čtvrtek 28. srpna 2014

Ooobří nákupy :-)

Přeji vám krásný večer :-)

Už dlouho jsem nepsala nákupní článek - což ale neznamená, že bych nenakupovala :-D Co se týče kosmetiky, tak toho zas tolik není. Spíš jsem si koupila pár věcí ve slevách a dokoupila to, co mi docházelo. Dnes vám také ukážu pár věcí z oblasti potravin, které mě hodně zaujaly.

Začnu ale klasicky kosmetikou.




V Rossmannu jsem dostala arch kuponů s akcemi 1+1. Bylo možno si koupit např. papírové kapesníky, gumové rukavice, čistič odpadů atd. Já jsem využila kupony jen 4 - koupila jsem masové kapsičky našemu pejskovi (které už samozřejmě sežral :-D), bavlněné vatové tamponky, ubrousky od Liliputz a pleťové masky od Rival de Loop. Tamponky Lilibe jsou fajn, měla jsem je už dřív. Ubrousky mi ale moc nevyhovují, protože sice pěkně melounově voní, ale jsou hrozně slaboučké a málo vlhké. Slupovací masku od Rival de Loop jsem už jednou měla a vyhovovala mi. Druhé balení putovalo k ségře. Každá dvojice stála kolem dvacky dohromady.



Z minulého katalogu Avon jsem si objednala pár věcí, a to jak jinak než přes Verču, která je Avon lady. Toaletka Be... Joyful stála 79 Kč a měla by vonět po mandarince, gerbeře a vanilce. Je to celkem fajn vůně, taková tuctová, co sice nijak extra nezaujme, ale lze ji používat, i když třeba nemáte náladu na výrazné, pozornost budící vůně.



Kuličkový deodorant/antiperspirant Perceive stál 39 Kč. Vůně je čistá, květinová a elegantní. Ve složení je např. frézie, karafiát, švestka nebo pižmo.

Hydratační tělový sprej Garden of Eden stál také 39 Kč. Jedná se v podstatě o tělové mléko ve spreji, není to čistě jen voňavý sprej. Moc nehydratuje, ale zato pěkně voní a rychle se vstřebává. Občas ho použiju moc ráda :-)

I hydratační pleťová maska s Acai stála 39 Kč. Božsky voní! Pokožku hezky vyživí a vyhladí.



Čtyři fialkové produkty, které vidíte na fotce, byly ještě spolu s toaletkou Pur blanca, kterou si nechala ségra, součástí sady, která stála skvělých 229 Kč. Zpevňující tělové mléko mi moc nevoní, ale zdá se, že bude dobře hydratovat. Hydratační tělové mléko se švestkou a vanilkou mi naopak voní velmi (je to úžasná cukrová vůně), zato hydratace není valná. Velmi rychle se vstřebává, což oceňuji, ale pro vysušenou pokožku - nic moc. Masku na nohy jsem ještě nepoužila, tak mohu říct jen to, že krásně levandulově voní, stejně tak jako zklidňující aromatický sprej na polštář s levandulí a heřmánkem.



Pokračujeme do DM :-) Šťavnatý mandarinkový sprcháč je klasika, kterou má doma každá druhá blogerka :-) Stál 32 nebo 33 Kč. Zatím jsem ho nepoužila, ale nepředpokládám, že bude v něčem jiný než jiné Balea sprcháče.



V DM stále ještě probíhá akce na privátní značky této drogérie - při nákupu pěti a více věcí dostanete 25% slevu na tyto všechny produkty. Já jsem si z těch zajímavějších věcí pořídila měsíční kontaktní čočky od Visiomax (po slevě 105 Kč). Možná vás napadlo - kontaktní čočky z drogérie, ty budou asi nic moc. Já však zkoušela všechny možné značky čoček a v očích mě pálí úplně všechny. S mou oční lékařkou jsme se shodly na tom, že zkrátka budu nosit brýle. Občas se stává, že má člověk natolik citlivé oči, že mu nevyhovují žádné kontaktní čočky. JENŽE mně bohužel před pár dny při čištění brýle praskly - rozlomily se přesně v místě mezi očima. Nijak to slepit ani opravit nejde, takže mě čeká nákup nových brýlí a mezitím samozřejmě nemohu být "slepá", tak jsem si musela pořídit aspoň čočky :-) Budu je používat jen na nezbytně nutnou dobu, proto jsem si řekla, že mi tyto levné čočky budou stačit.




V akci jsem si dále pořídila ještě dvě balení čajů - jeden je rooibos s kakaem a vanilkou a druhý bylinný čaj s rooibosem, meduňkou a mučenkou. Jedno balení stálo po slevě asi 30 Kč. No a nesmí chybět pasta na zuby od Dontodent s příchutí Pink grapefruit. Mám tyhle ochucené pasty ráda, např. ta pribináčková, na kterou jsem psala recenzi, byla super :-) Pasta stála také kolem 30 Kč, možná ještě míň.



Už dříve jsem si v DM pořídila tyto dva sprcháče - zkompletovala jsem svou sbírku sprcháčů z řady Aroma ritual od Dermacolu a vyzkoušela veganský sprcháč s malinou a vanilkovým mlékem od Original source. Černou třešeň jsem ještě nezkoušela, ale veganský sprcháč mi vůbec nevyhovuje. V obalu sice voní krásně, ale na těle se ta "vůně" podivně rozleží a celkově je sprcháč dost divný. Oba sprcháče jsem kupovala s 10% slevou, takže Dermacol vyšel na 36 Kč a Original source na 55 Kč.



V DM jsem si pořídila ještě kokosový olej od Alnatura a minerály Vápník-Hořčík-Zinek Forte od Naturline. Minerály stály kolem 70 Kč a kokosák něco přes stovku.



Pokud mě sledujete na facebooku, tak jste mohly vidět balíček, který jsem si objednala z e-shopu Plum Foolery. O všech třech produktech mám už rozepsaný článek, proto teď nic víc kromě názvů psát nebudu :-) Jedná se o body mist Warm vanilla sugar, africké černé mýdlo a pleťový peeling s kokosovým olejem. 



Na doporučení Monči jsem si v Rossmannu koupila pánskou pěnu na holení s aloe vera, která stála 30 Kč. Prý je lepší než pěny na holení pro ženy - tak uvidíme :-) Zatím jsem ji nezkoušela.



K časopisu Marianne, který velmi ráda čtu, byl minulý měsíc přibalen make-up Imperial od Dermacolu. Nejdřív jsem se odstínu č. 4 lekla, říkala jsem si, že to bude určitě oranžáda, ale musím říct, že mě velmi mile překvapil. Na úplně bílou pleť to samozřejmě nebude, ale já jsem světlá dost a odstín mi sedí dobře. Zatím jsem ho zkoušela jednou, tak mohu říct snad jen to, že pleť hezky vyhladí a dobře kryje. 

Z ebay jsem si za dvacku objednala pružinu, která by měla být skvělá na odstranění chloupků nad horním rtem. Zatím mi to s tím moc nejde, a když se mi přece jen podaří vytrhnout jeden chloupek, bolí to jak prase :-D

S kamarádkou jsem vyměnila mně nevyhovující BB krém za kaolinovou masku Mint Julep od Queen Helene. Použila jsem ji zatím 3x a můžu říct, že není špatná a pleť vyčistí dobře. Na moji nej nej nej masku Mask of Magnaminty od Lush, která má podobné složení a měla by mít podobný účinek, ale nemá.



Za 229 Kč jsem si v Neoluxoru pořídila knížku od Gabrielle Bernstein s názvem Škola zázraků (May cause miracles). I když spoustě lidem knihy tohoto typu přijdou ujeté nebo směšné, mě moc baví. Myslím si, že by se knížka mohla líbit i Monče :-)

No a teď se dostáváme už k poslední části tohoto článku, kterou jsou mé nákupy potravin. 



V Bille měli akci na tyhle dámské kávičky, jak já tomu říkám :-) Vybrala jsem si variantu Karamel. Dále byla v nabídce ještě káva čokoládová, oříšková a vanilková. Původní cena byla asi 150 Kč, já jsem kávu koupila za 90 Kč. Já "obyčejné" kafe moc nepiju, nechutná mi, ale tyhle ochucené verze mi s mlékem a cukrem celkem chutnají. Káva voní opravdu karamelově a chutná prostě jako oslazený slabý kafe :-)



V Lidlu jsem si za 20 Kč koupila krásně měkké avokádo. Zatím jsem ještě ale nevymyslela, co s ním, takže jestli máte nějaký tip, určitě mi ho můžete napsat do komentáře :-)


A úplně poslední tři věci jsou z Tesca. Rozhodla jsem se vyzkoušet ochucený kuskus a pořídila si variantu s houbami a citronem a koriandrem. Cenu si už bohužel nepamatuji, ale nebyly nijak drahé.



Krabice se směsí na přípravu ovesné kaše mě zaujala už svým balením a pak také cenou. Původní cena byla přes 50 Kč (možná i víc), ale já ji pořídila ve slevě asi za 30 Kč. Líbí se mi i složení a způsob přípravy.

Tak a to je z dnešního mega dlouhého článku všechno. Napište mi, jestli vás některá z věcí zaujala a určitě budu ráda i za případný tip na dobrotu z avokáda :-) Mějte pěkný zbytek dne.

21 komentářů:

  1. To kafe miluju, miluju tedy celkověš kafe a štve mě ta cena tohohle. Pěkný nákupy, škoda veganského sprcháče :-/
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, je dost drahý, když je za plnou cenu...
      Ten sprcháč mě též zklamal, čekala jsem, že bude úplně jiný.

      Vymazat
  2. Ahoj,
    z avokáda dělám pomazánku a je skvělá :)
    Jen vydlabeš a rozmixuješ s jemně nakrájenou cibulkou, podle chuti osolit a opepřit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za tip, dneska tu pomazánku udělám :-)

      Vymazat
  3. Jelikož už mám docela hlad a mám ráda kuskus, zaujal mě právě ten ochucený :D a taky se mi moc líbí ta grepová pasta, ničeho takového jsem si tam před tím nevšimla :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na něj taky zvědavá, ochucený jsem nikdy neměla. Ta pasta je asi limitka, jako byla právě ta předchozí pribináčková :-)

      Vymazat
  4. Avokádo teda ráda nemám, nějak mi nezachutnalo, takže neporadím.
    Pružinu mám doma taky, ale mám z ní takový respekt, že už mi rok jenom leží v šuplíku :D Raději zůstávám u vosku.

    OdpovědětVymazat
  5. Avokádo rozmašíruj se solí, pepřem a citronovou šťávou. Namaž na kolečka bílé bagety a zemři slastí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to zní skvěle :-D Moc hezky napsáno.

      Vymazat
  6. Tu zubní pastu z DM jsem tam taky nemohla nechat, škoda, že nemají zase tu vanilkovou. Doufám, že tahle grepová nebude moc pálit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že nebude :-) Tyhle ochucené pasty nebývají moc pálivé.

      Vymazat
  7. Tyhle nákupní články ve mně vždy vzbuzují vlnu touhy sebrat finanční rezervu a jít nakupovat :D Musím zkusit ten baleácký sprcháč. Už jsem po něm koukala, ale zatím vždy zvítězila nějaká limitka. Po kokosáku nejspíš taky kouknu. Mám jej od Purity Vision, ale moc jsem ho v poslední době nepoužívala. Ale pokud by se mi zastesklo, asi zkusím nějaký jiný. Z avokáda dělám pomazánku: cibule, česnek, sůl, pepř, citron a bílý jogurt, plus samozřejmě rozmačkané avokádo (v poměru nejvíc avokáda, se zbytkem zacházej opatrně). Sice to není pak ta čistě avokádová chuť, ale mně to tak vyhovuje víc. Zrovna předevčírem jsem na avokádo koukala v Bille, ale 30 kč za něj nedám, ještě když nevypadalo moc hezky :D Samozřejmě z něj můžeš udělat i masku na vlasy nebo na obličej, ale to mi přijde škoda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že tě inspiruji! :-D
      Tenhle sprcháč doporučuju kvůli vůni, voní fakt přesně jako mandarinky.
      Kokosák od Purity Vision jsem měla taky, tenhle nový je skoro stejný, ono mezi nimi zas takové rozdíly nejsou, a jelikož ho nepoužívám při vaření, ale jen na vlasy nebo na pleť, je mi víceméně jedno, jaký mám...
      Za ten tip moc děkuju, bílý jogurt by mě nenapadl... Jo, v Bille ho mají drahé, a většinou vypadá právě že nevábně, ale tohle z Penny je fakt super a krásně měkké. Na masku mi to též přijde škoda :-)
      Děkuji za hezký komentář :-)

      Vymazat
  8. Avokádo mám zrovna v lednici a když se mi nechce dělat žádná pomazánka nebo něco, tak ho normálně mažu na chleba místo másla a jen trošku osolím. Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip :-) Já ho právě zatím nikdy nejedla, tak si nejsem úplně jistá, co s tím...

      Vymazat
  9. Ja robievam avokadovu natierku len cesnak, cierne korenie a citron a je to :) mnamka najlepsie je na toastoch :)

    Pozyvam na koncoletnu prirodnu Skin in Blossom giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. Avokádo zbožňujem. Jem ho len tak, nakrájam ho, osolím. S pečivom šunkou :)

    OdpovědětVymazat
  11. Páni pěkné velké nákupy :)

    OdpovědětVymazat
  12. No, nakoupila sis toho opravdu hodně :) Také jsem si objednávala věci z posledního katalogu od Avonu :) a v té fialové variantě jsem si objednala peeling, voní naprosto úžasně ale mrzí mě že jsem si nekoupila i tu masku teda. Kafe mám také, i vanilkové protože také normální kafe nepiji a když si dám kafe tak jednou za rok, takže jsem ho chtěla zkusit, ale za mě nic moc teda :/

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné nákupy :). Jak máš tu masku s acai, tak mám krém na ruce a nožky a ta vůně je teda úžasná a krém je taky fantastickej, určitě doporučuji koupit :). Kokosový olej jsem si taky koupila ten co máš a jsem ráda :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.