neděle 10. srpna 2014

Blue Cara Ciao na mých nehtech

Já ty názvy Catrice a Essence laků jednoduše zbožňuji! :-D
Dnes vám ukážu své nehty nalakované lakem právě od Catrice - lak se jmenuje Blue Cara Ciao (odstín 400). Vůbec netuším, jestli se jestli prodává, protože u nás kosmetika Catrice není k sehnání, pouze se občas některé věci dostanou rovnou do výprodeje, což je mi stále záhadou... Lak jsem kupovala vloni nebo předloni a stál kolem 30 Kč. 



Je to nádherná středně modrá barvička. Celkově mohu lak jen a jen chválit. Vyhovuje mi štěteček, který není ani moc tenký, ani moc tlustý, a lak se s ním nanáší perfektně. Krytí je dobré už v první vrstvě, ale ve dvou vypadá lépe. Tak je to asi s každým lakem. Výdrž laku je velmi dobrá - vydrží mi neporušený 2 dny a pak ho ještě další 3 dny mohu mít klidně na nehtech, protože mám jen lehce ošoupané špičky. Lak nepruhuje a velmi dobře schne. Škrábance na nehtech nejsou od peřiny, ale poškrábala jsem si takhle nehty, když jsem dostávala dolů cukrový lak od Gabrielly Salvete.




Na prsteníčky jsem použila efektový lak od Vietnamců, který jsem zde na blogu už ukazovala v jednom z předešlých nehtových článků. Lak se mi na nehtech velmi líbí, je to skvělé ozvláštnění, ale příšerně smrdí a přímo na svůj nehet bych si ho nikdy nedala.



Napište mi, jestli taky rády nosíte modré nehty ;-) Přeji příjemný zbytek dne.



A abych nezapomněla - mrkněte na můj poslední úlovek z řad náhrdelníků. Koupila jsem ho v Rossmannu za 30 Kč. Původní cena 369 Kč :-D

21 komentářů:

  1. moc hezké:-) jak nehty,tak šperk

    OdpovědětVymazat
  2. joo, modré nehty já ráda, ale tmavší (kolega z práce tvrdí, že to je barva "electric blue" :D), mám totiž asi patery modré šaty a vždycky to ladím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Modrý lak má moc pěkný odstín a i efektový je moc pěkný. :) No a řetízek - skvělý úlovek! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Modré nehty mám celkem ráda, vlastně zbožňuju barvičky celkově, takže je mi to jedno, střídám to podle nálady nebo oblečení. :)
    Jo a ten efektní lak od Vietnamců je náhodou dost dobrý! :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, taky nosím všechny možné barvy :-) Neříkám, že je špatný, jen hrozně smrdí a ještě hůř se odlakovává. Na nehtech vypadá pěkně, o tom žádná ;-)

      Vymazat
  5. Ty nehty vypadají krásně, s tím efektovám lakem je to skvělá kombinace :) A taky bych chtěla mít to štěstí a narazit na tak pěkný náhrdelník za takovouhle cenu :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. ta modrá je fakt úžasná :) a ten nahrdelník za 30kč? cože to je ráj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, také jsem nadšená :-))) Děkuji.

      Vymazat
  7. Tenhle lak jsem taky měla, ale špatně jsem ho zavřela a vyschl mi, mrcha :D A nějakou bižu jsem si za těch pár korun taky pokoupila, ale jen prstýnky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to je velká škoda. Taky jsem si koupila prstýnek :-))

      Vymazat
  8. Tak to si děláš srandu s tím náhrdelníkem, já tam pokaždé koukám a nic moc tam není a už vůbec ne za 30 ,- Kč.. závidím, je parádní!
    Jinak mám momentálně podobně nalakované nehty.. na prsteníčcích mám také třpytky, ale od Golden Rose..

    OdpovědětVymazat
  9. Mám zrovna modrý lak na nehtech :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten náhrdelník je úžasný, závidím... Super úlovek :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.