sobota 9. srpna 2014

Povídání o mém pejskovi

Včera jsem večer před usnutím přemýšlela, o čem budu dnes psát. Nakonec mě napadlo, že bych vám mohla představit svého pejska :-) Já moc ráda čtu články o zvířatech a koukám na fotky, tak jsem si říkala, že by to mohlo bavit i vás :-)



Náš pejsek se jmenuje Rony a je mu 6 let. Našli jsme si ho v inzerátu na internetu pár měsíců poté, co nám v roce 2008 zemřel náš jezevčík. Jedna rodina žijící nedaleko od nás ho nabízela zdarma - měli dva pejsky a bohužel si spolu nerozuměli, proto se rozhodli si pejska, kterého měli déle, nechat, a Ronyho takříkajíc poslat dál :-))



Tátovi se podle fotky hned zalíbil, ale mně ani sourozencům se moc nezamlouval. Byli jsme zvyklí na jezevčíky a tohle je úplně jiná rasa a celkově na nás Rony z fotky nepůsobil vůbec "sympaticky". Po dlouhé debatě se doma nakonec rozhodlo, že se tam naši pojedou podívat a uvidí se. Já v té době nebydlela doma, tak jsem se toho všeho moc neúčastnila. Naši se s Ronyho původními majiteli dohodli a za kafe a za flašku jsme dostali pejska do péče :-) Rony si ihned vytvořil vztah s mým bráchou, od začátku k němu přilnul. Já ho viděla asi až týden poté, co ho naši přivezli - když jsem přijela domů na víkend. Po krátkém seznámení jsem se do něj doslova zamilovala :-))

Takhle smutný byl, když byl páníček týden v nemocnici - hlídal u jeho postele

Je to zkrátka skvělý pejsek a kamarád. Je hodně přítulný a miloučký. Jezevčíci, které jsme měli předtím, takoví vůbec nebyli. Oháněli se a vrčeli, jakmile jsme je chtěli pochovat či pohladit. Rony takový naštěstí vůbec není. Byl od malička zvyklý na kontakt s malými dětmi, které s ním vyváděly psí kusy, takže se bez problému nechá hladit a nosit. Na druhou stranu čím je starší, tím víc vyhledává klid a odpočinek. Když se mu naše někdy přehnaná péče nelíbí, dokáže to dát rozhodně najevo - cení zuby a vrčí, ale nikdy nikoho nekousl.



Nejoblíbenějším místem našeho pejska je rozhodně bráchova postel. Tráví v ní spoustu času - ať už odpočinkem, nebo hlídáním přes okno.


Takhle si zničil původně krásný a nový pelíšek. K Vánocům dostane nový :-)


Mrkněte ještě na pár fotek:







Budu ráda, když mi napíšete, jestli máte také rády pejsky - či snad preferujete kočky, nebo jaký je celkově váš vztah ke zvířatům :-) Přeji pěkný zbytek soboty.

12 komentářů:

  1. Miluju psy :) Naopak kočky opravdu nemusím :D Děda měl odjakživa doma bílé německé špice a když zemřel, zdědili jsme po něm i v pořadí již šestého psa. Měli jsme ho ještě dalších 7 let. I když bych si moc přála dalšího psa, vím, že to není časově možné. Ale jednou, až dostuduji, chci aspoň dlouhosrstou čivavu :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, já si i myslím, že pes není moc vhodný do bytu - leda ta čivava, jak píšeš :-D Psi zvyklí na pohyb a větší plemena musí být v bytě nešťastná :-(

      Vymazat
  2. Je úžasný a moc hezky jsi to napsala, ten začátek mě skoro až dojal :).My máme jak psa, tak kočku a nedokázala bych si mezi nimi vybrat, tak jsem se rozhodla, že jednou taky budu mít psa i kočku :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :-* Taky jsme mívali psa i kočku, ale kočky nám vždycky přejelo auto, protože bydlíme u silnice, takže posledních asi 10 let máme jen psy.

      Vymazat
  3. Je krásný :) já osobně jsem milovnice psů, hrozně moc mi dávají a tím víc je mám ráda. Pejsek našich i náš pejsan jsou prostě moje zlatíčka :)
    Nikdy bych nevěřila jak velký cit v sobě mám a kolik můžu dát zvířátkům lásky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kdyby bylo po mém chovám doma v neckách kosatku a v bazénu delfína. Bohužel doma nemají pro moje nápady pochopení. A tak mám bezzubého psa a naprosto potrefeného kocoura :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Takovej medvídek! Je moc krásný!:) My máme doma čivaváka a je pěkně náladový...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Děkuju, taky mi připomíná medvídka, i mu tak říkám někdy :-)))))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.