sobota 16. srpna 2014

Moje aktuální make-up routine & recenze na produkty

Dnešní článek se po dlouhé době bude týkat líčení. Ukážu vám svůj každodenní make-up z tohoto týdne. Vždycky si v neděli večer připravím do košíčku dekorativku a tu pak používám každý den v tom daném pracovním týdnu - líčím se tedy každý den stejně. Další týden vymyslím zase jiný look a tak pořád dokola, je to už takový můj zvyk :-) Moje líčení není složité, nikdy jsem nebyla na půlhodinové stínování očí nebo konturování obličeje atd. Mou doménou vždycky byla a pravděpodobně do budoucna i bude pečující kosmetika, která mě baví mnohem víc než líčení. 

Jak se tedy líčím do práce? Obvykle si na oči nanáším světlý nebo neutrální stín a výraznou mám pusu. Někdy je to i naopak, ale řekněme, že tak v 70% případů ze 100 mám výraznou pusu a světlé stíny. Tento týden tomu nebylo jinak :-) 

Rozhodla jsem se, že vám nejenom ukážu líčení, ale i napíšu stručné recenze na jednotlivé produkty. Tak jdeme na to :-)





Nejdřív jsem si na pleť nanesla make-up Wake me up od Rimmelu v odstínu 100 Ivory. Kryje středně a odstín je celkem fajn, i když by mohl být ještě trošku světlejší. Všeobecně se ví, že tento rozjasňující make-up je vhodný spíš na sušší pleť - což je podle mě naprostá pravda, jenže já to samozřejmě zjistila až po nákupu :-D Já mám pleť smíšenou a nos mám fakt hodně mastný, takže večer na něm není po make-upu ani památky. Zalézá docela i do pórů.

K nanášení make-upu používám plochý štětec od BrushArt a pak ho ještě zapracuji do pleti štětcem od Petra Lovely Hair. Oba mi vyhovují a jsou to mí stálí pomocníci.


Jelikož mám v poslední době s pletí docela problémy, nesmí chybět korektor. Oblíbila jsem si nedávno koupený Fit me od Maybelline v odstínu 15. Používám ho jak pod oči, tak i na pupínky a i když nekryje stoprocentně, jsem s ním docela spokojená. Je krémový, nevysušuje a pěkně se roztírá.


Obličej (někdy jen T-zónu) zmatňuji populárním Stay matte pudrem od Rimmelu v odstínu 001 Transparent. Pleť zmatní vážně výborně a vypadá přirozeně, ale bohužel efekt vydrží tak hodinu - po krátké době se moje pleť začíná dost lesknout.


Obočí si zvýrazňuji stoletou kajalovou tužkou od S-he, která je dost tvrdá, takže na oči ji nepoužívám, ale právě na obočí je fajn. Odstín nevím, prostě hnědá :-)



Co se týče očí, tak jsem tento týden používala světlý rozjasňující stín z paletky 01 Style, set, go! z limitky Girls on tour od Essence. Stín nanáším prstem, jde to nejlíp a je to nejrychlejší. Tahle paletka je celkově super a za ty peníze (45 Kč) ji miluju. Stíny jsou všechny nositelné, dobře pigmentované a ani moc nepráší.



Na řasy patří samozřejmě řasenka - já aktuálně používám tuto červenou krásku MAXI lash od Oriflame s hřebínkovým aplikátorem. Jedna strana hřebínku řasy prodlouží, druhá natočí a zahustí. Jsem s řasenkou fakt spokojená a koupila jsem si další balení.



Tvářenku se mi bohužel nepodařilo na obličeji nafotit. I když jsem jí nanesla opravdu hodně, můj foťák ji prostě nebere. Je to meruňkovo-růžová tvářenka v tyčince od Catrice a jmenuje se C01 Feverish. Je celkem fajn, roztírá se dobře a tváře jen tak přirozeně zabarví, což mi vyhovuje.



No a zlatým hřebem jsou samozřejmě rty, v mém případě obvykle červené :-) Minulý týden jsem používala barvu na rty Caresse od L´Oréalu v odstínu 200 Princess. Tuším, že tento produkt je prezentován jako lesk, s čímž moc nesouhlasím - přijde mi to jako tekutá rtěnka s velmi dobrou výdrží. Vydrží mi na rtech skoro celý den, jen v koutcích se trochu rozpíjí. Barva je to taková červeno-oranžová, což mi ne úplně sluší, a možná bych uvítala, kdyby byla trochu výraznější. Aplikátor je úžasný a perfektně se s ním barva na rty nanáší. Jediné, co bych jí vytkla, je parfemace - smrdí hodně alkoholově a myslím si, že taková firma jako L´Oréal by se mohla při dolaďování produktů víc snažit :-) 






Co se týče manikúry, tak jsem minulý týden měla na nehtech tento lak od Avonu - kolekce Gel finish, odstín Creme brulee. Většinou se mi nelíbí, když lak stoprocentně nekryje a prosvítají špičky, ale tady u toho laku mi to kupodivu nevadí. Dodává nehtům krásně přirozený a upravený vzhled. Lakuje se dobře, výdrž je tak 3-4 dny, takže fajn :-)




Budu ráda, když mi napíšete, jak se vám líčení líbí, a jestli jste zkoušely některý ze zmíněných produktů :-)

20 komentářů:

  1. Leničkoooo, ty jsi nádherná... <3 taková princezna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, obdivuji Tě, že nad líčením přemýšlíš tak dopředu :) Já obvykle něco vymýšlím ráno za pochodu podle času a nálady a občas končím jen u řasenky a pudru :D Hloupá otázka: ten korektor Maybelline obsahuje nějakou houbičku? V jednom videu, už nevím u koho, mě totiž zaujal korektor s houbičkou od Maybelline, tak jsem si to napsala do svých poznámek, ale pak mi došlo, že vlastně netuším, jak vypadá :D Jinak ten pudr už používám několik let taky a paletka od Essence mě zaujala a klidně bych si ji taky pořídila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že s tou houbičkou je to jiný korektor. Ten můj vypadá takhle: http://3.bp.blogspot.com/-Plk-YT-73KM/UQ6QJI2AaXI/AAAAAAAAAE4/Z0PCFIbngHY/s1600/korektor.jpg

      A moc děkuji :-) Taky někdy nemám náladu a dám si jen řasenku a pudr :-))

      Vymazat
    2. Děkuji za foto :) Možná se na pátrání po houbičkovém vybodnu a pořídím si ten, co máš Ty :)

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí nápad, že si připravíš look na celý týden. Já takhle ráno vždycky rychle přemýšlím, co vlastně použiji:)
    Jinak je líčení moc pěkné. A vůbec nesouhlasím s tím, že by ti barva lesku/rtěnky neslušela, naopak.. padne ti jako ulitá:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Luci :-) Já si vždycky připravuju večer úplně všechno, protože ráno si ráda přispím a fakt bych neměla čas vymýšlet ještě líčení, outfity nebo třeba snídani :-D Červené rtěnky mám ráda, ale spíš sytě červené bez podtónu, přijde mi, že ten oranžový mi moc takříkajíc nejde k pleti :-)

      Vymazat
  4. Ta barvička je na rtech moc pěkná a sluší ti! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek :) Takovéhle mě baví číst. Jinak dík za tip na lesk. Zrovna mám na něj slevenku do DM a váhala jsem zda ho koupit. Když však píšeš jak má dobrou výdrž, musím ho mít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-) Na mých rtech drží opravdu dlouho, líčím se v 9 ráno a ještě v 5 odpoledne ho mám na puse, jen v koutcích se maže... A to normálně jím, piju, mluvím atd. během dne.

      Vymazat
  6. Ahoj Leni, tohle jednoduché líčení ti moc sluší, včetně barvy rtěnky, sedne ti perfektně :) Možná bych ještě přidala černou linku těsně nad horní řasy s jen velmi krátkým ocáskem nebo bez, pro zvýraznění. Jinak se mi moc líbí nápad článku s lookem i recenzemi použitých produktů současně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Děkuji moc za hezký komentář. Linka by k tomu určitě šla, jenže já ji bohužel neumím :-D Jsem na linky nešikovná a nikdy se mi nepovedou na obou víčkách stejné.

      Vymazat
  7. wow, krásně jsi se nalíčila :))) Moc ti to sluší :) Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, snáď sa nenahneváš ale na mojom blogu som ťa nominovala na Liebster award TAG :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Děkuji za nominaci, zkusím TAG v nejbližší době zpracovat :-)

      Vymazat
  9. make up vypadá opravdu dobře a úplně ti rozrářil pleť....to musím uzna !
    giveaway u mě !
    http://typicalgirllondon.blogspot.cz/2014/08/nova-giveaway-kosmetika.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.