sobota 2. srpna 2014

Dopotřebuji za srpen...

Po článku o spotřebované kosmetice za minulý měsíc je tradičně na řadě článek o mé plánované spotřebě na měsíc další. Takže - co mám v plánu dopotřebovat za srpen?


Oriflame MAXI lash mascara
Eucerin Dermo PURIFYER 
Dermacol MATT control
La Roche-Posay Hydreane BB creme
Balea Pleťová maska s vůní jahod
Nivea Tělové mléko do sprchy Kakao & mléko
Avon solutions Complete balance night oil-free gel
L´Occitane Repairing shampoo
Lush American cream
Chopa Sůl do koupele Skořice
Pantene Aqua light nourishing spray
Palmer´s Massage cream for stretch marks
Oriflame Tea tree purifying wash & tone gel

Určitě mi napište, jestli jste některý ze zmíněných produktů zkoušely a případně jaký na něj máte názor :-)

5 komentářů:

  1. Ten modrý sprej Pantene má sestra a moc si ho chválí. Mně nesedí, ale pěkně voní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ho taky hodně oblíbila :-) Nevím, jestli se ještě prodává, protože jsem ho kupovala ve výprodeji, ale pokud ano, klidně bych si ho koupila znovu :-)

      Vymazat
  2. Já měla jen ten American cream, a moc se mi líbilo, že mi po něm vlasy dlouho krásně voněly. :)

    OdpovědětVymazat
  3. MOzem sa ta opytat odkial mas tolko vzoreckov nivea toho telove masla do sprchy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před několika měsíci byly v DM volně k rozebrání :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.