obličeje jsem použila sypký transparentní pudr od Lush z řady Emotional brilliance a již zmíněný Buffing brush od realTechniques. Pudr není špatný, ale měla jsem rozhodně i lepší. Já jsem zvyklá se pudrovat hodně a hlavně upřednostňuji zabarvené pudry, ne ty průsvitné. Matný obličej mi po použití tohoto pudru nevydrží moc dlouho, takže na mastnou pleť - nic moc. Koupila jsem si ho víceméně jen proto, že na něj byla zrovna 50% sleva a já chtěla vyzkoušet něco z dekorativky od Lush. 


Obočí je zvýrazněné hnědým stínem ze sady na úpravu obočí od Alverde. Musím uznat, že takto zvýrazněné obočí vypadá přirozeněji než obočí domalované tužkou, nicméně to trvá déle, proto dávám často přednost právě tužce. Tento stín je skvělý - výborně se nanáší, vydrží a hlavně je opravdu studeně hnědý, nikoli zrzavý.


Oči jsem rozjasnila stínem z paletky Pretty pastels od MUA. Stíny z MUA paletek mi docela vyhovují, samozřejmě nemám srovnání s Naked atd., ale pro mé potřeby jsou naprosto dostačující. Stíny mi vydrží na víčku celý den i bez báze a neslévají se, jen by mohly méně prášit. Nanesla jsem je štětcem na korektor od For your beauty, který mi právě vyhovuje na oční stíny víc než na ten korektor :-D


Dnes jsem se překonala a udělala si linky :-D Sice jen jemné a stínem, ale jsou tam! Pokud byste to totiž nevěděli, tak já jsem na linky absolutně levá a i když si pořád nějaké kupuji, vůbec je pak nepoužívám. Použila jsem štěteček na linky od Essence a všem velmi dobře známé Color tattoo v odstínu 65 Pink gold. Nosím je moc ráda, akorát mi přijde, že mi nějak začaly vysychat a hrudkovatět, budu muset vymyslet, co s nimi. 


Řasy jsou nalíčené řasenkou Power curl od Oriflame. Docela mi vyhovuje a patří určitě k těm lepším řasenkám, které jsem kdy vyzkoušela. Trošku řasy slepuje, ale já se přiznám, že se mi to líbí, a že nejsem zastánce přirozeně vypadajících jen načerněných řas. 



No a zbývá už jen rtěnka a tvářenka. Na rty jsem použila rtěnku Moisture renew v odstínu 150 Piccadilly Pink od Rimmelu. Rtěnka je báječná, jediné, co mi na ní vadí, je její velmi výrazná parfemace. Voní tak jako květinovo-krémově a vůni cítím ještě třeba hodinu po nanesení, a když jím, cítím ji pak i v puse. Rtěnka je velmi hydratační a krémová, odstín se mi líbí a řekla bych, že mi i sluší :-) Co se týče tvářenky, tak k tomuto líčení se hodí jak jinak než růžová - konkrétně 01 Fesches Madl! od Essence z limitky Oktoberfest. Je hoodně pigmentovaná, takže je třeba s ní zacházet opatrně. Výdrž je tak půldenní, na sušší pleti by určitě vydržela déle.





čelenka Vietnamci, náušnice Rossmann




Tak a to je celé líčení :-) Opět jednoduché, ale úplně jiné než minule. Určitě mi zase dejte vědět, jak se vám líčení líbilo a jestli máte některý ze zmíněných produktů doma :-) Mějte se moc krásně ♥

10 komentářů:

  1. Obdivuju, že jdeš takže without make-up do toho! Já se cítím často nesvá a bez nějakých filtrů si na to moc netroufám :) Skvělý článek a líčení v závěru super ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Marti :-) Chápu, že je to nezvyklé, ale já s tím nikdy problém neměla. Chodím ven běžně nenalíčená, takže proč to neukázat i na blogu :-)

      Vymazat
  2. Supr článek :) Líbí se mi foto pred a po, tak by to mělo být. Také chystám jedno líčení, ale zatím jsem ještě nedala fotky do kompu, tak snad se nezhrozím a něco z toho vznikne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-* Určitě nezhrozíš, těšíme se! :-))

      Vymazat
  3. Make-up MF vypadá fakt skvěle, dělá krásnou pleť. A výsledné líčení moc hezké, i ty fotky jsou pěkně prosvětlené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ♥ Ten make-up fakt doporučuju, až na odstín je báječný.

      Vymazat
  4. Nebezpečně krásnou mám kamarádku <3 a ta tvářenka se mi líbí :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně ti to sluší! :) Super líčení! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.